Hoi Iedereen, Zijn er nog meer meiden die voor hun eerste kindje gaan? Lijkt me gezellig en leuk om elkaar daarvan op de hoogte te houden en gezellig over van alles en nog wat te kletsen natuurlijk... Liefs Monique
jaja ik ! haha, zijn nu vanaf begin mei bezig.. helaas is vandaag mijn menstruatie aangebroken, denk dat het vannacht of morgen wel door gaat zetten.. hoe lang zijn jullieal bezig?
Hoi, Ik zit nu in de 2e ronde na het stoppen met de pil maar dit gaat eigenlijk de 1e echte ronde worden!! Heel erg spannend dus... Alleen is mijn vriend vrachtwagenchauffeur en doordeweeks vaak van huis dus ik ben benieuwd hoe dat gaat, volgende week als het goed is mijn ei... Jammer dat je menstruatie is aangebroken, ik zal voor je duimen voor de volgende ronde! Liefs Monique
Hoi hoi! Wij gaan ook voor ons eerste kindje.. Vanaf volgende week gaan we echt beginnen! Slik sinds januari de pil niet meer maar om mijn menstruatie even uit te stellen i.v.m. bezoeken van een festival met niet zulke hygiënische omstandigheden heb ik toch vorige maand weer de pil genomen.. Volgende week als we weer terug zijn gooi ik hem gelijk weer de deur uit.. Dat word goed plannen Monique als je vriend vrachtwagenchauffeur is haha.. Succes!
Dankje Ranniej, spannend dat jullie vanaf volgende week ook echt gaan beginnen! Hou je ons op de hoogte? Liefs Monique
Natuurlijk doe ik dat! Is wel zo leuk om elkaar op de hoogte te houden toch! Weten veel mensen in jullie omgeving dat jullie proberen zwanger te worden? Dat vroeg ik me even af. Bij mij weten alleen 2 beste vriendinnetjes het en het grappige was dat 1 van hun ook probeerd zwanger te worden dit kwam er bij haar uit toen ik het vertelde, echt heel toevallig!
wat leuk ! nog 2 meiden die er voor gaan ik duim ook echt allebei voor jullie ! en monique dat word goed plannen dan ! hopen dat het goed uitkomt met zijn werk... 2 vriendinnen van mij weten het.. verder niemand.. ik ben trouwens 22 jaar, en jullie? ik was zomaar benieuwd
Alleen 2 vriendinnen weten ervan bij ons en verder ook niemand... Is soms wel lastig hoor, dan wil ik me bijna verspreken hihi. Een van die vriendinnen die het weet is zelf net zwanger dus dat is wel helemaal super leuk natuurlijk! Kunnen we alvast een beetje met haar mee genieten! Ik zelf ben 28 en mijn vriend is 26...
Grappig dat bij ons allemaal 2 vriendinnen het weten haha.. Kan je toch een beetje met iemand er over praten. Ik zou me anders echt verspreken en weet nu dat ik bij hun over dit onderwerp terecht kan.. Ik ben ook 22 en mijn mannetje is 30
Daar ben ik idd ook blij om. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik het er met niemand anders dan mijn vriend over zou kunnen hebben hihi... Kan straks nog genoeg kletsen als het raak zou zijn hihi.. Hoe doen jullie dat dan trouwens of hebben jullie daar nog niet over nagedacht? Wie vertel je het wel direct en wie niet?
Ik zou mijn 2 vriendinnetjes natuurlijk direct vertellen, mijn ouders, schoonvader, zusje en schoonzussen en misschien nog 1 of 2 mensen die dicht bij me staan.. Daar heb ik al over nagedacht Op mijn werk zou ik het pas na 12 weken vertellen, of misschien eerder als je het al gaat zien, daar ben ik nog niet echt over uit. En jullie?
ohw ja mijn vriend is 25... uhm ik wil het mijn ouders pas vertellen als ik zwanger zou zijn, als ik de eerste echo foto heb... lijkt me t leukst om te zo te vertellen.. mjah dat zien we tegen die tijd wel, en jullie?
hey meiden ik ben in april gestopt met de pil ben 22 jaar en mijn vriend 29 en voor ons word dit ook ons 1ste kindje heel toevallig bij mij weten ook alleen 2 vriendinnen het wat leuk zeg!! groetjes!!
hoi meiden ook wij zijn het aant proberen voor ons eerste kindje. kben dec 2010 gestopt met de pil nog steeds niet ongesteld geworden, heb vorige maand een kuur primolut gehad van de ha om te kijken of het nu op gang komt maar tot nu toe nog niet.
jeetje mrdam! dat is lang zeg.. ik hoop echt voor je dat je snel ongi wordt... hoe oud ben jij als ik vragen mag?
ik ben 27jaar is idd al een hele tijd geleden khoop nu ook wel dat het snel komt, kben 11 jaar aan de pil geweest ze zeggen dat het minstens een jaar kan duren voordat het weer terugkomt maar kvind bijna 8maanden ook al erg lang . was het bij jullie gelijk weer op gang?
hai! Ook wij gaan voor ons eerste kindje. we staan nu aan de start van de tweede ronde, dus het is allemaal nog heel spannend en nieuw! Ik ben trouwens 25, en mijn man 26. Hier weten 2 vrienden het, vooral mijn man wil het liever nog stil houden omdat hij geen zin heeft dat iedereen gaat vragen hoe het ervoor staat. @mrdam ; dat is wel lang joh! hoop voor je dat het snel gaat komen en dat je kan beginnen met klussen!
ik heb begrepen dat je als je stopt met de pil het tot een jaar kan doen voor je cycles stabiel word, nog nooit gehoord dat iemand niet meer ongesteld word. na mijn laatste pil was ik na 2 dagen meteen ongesteld en daarna 2x na 34 dagen meteen regelmatig