Evy, ik heb dat nu ook nog steeds hoor als ik nies, en dat doet zeer . Heb het ook als ik opeens heel vlug opsta of snel omdraai............ Geen zorgen maken meis!!! We lachen hier nog even verder met guido weijers hahahahaha
hhhmmm, dan zou ik dat dus in elke boxershort moeten naaien???????? Zie hem al lopen op straat hihihi, zou spontaan alleen nog maar achter hem lopen om de reacties te zien van andere mensen hahahahaha. Leuk die voorbeeldplaatjes in je hoofd Maandag morgen gaat hij weer vroeg weg voor een paar dagen, dan kan ik weer "bij" slapen. Zeg ik nu heel leuk, maar weet nu al dat ik hem maandagavond al mis
Heey ladys. Hilarisch die tennisbal. Ga t denk ik uit proberen haha. Evy, rustig aan meid. Deze blijft plakken hoor!! Maar kan me voorstellen dat je schrikt. Hier avondje by vriendin. Wijntje komt erg hard aan auwww haha. En ja hoor....kregen t over kids...Nee voor ons niet meer nu zo met ma. Tranen inslikken want ik wil zoooo graag een keertje goed nieuws hebben en kunnen vertellen. *zucht* wil ook....
@ Veerle, klinkt lekker! Hier hebben we ook een smoothiemaker/blender, ideaal! @ Toekans-tennisballen-tip, hahaha @ Evy, zal vast niks zijn meisĀ Lijkt me niet dat door een fikse nies er van binnen van alles kan gebeuren. Komt goed! @ Kelly, heerlijk even ongestoord lachen, geniet ervan! @ Jeske, aaahhh wat klote om te moeten zeggenĀ *Knuf voor jou!* Hier nog geen bloed gespot, terwijl het vorige keer snel kwam na bruinverliesĀ Naja morgenochtend maar weer checkenĀ Trusten mopkes!
Noorus spannend meid. Hoop dat ongi uitblijft. Psst ik zeg wel dat ik geen kids wil tegen mn schoonzus. Maar wil ze wel. Miss ego maar ben te jong om stil te blijven staan. En wat meerdere hier al zeggen...ma zou er blij mee zijn en niet willen dat ik mn wens zou laten varen. Gister haalde ze mn lange ketting met maansteen omhoog en keek me met zon alles zeggende blik aan. Ik zei verder niks maar gaf dr alleen een kus. Onderweg naar huis..naar mn bed...welterusten.....
Helemaal goed meis! Je moet ook voor jezelf kiezen en er voor blijven gaan! Maar het blijft klote om geen goed nieuws te kunnen brengen lijkt me... Mja, hoop ook dat het uitblijft, maar voelt niet echt zo...
Hi, fijn dat je weer terug bent. Hopelijk heb je het heel leuk gehad. Toevallig een beetje zon mee kunnen nemen?
@noorus: duim hard dat je ongi mag uitblijven @jeskejes: snap dat je liever tegen je schoonzus zegt dat het niet voor nu is, het is al druk genoeg met je ma, als ze dan nog om de haverklap komen vragen: en ...? deze ochtend toch nog even getest , clearblue digitaal gaf 2-3 weken aan. Nu heel licht roze bij afvegen. Dus hopelijk gaat het snel over
Morguh....nja....het is net of ik overreden ben door een vrachtwagen. Jeutje wat voel ik me belabberd. Drukke dag voor de boeg..... Evy mooi dat de CB posi aangaf.
Owja.....kheb een.kruis.....op FF. En t blijft me niet lekker zitten dat ik voor ei en.op ei geen plezier heb gemaakt. Weet iemand miss wat die dip op dag 17 is? Blijf toch denken dat toen mn ei sprong.
Jeskejes: Jippie!!! Een mooi kruis op FF Geen idee wat die dip is... Vandaag een belangrijke taak: Mijn buddie op een ander topic is aan het bevallen, dus ik mag via sms verslag doen in dat topic... Een dagje telefoon bij de hand en tussendoor veel hier zijn Heb vanmorgen ook niet getempt (gewoon vergeten omdat ik een smsje kreeg van haar)... Dus FF is weer iets voor morgen Vind het zo spannend!!!
Evy hopelijk gaat het licht roze snel over. Het hoeft niks te betekenen maar het zou mij alleen maar zenuwachtig maken. Jeskejes ik voel mij ook alsof ik overreden ben door een vrachtwagen.. Helaas zie ik er ook zo uit! Ik heb net even op je kaartje gekeken en ik vind het moeilijk om te zeggen of dag 17 ook zou kunnen. Gezien je temp ervoor lijkt de temp erna te laag. Rare zin maar hopelijk snap je wat ik bedoel. Dag 20 ipv van dag 21 zou nog wel kunnen als je die nacht je eisprong hebt gehad, dat je temp niet genoeg tijd had om te stijgen. Maar ik blijf het lastig vinden.
Rosa ik heb nog niet in de spiegel gekeken....maar zal ook wel.zoiets zijn nu haha. Ja dat kaartje van mij he. Altyd fijn, niet echt duidelijkheid. Misschien toch weer ovutesten proberen. Ik snap je zin trouwens hoor hihi. En ja ik kan nu niet meer doen dan afwachten..... Oei moet mn knipafspraak niet vergeten....opschietuhhhhh
Goeiemorgen meiden! @ Jeske, niet klussen op dag van eisprong hoeft helemaal niet verkeerd te zijn. 1-2 dagen voor eisprong schijn je veel vruchtbaarder te zijn! Succes vandaag met al je plannen! @ Mira, wat spannend! Ben benieuwd! Maar eehh... buddie zeg je?! Stel je je daar beschikbaar voor?! Of wordt je daarvoor gevraagd?! @ FF, dat hij dat kruis plaatst heel leuk, maar eigenlijk is dat tempen dan een beetje mosterd na de maaltijd toch?! Ondanks dat je mss wel een mooi beeld van je cyclus krijgt... Hier vrees ik op rood te moeten vandaag... Naja... ga me maar storten op een run waar ik 25 maart aan mee ga doen! Trainen!
Noorus is idd beetje mosterd na de maaltyd t alleen tempen. Je krygt wel inzicht in je cyclus (als tie duidelijk is je curve hihi) Succes met trainen. Vind dat zo knap ik zou t niet kunnen. Hoeveel km is die run? Ahh is niet te hopen dat t rood zich laat zien. Ik heb ong. 30 uur voor mn ei plezier gemaakt.
Zo zou je het inderdaad ook kunnen zien. Ik vind het wel een fijne bevestiging om te zien wanneer je eisprong is geweest. Of je ook voldoende geklust hebt, of je lf lang genoeg is, wanneer het zin heeft om te testen...