Goedemorgen! Spannende Mira! Succes! En Jeske heeft een kruis! Zegt idd niets als je niet voor ei plezier gemaakt hebt...En FF kan er ook naast zitten, kijk maar naar mij, vanochtend weer veel lagere temp. Ik temp elke dag op vast tijdstip, vind het maar gek. En Noorus: ik temp om meer inzicht te krijgen en ook om er achter te komen of ik wel een ovu heb met m'n langere cyclus. Hoop niet dat je ongi doorzet en succes met hardlopen! Hier straks tenniswedstrijd en vanmiddag naar vriendinnen voor een etentje Allemaal leuke afleiding zodat ik minder bezig ben met dat zwangere gedoe! Fijne dag allemaal!
Nou dan zit je helemaal goed hoor. Ik heb net even gekeken hoe het zat rond mijn ei. Maar wij hebben het ook niet op de dag van de eisprong gedaan hoor. 1 dag ervoor en 1 dag erna, zitten het dichtst in de buurt.
@ Jeske, inzicht krijgen in je cyclus is zeker wel fijn (hoewel dat bij jou soms te wensen over laat... :S) Ach het rennen is niet knap hoor, je moet het gewoon doen! Doel stellen (en inschrijven voor een run motiveerd me), plan maken en gaan huppelen Die run is 12 km... @ Rosa, ja dat is wel prettig idd! @ Veerle, plezier vandaag!
Veerle als je temp morgen weer boven de coverline komt, zou het nog wel eens een innestelingsdip kunnen zijn. Fijne dag!
Veerle zag ook dat je temp flink laag was. Innestelingsdip miss? Of denk je zelf nog niet je ei gehad te hebben? Zou wel mooi kortere cyclus zijn dan. Succes met tenniswedstrijd. Rosa, net in de spiegel gekeken.....ja zie er ook zo uit whaha haar recht overeind slaperige ogen niet om aan te zien haha. Oh dat geeft me hoop, duim duim dat t nu eindelijk raak mag zijn. Zou welkom zijn. Keertje goed nieuws!!!
Noorus ik heb geprobeerd om hard te lopen. Maar knie werkt niet mee. Na 5min ga ik helemaal kapot. Zomers een uur met woef int bos hardlopen en steeds kijken hoelang ik t volhou. Kryg ook last van mn schenen dus loop op de een of andere manier niet goed als ik pijn kryg. Fietsen lukt me daarentegen wel beter. *zie Noorus vrolijk rondhuppelen om straks die 12km te kunnen lopen* En blijf t knap vinden haha.
Jeskejes ach dan zijn we samen lelijk vandaag.. Ik duim voor je hoor. Goed nieuws zou inderdaad heel fijn zijn!
Hehe thanx Jes! Mja het is misschien wel blessure-gevoelig, maar goed schoeisel is dan ook een must! Voordeel van hardlopen vind ik dat je de deur uit stapt en je loopt al! Je hoeft er niet eerst ergens voor heen! En ik vind het heerlijk om op die manier van de omgeving/natuur te genieten!
Mijn hardloopschoenen staan al een eeuwigheid te verstoffen in de kast. Sinds mijn vorige zwangerschap niet meer hard gelopen. Wel heb ik ze vorig jaar aangehad met de avondvierdaagse met de kinderen. Maar 4x 5 km wandelen telt natuurlijk niet. Ik ben benieuwd wanneer ik ooit weer eens de tijd zal vinden om te gaan hard lopen. Ik mis het namelijk wel.. af en toe...
Komt wel weer Rosa, er komt een keer een tijd dat het wel weer gaat lukken Schoeisel is idd belangrijk! Maar ik ben niet zo'n loper... Heb wel goede hardloopschoenen en loop nu op de sportschool op de loopband. Ben nog aan het opbouwen, maar vind het zwaar, volgens mij moet je er op een gegeven doorheen en dan kom je in een flow, toch Noorus? Ben meer van explosiever en wisselen van temp zoals bij tennissen
Oww ik MOET dit ff delen. Denk je dat vriendlief er niet mee bezig is. Zeg ik m net moet je wel lief praten tegen mn buikje...wrijft ie er overheen..."liefbuikje...hoi". Ja moet je vertellen wat die moet doen... "ja groeien" Haha dat doet ie wel, maar niet op de goede manier. "Ja...moet babietje maken" zegt ie. Haha ik zei dat t zaadje luef voor t eitje moet zijn. Hij proestte t bijna uit. Zegt ie daarop "ik heb ze geinstrueerd, netjes op een ry gezet en toegesproken" En ik maar denken dat ie niet mee denkt hihi. Ik vond t wel grappig en lief.
Noorus: Dat buddie-zijn is iets wat we op dat topic afgesproken hebben te doen. Eerst gekeken wie dat zou willen doen en dan koppels gemaakt en daarna telefoonnummers uitgewisseld Dus zodra zij ging bevallen mag ik dat melden in dat topic (ga zo ook nog even kijken waar ze nog meer mee schrijft en daar even iets posten als dat nog niet gedaan is ). Als ik straks zwanger ben en mag gaan bevallen gaat zij hetzelfde voor mij doen, dan moeten we niet zelf tijdens een wee op ZP gaan om te vertellen hoe het ervoor staat, maar kunnen we, als we er zin en tijd voor hebben, tussendoor buddie laten weten hoe het gaat zodat die het verder kan vertellen Makkelijk systeem vind ik!
Nou inderdaad, de juiste schoen is echt een must. Toen ik net begon met hardlopen, dacht ik dit wel op mijn nikes te kunnen doen.. uhm niet dus, wat een aanslag op mijn knieen. Ook vind lopen zonder muziek niks aan. Hoe mooi de omgeving hier dan ook mag zijn. Muziek sleept mij er echt door heen. En het is zeker een voordeel dat je maar de deur hoeft uit te gaan en je kan beginnen.
Op de loopband kan ik niet rennen vreemd genoeg.. Ik stap steeds net verkeerd ofzo, voor mij is het net of die band te smal is, blijkbaar loop ik niet netjes in 1 lijn.
@ Jeske, haha wat lief! @ Mira, superhandig idd! Maar dat is gewoon ontstaan in een topic waar je allebei schrijft?! @ Rosa, hier ook op muziek lopen! Heerlijk Ben nu van plan te rennen met zo'n coach op m'n MP3, Renate Wennemars. Dat is ook wel opzwepend! Heb dus voor de komende 6 weken, 3 momenten per week ingepland voor rennen! En dan zou ik op de 10 km moeten zitten (10km rennen wel vaker gedaan vorig jaar, maar wil het nu wat meer opbouwend doen). Op een loopband rennen vind ik niks, oersaai!
Is idd ook wel saai alleen voor het opbouwen vind ik het wel handig en ik loop hier liever niet in het donker... En werken gebeurd overdag... Dus vandaar en heb ook muziek op