De roze klustrein op weg naar zwangerenland

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemogen dames!

Bo: Veel succes bij de echo vandaag!!! Duim voor je!

Noorus: Idd, in de decembermaand afvallen is al super, dus nu moet het ook wel lukken ;)

Rosa: Leuk meid, een meisje :D Kun je lekker mee tutten ;)

Hier vanmorgen super temp: 36,9 :D:D:D Ben er gewoon super blij mee :D Zit nu al een halve graad voben min coverline (ongeveer dan ;)) en vandaag op 9 DPO. Vandaag dag 76 van de cyclus, op die dag al 2x ongi geworden het afgelopen jaar, dus zal al blij zijn als we deze en de komende dagen doorkomen zonder bloed ;)

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Heb jij geen medicatie dan ivm je PCOS?

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    PCOmama: Nee... Wel bij de GYN maar moet eerst afvallen voordat hij me wil gaan helpen. Moet 7 kilo kwijt waarmee ik al 3 maanden bezig ben. Gisteren in totaal 1,5 van de 7 kilo kwijt, dus duurt nog wel even. Volg een speciaal programma (Beweegcursus Obesitas) waarbij een psycholoog, diëtist en (als die twee goed op de rit zijn) een fysiotherapeut samenwerken en het beste en blijven resultaat te bieden. Mag nog niet naar de fysio, dus afvallen gaat nog super langzaam :( Dus nog geen medicatie. Op 12 januari weer een afspraak bij de GYN en nu dus voor het eerst zeker een eisprong gehad (eerder alleen ovutesten gedaan, maar die zijn niet echt betrouwbaar helaas :(). Nu met tempen erbij wat meer duidelijkheid en een goede kans :D

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen, Nou ja slechte morgen voor mij :( giga slecht geslapen vannacht. Gister avond is mijn koortslip gaan bloeden dus het jeukte nog meer dan normaal :x dus veel wakker geweest...... Nu zit er een korstje op dus hopen dat ie eerdaags weg is!!!

Bo, succes vandaag hoop dat je goed nieuws krijgt!!

Ik heb ook een dochter, maar daar valt echt niet mee te tutten hoor, meer een jongens meisje hahaha :D:p

Mira je temp gaat goed!! Houden zo!!

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ok, dat is vervelend zeg! Hoeveel weeg je dan als ik vragen mag...je hoeft niet te antwoorden hoor..maar ik woog ook 'teveel', maar was voor die tijd al 13 kg afgevallen en woog toen ik begon 76 kg. Ik ben 1.68 m.

Weeg nu dan wel 72 kg, is nog iets teveel, maar ben er blij mee... ik weet dat het wel een kwestie is van goede combinatie m.b.t. het gewichtsverlies en PCOS...maar nooit echt nog gehoord dat je niet mag beginnen met de medicatie...wel balen zeg...

Dat temperaturen lijkt mij zo ingewikkeld....ik wilde het nu ook doen, maar snap er geen hout van dus heb ik dat maar laten varen...

Succes met afvallen.....ik heb trouwens dr Atkins gedaan toen en viel als een tierelier af...

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Idd, niet alle meisjes kun je mee tutten. Mijn nichtje wel, die vind het prima als je haar haren doet, verkleden, make-uppen enz ;) Ach, als alle meiden hetzelfde zouden zijn, zou het erg saai worden ;):p

7. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Rosa wat leuk voor je zus. Kunnen ze dat bij 15 weken al zien joh?

Echo was onduidelijk. Of heel pril zwanger, of ik word ongesteld. Kwestie van afwachten...zucht ;)

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mijn dochter heeft nog amper haar om iets mee te doen hihi :p:D er kan een heel heel heel klein pluimpje op d'r kop en een speldje en that's it ;) Maar die blijft ook niet lang zitten hoor hahaha

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oh nee hè, nog geen duidelijkheid dus. Hadden ze niet even kunnen bloed prikken dan?

Officieel is ze morgen pas 15 weken. Maar het was duidelijk te zien.:)

10. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Heb de huisarts gevraagd of ze dat wil doen. Ik word morgen terug gebeld.

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    PCOmama: Ik ben niet trots op mijn gewicht, dus ik ga dat niet hier neerzetten, maar ik zal je zeggen dat mijn BMI tussen de 35 en 40 is. De gyn heeft met mij een bepaald BMI afgesproken waarop we gaan beginnen met de hulp (in welke vorm weet ik niet ;)) en moest daarom 7 kilo afvallen...
    Tempen vind ik niet ingewikkeld. Iedere ochtend rond hetzelfde tijdstip en na minimaal 3 uur aaneengesloten slaap tempen en in een programma als bijvoorbeeld FF (fertility friend) zetten. FF kijkt dan zelf of er een eisprong is geweest en zet dan een kruis als dat zo is.

12. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    mira; je temp is echt supergoed! gaat stabiel omhoog:)!!

bo; pff nog geen duidelijkheid:(
    hoelang ga je wachten tot de volgende test?

Kelly; een echte tomboy heb je dus :D ook leuk toch, ik was vroeger 'de zoon die mn vader nooit gehad heeft':p stekels en al;)
    is allemaal goed gekomen:D

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Mijn nichtje van 4 heeft lange haren (ongeveer 5 cm over de schouders), dus genoeg mee te doen. Schoonzus heeft net een boekje gekocht over vlechten (allerlei soorten vlechten en hoe dat moet) want dat kan ook makkelijk met die lange haren ;)

Bo: Meid wat erg... Hoop voor je dat het toch een prille zwangerschap is! Ik ga voor je duimen!!!

14. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    heb t al een keer eerder gezegd geloof ik...
    op de foto's in je album zie ik echt niet iemand met zo'n hoog bmi hoor:$
    weet niet waar jij de kilo's verstopt hoor;):)

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Helena: Ziet er goed uit he?! Was vanmorgen ook echt verrast met deze temp. Had hooguit weer 36,8 verwacht, maar was zelfs nog hoger ;) Mss binnenkort wel de 37,0 zeg ik heel erg positief!!!

16. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    :D Dat doet mij denken aan de keer dat ik 2 dagen voor mijn, geloof 4e, verjaardag kappertje bij mijzelf heb gespeeld.. Hele mooie foto´s van!:p

17. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Helena, ik wacht morgen even af of de huisarts wil bloed prikken en anders misschien vrijdag weer testen?

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Helena: Waar die kilo's zitten? Alles vanaf mijn nek tot mijn knieën zo ongeveer (borsten, zwembandjes, bovenbenen, bovenarmen ;)). Mijn BMI is echt tussen de 35 en 40 hoor! Ik weet het zeker, de diëtist heeft het gisteren nog uitgerekend ;)

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Wat heb ik een makkelijke huisarts dan. Als ik nu zou bellen dat ik een bloedtest wil, kan ik gewoon een formulier komen halen.
    Ik vind dat je gewoon recht hebt op een bloedtest.

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik was vroeger ook zo, mijn broer was meer het mietje hihi. Ik deed alles wat niet mocht. Met 1e kerstdag altijd naar opa en oma die 6 hoog in de flat woonde en daar tegenover stonden hele hoge bomen........ En Kel klom daar wel ff in met d'r goeie kleding aan naar boven om te zwaaien naar de familie hahahaha en mijn broer stond nog netjes beneden :D
    Echte jongens streken.... en daar moest ik wel eens voor boeten.....

Dus kan nog wel wat verwachten denk............

Deel Deze Pagina