De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, Bin there done that werkt allemaal niet want daarna gaat hij gewoon weer verder snurken :(

We hebben nu de kamer van de kids leeg. De kast is eruit!! Nu gelijk het elektrisch luchtbed opgepompt om te testen en of hij heel is :). Vorig jaar gekocht en nooit gebruikt. Dus als hij vannacht snurkt ga ik lekker daar heen :)

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goedzo Kelly! Lekker slapen lijkt me fijn:)

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ik zou hem bij voorbaat gewoon die kant op sturen Kelly, kan jij lekker in jullie bed! :D

Hier nog geen duivels gezien....

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Tja ik zag het in de Lounge Angel... Tis toch allemaal wat waar mensen in verzeild kunnen raken... :(

5. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    echt verschrikkelijk dat je ex je kind mee neemt en zegt die zie je nooit meer terug, zou gek worden......
    En dan die man die niet in het vliegtuig zit en niemand weet waar hij is.....

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Maar ik las dat zijn vlucht gewoon vertraging had ofzo toch?!!

7. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    @noorus klopt ook maar die is gisteravond om 2000 geland en sinds dien geen spoor. Ze weet dat hij niet vast zit op Schiphol maar niet of hij wel of niet in het vliegtuig zat. Nu hoopt ze dat hij het vliegtuig van gisteren heeft gemist en vanavond als nog in Nederland land. Maar sinds donderdag heeft niemand meer iets van hem gehoord.

8. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Noorus, hopelijk geen rode duivels!
    Ik neem vanavond weer een kluswagon ;)

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Have fun! Heb in de stad vanmiddag een keukenmachine gekocht, zit ook een blender bij, net een banaan,sinaasappel, rode vruchten mix met yoghurt-smoothie gemaakt:) Zo genoeg fruit voor heel de week:) En mannetje is weer bezig geweest in de keuken, ravioli (ja hij heeft de smaak te pakken!) met pompoenprutje, ben benieuwd! Heb het al wel eens gegeten maar nooit zelf gemaakt (nou ja, heb er nu ook zelf weinig aan gedaan...)

En Noorus: rode duivels zijn niet toegestaan in dit topic:$:$:$

10. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Klinkt goed Veerle!

Ik heb echt 'last' van mijn borsten vandaag. Zoonlief zat ertegenaan en dat was niet zo prettig. En mijn bh was al snel uit...auwie.
    Ook wat slijm, dus ei zit er echt aan te komen volgens mij.

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hallo allemaal!

Weer eventjes mijn 'stem' niet meer laten 'horen'... Hier niet echt iets bijzonder te vertellen. mijn tempkaatje ziet er goed uit, maar ik voel me niet anders dan anders :) dus ik wacht wel gewoon braaf af. het zou ook een mirakel zijn moest ik deze ronde zwanger zijn, met net zo ziek te zijn rond mijn ei.. we will see:)

@jeskejes: geef het voor beide even de tijd om er aan te wennen! De uitkomst is inderdaad alles behalve leuk, maar het is zoals je zegt: je hebt je moeder nog. Al is het nu wel heel erg aanpassen!
    En wat je ei betreft nu ben ik zeker dat het vroeg in de ochtend (4uur) van donderdag! gaat al goed de lucht in die temp!;)
    geweldig verbodsbord trouwens! Hopelijk hebben de duivels geen zand in hun ogen!

@noorus: auw, ja een beugel en zoenen is niet zo een goede combo. Ik heb gelukkig er nooit eentje nodig gehad..;)
    en en beetje bloed 9 dagen na je ei? misschien een innesteling!:p;)

@liefkleintje: dikke knuffel meid! Ja je temp kondigde het al een beetje aan e.. :(

@debs: neen ik zie nog geen ei.. maar aangezien je ovutest al kleurt zal hij wel niet zo heel lang meer weg blijven.

@angel: een kleine daling maakt niet zo veel uit! Nu hopen dat hij morgen wel weer de hoogte in gaat!

@veerle ik denk dat je ei wel geweest is hoor. Welkom op de wachtbank!:p

@kelly: een tennisbal in je man zijn pyjama naaien;);) helpt goed tegen het snurken. Hij zal het alleen niet lang volhouden denk ik!:p

@Bo: ga jij dan maar lekker naar de overzachte bedden van de kluswagon toe straks!:)

12. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    een tennis bal, hahaha. Kelly ik zou het proberen als ik jou was:D

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    #1393 Kelly1312, 14 jan 2012
    Laatst bewerkt: 14 jan 2012
    Zo ff een avondje lekker lachen, bij Paul de Leeuw :D. Als het goed is komt er straks een hoempa pa showband (die altijd bij het schaatsen enzo is) Kleintje Pils. Komt bij ons uit t dorp vandaan :D:D En het korfbal team komt uit ons dorp :D:D

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Je naait die langs de binnenkant met een lap aan de rugkant. of in zijn boxer aan zijn staartbeentje. zal wel hetzelfde effect hebben:D Dan kunnen ze niet meer in snurkhouding liggen op hun rug omdat die bal dan in hun rug duwt;):p

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hi Toekan!

Vind je kaartje erg mooi:) Denk misschien nu toch wel dat m'n ei is geweest, heb meerdere meiden gehoord die niet pos testen met Sensitest en wel met zwanger&kids-ovutesten. Had een vraag gesteld in het tempkaartjes-topic. Maar wel raar, vorige had ik echt ovupijn, nu niet. Gaat die tarwekiem en teunisbloem misschien echt iets doen??? Spannend!

16. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    even ego

hier zit de schrik er even in.

Een anderhalf uurtje geleden geniest en dit deed pijn in m'n onderbuik. Net naar toilet geweest een bloedslijmpje gehad bij afvegen met wat lichtroze bij afvegen, niet enorm veel maar toch even stressen. Ga morgenvroeg nog een clearblue test doen en hoop dat dit nog steeds positief is, en natuurlijk geen bloed meer

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Veerle: bedankt! Ben nu wel elke dag benieuwd naar mijn temp... :)
    Ik voel mijn ei ook niet elke maand hoor! Heb maanden dat ik er niet om heen kan en dan weer maanden dat ik van niets weet.. haha volkomen normaal dus:p

Evy: komt goed meid! die steken dat kan van bandenpijn zijn dacht ik gehoord te hebben. kan wel vaker bij brutte bewegingen.. Het roze slijm is misschien omdat de baarmoeder beter doorbloed is nu je zwanger bent? Ik probeer maar logische verklaringen te vinden... Hopelijk is het niets erg!

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

meid, dat hoeft niks te betekenen joh! ik heb nog steeds met niesen elke keer een steek in mijn onderbuik, vanaf het begin al! dus maak je daar asjeblieft niet druk om, je kan het er niet uit niesen! :)
    en dat bloedslijmpje (zoals je dat zo lief omschrijft ;)) is gewoon toeval! beetje oud bloed ofzo.. hoeft niks geks te zijn!

gerust gesteld?

19. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Ik zet zelf ook in op innestelingsbloed of oudbloed lol.
    We proberen nog niet te freaken ;)

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Relax... Blijft vast goed zitten Evy!

Deel Deze Pagina