Uhh nee zit er nog steeds en vrolijk ben ik niet echt. Net ook traan gelaten. Wat is er?? Nou...t gaat me gewoon niet goed...zo klaar"! Hebben t zo goed als hele middag en avond al over beebjes en kindjes en hoe leuk t is en dat de schoonzussen al namen hebben en dat ze jong moeder willen zijn en ga zo maar door en dan doet schoonmoeders er nog een schepje er boven op terwijl zij weet van onze kinderwens. Schoonvaders ook zo fijn tactloos. Ik wil t zo graag tegen zwagers en aanhang vertellen. Maar mag niet van vriendluef want dan weet heel t dorp zo. Maar ik ga hier eigenlijk wel kapot aan. Wat moet ik nu. T ging net zo goed. Maar merk dat ik weer down word met alles. Pfff einde raad. Ow ent gaat weer heerlijk over afvallen en zo. En dat iedereen t zo goed zit bij de schoonzussen. Maar dat ik 5kilo kwijt ben in 2 maanden daar hoor je niemand over. Niet ff van zo ziet er goed uit. Nee hoor, niks. Maar zal aan mij liggen. 1Schoonzus...Ja als ik nog 2 weken shake dan ben ik de laatste 6 ook nog kwyt en ik kan weer maatje M aan. Nou fijn.... Sorry voor mn geklaag maar moet t bij iemand kwyt anders ontplof ik!!!
Is geen geklaag, lijkt me lastig hoor! Je wilt het ook gewoon vertellen en geen toneelstukje spelen... Sterkte nog daar! Ik kruip zo m'n bed in, morgen weer aan't werk, maar deze week maar 3 werkdagen en dan ben ik een hele week vrij!
Nou Jeskejes een gezellige boel daar! Je mag lekker klagen hoor, dat is ook fijn toch op dit forum....gooi het er gewoon lekker uit! Ik hoop dat je nu al thuis bent en weer even je zelf kan zijn! Ik ga ook mijn mandje in, ben wederom op de bank in slaap gevallen pfff...en ga nu maar het bed in duiken..morgen weer een werkdag blehhh geen zin in!
voor een koortslip toch?? nou heel simpel en heel goedkoop smeer er gewoon tandpasta op werkt super! droogt je blaasje uit en verdwijnt sneller dan met die duure zooi. me vriend heeft vaak een koortslip en die smeert er dan tandpasta op binnen paar dagen weg
Heej meiden! Hier even vanaf m'n werk spieken... @ Jeske, pffff wat een vreselijke kerstsfeer zeg, bleeehh!!! Ik heb een hekel aan tactloze mensen en mensen die het dag in dag uit over kinderen hebben ook. Hoop dat je inmiddels beetje gekalmeerd bent...?! *Knuf van hier!* @ Veerle, goed bezig in de sportschool zeg! @ Taart, mjammm!!! Maar ga hier zo aan de pizza denk ik!
Goedemorgen... ben weer gekalmeerd hoor. Gelukkig maar. Temp begint weer op berglandschap te lijken ben ik bang.
Goedemorgen dames! Hopelijk heeft iedereen de kerst overleefd (heb zo het een en ander gelezen waar je bijna van zou gaan huilen, wat zitten er vreselijke mensen tussen, vervelende opmerkingen enz...). Hier wel een goede kerst gehad. Geprobeerd het eten wat te laten staan, maar we zullen vanmiddag zien wat het met mijn gewicht gedaan heeft (15.00 uur afspraak bij diëtist). Vanmorgen was mijn temp 36,7 iets je lager (0,1 graden), maar nog steeds relatief hoog en boven de coverline, dus ik ben nog niet bang voor ongi (zit ook pas op 8 DPO ).
Wat een heerlijke taart! Ik neem een pakje hoor, heerlijk. Ik heb morgenochtend een echo. Hopelijk krijg ik dan duidelijkheid.
Hallo allemaal! Hier nog steeds ongi.. ben er al zo goed als overheen, maar soms ben ik er nog wel even sip van.. MAar kom, we gaan voor een spetterend begin van het nieuwe jaar! En ik probeer het positief te bekijken: nu mag ik met een gerust hart meer dan 1 glaasje drinken op oudjaar! (al had ik natuurlijk liever niets gedronken, maar de situatie is nu zo, dus maken we er het beste van!) wij trekken er bewust op uit met vrienden voor een week. Kerst is tijd voor familie, Nieuwjaar voor de vrienden. (en dan moeten we niet steeds alles over kindjes aanhoren, dus dat is zeker mooi meegenomen!) Jullie wilde plannen voor oud op nieuw? @Bo jeetje dat blijft maar duren bij je.. Hoop dat je bij de echo eindelijk duidelijkheid krijgt en dan liefst in de vorm van een beebje natuurlijk @Mira: ziet er goed uit meid! houden zo!
Goeiemorgen.... Gaap!!! Spannend Bo! @ Mira, succes! (als het goed is sta je nu op de weegschaal!) *Duimt er een paar kilo af!* @ Toekan, that's the spirit! Geniet ervan! En 2012 wordt ons jaar!
Noorus: Bedankt voor het duimen, je hebt er 0,3 kilo afgeduimd Net terug van diëtist en boodschappen en 0,3 kilo afgevallen, terwijl we ook nog kerst gevierd hebben Ben super blij!!! Daarnaast ook nog eens 2 cm kwijt. Dus de totale zijn nu 1,5 kilo kwijt en 3 cm eraf Diëtist blij, ik blij, dus iedereen happy!!!
Thanks meiden Manlief is er ook heel erg blij mee. Nu hopelijk over een weekje nog meer goed nieuws en dan helemaal happy de peppy
Jeskejes en Toekan: Thanks meiden Vind het super dat iedereen zo enthousiast is Nog 5,5 kilo te gaan... In dit tempo zou ik er over ongeveer 1 jaar pas zijn Nee, dat moet sneller, dus als afspraak met de diëtist om eetpatroon zoals die was na de feestdagen weer goed op te makken en 5 dagen in de week 20 minuten te wandelen/fietsen/zumba-en (zuslief heeft het spel nu, dus mss eens op you.tube zoeken naar lesjes ).