De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Noorus: Nee, hadden ze bij weer een ander topic gezien en overgenomen. Werkt idd super. Zij smst mij als ze tijd en zin heeft hoe het gaat, ik post dat op het topic, daar wordt op gereageerd en dat sms ik dan weer door naar haar (globaal, want alles is wel super veel ;)).

Uhm, ja ik ga maar aankleden ofzo... Anders zit ik de hele dag in mijn pyjama :p Heerlijk een dagje internet :D

2. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    @noorus, succes met je training.
    @mira, spannend zeg hoop dat de bevalling spoedig verloopt
    @veerle, veel plezier van middag met je vriendinnen
    @jeske, wat een schattige man heb je *duimen draaien mee*

Hier is mn temp weer 0.1 gestegen maar ga er vanuit dat deze ronde het helaas niet wordt, mn temp had dan volgens mij al veel hoger moeten zijn..

Straks maar de verjaardag en vanmiddag thuis lekker niksen, heb alleen heel veel wasgoed liggen dat gevouwd of gestreken moeten worden. Iemand nog interesse???

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Haha hier ook in pyjama nog... Maar moet zo wel in de benen komen... :D

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier ook sporten met muziek op!! Anders ist saaiiiii haha. En de muziek in de sportschool zweept mij niet zo op. Merk wel dat ik steeds meer mn grens opzoek met sporten. ;) hier dus nog wel op nike's hihi. Vant voorjaar miss loopschoenen aanschaffen.

Mira...pyjama dag is ook wel eens lekker hoor hihi.

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Pyjamadag: Ja idd wel eens lekker, maar niet vandaag... Heb dat liever als ik me niet lekker voel ofzo. Dus ga me zo echt even aankleden ;)

In het andere topic waar mijn buddie schrijft/leest heeft ze een andere buddie, dus komt daar ook goed ;) Moet ik alleen dat ene topic bijhouden :D Scheelt weer werk ;):p Nee, doe het graag! Gaat ze over een tijd ook voor mij doen, dus wil het graag goed doen!!!

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Mooooorggeeeeeeeeeeeeeuh!!!

Hier een temp die blijft hangen op 37... :) Voor de rest voel ik niets. Dus ik wacht gewoon lekker op mijn ongi van binnen enkele dagen. een kindje maken en ziek zijn is net iets te veel voor een lichaam op 1 moment denk ik..;)

@Mira: wat fijn dat buddyschap. Ik las het nog wel in sommige topics! Inderdaad heel handig om de andere mensen op de hoogte te houden!:D

@Jeskejes: jouw ei is echt wel geweest in de nacht van woensdag op donderdag hoor lieverd! En die dip er voor op cd17 kan door vanalles komen.. geen zorgen over maken! jouw kluspatroon was prima om dit eitje te bevruchten!!;)
    Ik zou ook tegen je schoonzus gezegd hebben dat je er nu niet mee bezig bent. Anders krijg je alleen maar meer druk en dat kan je wel missen als kiespijn..

@Rosa en Jeskejes: Een trein over jullie laten rijden? Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je in onze roze klustrein blijft.. eruit kan het soms al wel eens gevaarlijk zijn:D;);)

@Veerle: ziet er prima uit!! Een dalen op 6DPO die gaat tot je temp van voor je ei? Dat noemen ze hoogstwaarschijnlijk een innestelingsdip!:p

@Angel: ja je temp blijft daar inderdaad wat hangen.. om goed te zijn zou hij inderdaad nog iets omhoog moeten.. maar wat niet is kan nog komen natuurlijk!

@Noorus: he balen meid!:( maar je bent wel heel regelmatig! dat is een leuk puntje aan deze zure dag voor je!

@PCOmama: leuk dat je weer terug bent! inderdaad, toch een beetje zon meegebracht?;)

@evy: jeuj! lang leve de CB!!:D Nu maar hopen dat het roze verlies wat stopt...

@hardlopen: ik heb het ook een tijdje gedaan. Inderdaad goede schoenen en muziek zijn verreist!! Nu ligt het wat stil.. Maar ik fiets wel elke dag naar mijn werk en terug, dus dat is ook al sporten!:)

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Training 1 van de 18 zit erop :D Toch wel trots! :)

@ Mira, heb je ook als je je wel prima voelt, maar in pyjama blijft dat je je 'ziek' gaat voelen?!

@ Toekan, ik wacht gezellig met je mee, want had wel druppels verwacht, maar toch niet hier... Was alleen met vegen even roze... Normaal komt de ongi wel sneller bij mij door... Vreemd! We wachten het wel af...

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Noorus: Nee, gelukkig geen last van nep-pyjama-ziektegevoel ;) Maar vind het gewoon niet fijn. Alleen als ik ziek ben blij ik graag in pyjama zitten ;)

Inmiddels omgekleed, zo lekker op de Wii Fit Plus aan de slag (gisteravond ook nog even gedaan :D) en bedenken wat ik vandaag nog meer ga doen dan om de seconde op mijn telefoon kijken ;) Tussendoor nog even wat eten, want anders ga ik van mijn stokje :p

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Pfff begin beetje gek te worden hier... denk elke keer als ik naar de wc ga (om de 5 min ;)) dat mijn ongi nu echt wel doorgebroken is, maar gewoon niks meer... Bij vegen ook geen kleur te bekennen. Maar heb wel ongi-gevoel in buik... Zit mijn lichaam me nou voor de gek te houden!?! :$

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Kom maar brengen hoor :D

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    PCOmama, welkom terug en bedankt voor het zonnetje voor vandaag :D

Sorry meiden, moest wel 6 pagina's terug lezen en heb niks onthouden. Ohja dat hardlopen, nou daar doe ik niet aan, heb een conditie van 0,00000000 zoiets. Ik loop (hol volgens de meeste mensen) elke dag naar het dorp en weer terug voor de boodschappen :D. Heb nogal lange benen dus heb een grote pas hihi

12. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Ik ben nu officieel de weg kwijt. Had vanmiddag hoofdpijn en ongi gevoel en ik dacht nog of zwanger of ongi. Maar de rode duivels dat kan nog helemaal niet cyclus varieert tussen de 27 en 32 dagen. En ja hoor de rode duivels.
    De volgende ronde toch maar aan de ovulatie testen.

13. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Roze klustrein (NOD)lijst!

December 2011
    30 dec -> Moontje77, 2e ronde

Januari 2012
    11 jan -> Liefkleintje, 8e ronde, 1e kindje
    19 jan -> Noorus, 2e ronde, 1e kindje
    19-21 jan -> Toekan, 3e ronde, 1e kindje
    20 jan -> PCOmama, 2e ronde, 2e kindje
    25 jan -> Waxientje, 2e ronde na pauze, 2e kindje
    26 jan -> Debs1, 13e ronde, 7 na bbz, 1e kindje
    26 jan -> Jeskejes, 14e ronde, 1e kindje
    28 jan -> IngeM, 5e ronder, 1e kindje
    31 jan -> Bo12, 2e ronde (na 2mk), 3e kindje

Februari 2012
    11 feb -> Veerle31, 3e ronde, 1e kindje
    12 feb -> Angel77, 5e ronde, 2e kindje

Maart 2012
    17 mrt -> Mira85, 5e ronde (PCOS/lange cyclus), 1e kindje

Datumloos:
    Jeskejes, 14e ronde, 1e kindje

ZWANGER!
    24 juli -> Kelly1312, 3e ronde, 2e kindje
    31 juli -> Jez, 8e ronde, 1e kindje
    3 sept -> Rosa5, 2e ronde, 5e kindje
    3 sept -> Helena, 2e ronde, 3e kindje
    ? sept -> Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1e kindje
    ? sept -> Evy77, 4e ronde, 2e kindje

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Balen Angel! Hoeveel dagen was deze cyclus dan?!

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Oh wacht dat kan ik in je FF zien, 25 dus.... Hou je ergens je cycluslengtes bij?!! Zoals de meesten dat in onderschrift hebben?

16. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    ja van het afgelopen jaar.
    Zal deze ook eens in mn onderschrift zetten

Zie nu dat er ook 1 van 26 bij zit.

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Angel balen meid!!!

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aah ja ik zie het. Is toch wel mooi gelijkmatig... in welke ronde was je zwanger van je eerste kindje?

19. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    nou bij Jelle de 1e ronde en in 1 keer.

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Oke, Wauw! Dat is wel even een verschil dan...

Deel Deze Pagina