Goed hoor Mira! En fijn dat je er weer helemaal voor gaat Toekan! Noorus, ben je al eens klaar met de nachtdienst? Jeske, fijn dat de kerst erop zit Bo, succes morgen, hoop dat je duidelijkheid hebt! Hier alweer dag 3 vd ongi, heb er echt 2 dagen last van gehad, maar gaat nu weer beter! Nog 2 dagen werken en dan ben ik een hele week vrij. Vieren oud&nieuw met vrienden en ga heerlijk aan de champie En zo dadelijk even een potje tennissen!
hee damesss! ik zat eens her en der te kijken op dit forum en kwam toen dit topic tegen! jullie hebben het toch aangemaakt! leuk om jullie allemaal toch een beetje in de gaten te kunnen houden! xxxx
mira; toch weer gewicht verloren!! goed bezig!! vandaag vk gesproken!! 18-01 de intake en 01-02 de eerste echo!!
zal me hier ook weer eens even melden *Meld* Ohw ja helena: spannend, maar je zal nog even geduld moeten hebben
Hallo! Zo, net even lekker potje getennist Net alles bijgelezen, zo douchen en bedje weer in. Wel lekker die drukke dagen, schiet het weer wat meer op voor dat ei van me... Fijne avond nog!
Jep Jez heb m toch maar aangemaakt en vind dat we al een stoere topic naam hebben haha. Kunnen we elkaar beetje in de gaten houden hoe t gaat. Ik ben gebroken... nog 1 bestelling maken voor morgen. De rest is klaar he he. Duik zo mn bed in.
@ Mira, maar nu heb je het tijdens de feestdagen al geflikt, dus dat moet straks in januari veel makkelijker zijn toch! @ Veerle, kwam vanochtend uit mn laatste nachtdienst, dus nu weer lekker met m'n kerel slapen! Donderdagochtend weer werken... Slaap lekker dames!
Wauw, enjoylive! Super!!! Die is al mooi duidelijk! Op hoeveel dpo zit je? Alvast gefeliciteerd en duimen dat t goed blijft gaan!!
Zooo net thuis van het werk....nu Married with children kijken altijd zo hylarisch! En dan hup mijn mandje in!!! Gefeliciteerd zwangere! Leuk hoor! Succes morgen bij de gyn trouwens
Goedemorgen dames, Gisteren ben ik mee geweest naar de echo van mijn zusje. Ze is nu 15 weken zwanger en krijgt een meisje!! Ik ben zo blij, eindelijk een nichtje erbij. Ik heb namelijk al 2 neefjes. Mijn jongste 3 zijn ook jongens, dus het werd wel tijd voor een meisje. Kan ik eindelijk na al die jaren los op roze! Jongens zijn ook leuk hoor, begrijp mij niet verkeerd maar een meisje is toch wel heel leuk hoor. En wat is het toch bijzonder hè, dat je zo een kijkje kan nemen naar een nog ongeboren kind.
Succes vandaag Bo met de echo, ga voor je duimen! De rest een fijne dag vandaag, ben nog moe... Leuk voor je zus Rosa!
enjoylife; zooo die test is duidelijk ik vind t niet lang duren tot intake en echo hoor als k.ongi was geworden had k eind januari/begin februari mn NOD zo snel gaat t dus al bo; succes vandaag! duim voor je! Rosa; weer een meisje in de familie, leuk!!! ik zou ook wel heeeel graag een meisje willen hoor haha helemaal omdat k zeker weet dat dit t laatste kindje is wat wij krijgen maargoed.. 3 van die voetballende banjers zijn ook leuk
Zelf hoop ik ook stiekem op een meisje hoor. Ik heb 1 dochter en 3 zonen. Dus een meisje zou ik erg leuk vinden. Maar ik denk dat het weer een jongen wordt.