De roze wachtbank: vervolg Puregon/Pregnyl topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door chantal85, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ha meiden nog rustig hier zo te lezen. Ingedaald kindje lees ik, komt het steeds dichterbij!!
    Hopesoon hoe ist met c.olin, kunnen we ergens in een prive album een foto van hem bewonderen?.
    Zonneschijn spannend, dat aftellen, weet hoe t voelt, ik duim voor een prachtig knipperlichtje!

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Chantal, gaat het met jou een beetje?

@ Zonneschijn, wat kan wachten soms lang duren he? Voel je je goed verder?

Hier alles oke! Het komt steeds dichterbij, wel spannend! Ik ben niet zo bang voor de bevalling, maar kan er toch ook wel een beetje zenuwachtig van worden soms. Hoe zo'n kind eruit kan :(:$ haha, maar goed het lukt altijd denk ik dan maar weer..

3. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Nou hier wat bloed verloren dus nog meer in spanning zitten..pffff het is wat droog bloed en niet heel veel eigenlijk alleen met afvegen...
    We hebben ook al gebeld maar ze kunnen niks doen, wel mogen we 1 dag eerder komen....
    Mijn man zegt en heeft het ook op gezocht dat het innestelings bloeding kan zijn of dat er een vaatje is stuk gegaan..
    We wachten wel af maar ik vindt het nu toch wel heel spannend...

Hebben jullie dat ook gehad..

Liefs zonneschijn...

4. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nee, niet gehad. Maar kan me de spanning voorstellen.
    Nog meer bloed verloren?

5. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He meide,
    He zonneschijn wat vervelend kan me voorstellen dat dat heel apannend is!! Wanneer heb he nu echo?
    Fleur hoe gaat met jou? Nog ff meis en dan ist zover!! Spannend!
    Hier zijn wij erg gelukkig! Colin is inmiddels een week thuis en afgelope maandag op zijn controle die hadde we elke dag hoorde we dat waarde flink was gezakt en dat hij alleen nog maar op controle hoeven als wij denken dat hij toch weer geler wordt. Hij zit ibmiddels ook weer boven zijn geboortegewicht. Hij was na de bevalling ook sterk in gewicht afgevallen dat was ook 1 van de redenen dat hij moestblijven. Maar nu lijkt goede kant op te gaan en we zijn heerlijk met zn 3en thuis :-0
    Xxx

6. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    O wat heerlijk zeg!!!!! Lekker met en van elkaar genieten nu :)
    Heb je al veel visite gehad of gaat dat nu een beetje komen?

Hier gaat ie wel hoor. Wel wat kwalen inmiddels.. vocht vasthouden, kuitkrampen.. aambeien etc :)

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Fleur spannenr zeg, komt steeds dichterbij!! Hier gaat t na omstandigheden redelijk, kan mn koppie nog boven water houden...

Zonneschijn wat een spanning. Mijn duimen blijven draaien!

Hopesoon wat fijn te lezen dat het goed gaat met jullie kleine prins!

8. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Zonneschijn en Hopesoon, alles nog goed??

@ Chantal, je koppie boven water houden klinkt nog niet echt geweldig. Het zal ook wel zijn tijd nodig hebben.. (wat een cliche he, sorry) Hopelijk voel je je gauw wat beter en kan je ook wat geluk ervaren, wat dat heb je wel verdiend!

9. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He meide,

Fleur wat komt het dichtbij!!! Spannend!! Lieverd die laatste kwaal ik had het ook :( erg hé! Tis echt k#t maar na de bevalling gaat het weer over denk daar maar aan en de rest van de kwalen ook!
    Nou hier vandaag weer controle gehad int zh en onze kleine man is nog steeds erg geel en zn waarde is wel weer gezakt naar weer minder snel dan debedoeling is. Dus nu hebbe we maandag een afspraak op de poli met hem voor weer verdere onderzoeken. En vlgs mij hebtie ook reflux dus dat moete ze ook ma ff nakijke.
    Xxx

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wat balen dat het nog niet helemaal lekker gaat. Moet die arme kleine man weer naar het ziekenhuis :(
    Hopelijk worden jullie er wel wat wijzer van dan. Maak je je veel zorgen of valt dat mee?
    En hoe is ukkie er zelf onder of merk je daar niets van?

Ja spannend he.. tijd begint te tikken!

11. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Zie je op tegen de bevalling? Ik had dat niet wel was ik enorm angstig voor de ruggenprik maar als die er eenmaal inzit zo fijn!!! Waarom pijn lijden als het niet hoeft... Alleen heb ik er te laat om gevragd had ik veel eerder moete doen! Wat ik ervan kan zeggen het doet idd enorm pijn maar het is ook heel mooi!! Het is mij allemaal enorm mee gevallen en ik zei ook toen ik int zh naar mn kamer werd gereden ik zou het zo weer doen. Maar nu moet ik wel zeggen dat ik een voorspoedige en snelle bevalling had! Ik heb er zon 10 uurtjes over gedaan en das erg vlot voor een 1e. Ja maak me best wel zorgen ben bang dat er mss iets anders met hem is waardoor dit niet afneemt. En als geelzuchtwaarde te lamg te hoog is kan hij hersenbeschadiging oplopen en dat vind ik ook eng. Dus erg spannend vanmiddag :( wel blij dat de artsen zo goed hem in de gaten houden maar ik hoop gewoon op duidelijkheid nu en dat het niet ernstig is of gaat worden..
    Xxx

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    En weet je nu al meer? Of moet je nog wachten op uitslagen?
    Wat spannend allemaal. Bah, geen leuke spanning. Ik hoop zo dat het meevalt!! Je zou alleen maar moeten genieten nu en dat lukt niet helemaal zo natuurlijk..

Ik zie niet tegen de bevalling op. Tuurlijk wel een beetje tegen de pijn..maar ik weet dat dat niet anders is. Laat het maar over me heen komen denk ik.

13. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Ja heel goed van je gewoon over je heen laten komen deed ik ook en tis me zo mee gevallen ik hoop dat voor jou ook is! Mijn verpleegster tijdens de bevalling zei tijdens de weeen: elke wee is er weer eentje minder! Eerst dacht ik: shut up!! Later dacht ik ja je heb gelijk!
    Colin zijn geelzucht wordt minder alleen de lever en de galblaas verwerken dit "gele" stofje niet goed, vlg week donderdag weer controle als die waarde dan nog te hoog is gaan ze kijken of er iets met zijn lever en/of galblaas aan de hand is. De echo afgelope dinsdag die ze daarvan hebbe gemaakt ziet er wel goed uit dus vooralsnog gaan ze er nu vanuit dat het door de vroeggeboorte komt en de lever en galblaas nog niet rijp genoeg zijn. Dus nog steeds "niet leuk" spannend ja :(
    Xxx

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nou zo leef je van het ene bezoek naar het andere.. hopelijk valt het een beetje mee en is het voor nu erg vervelend, maar voor straks een oplossing!
    Sterkte! En hou me op de hoogte. Ik jou natuurlijk ook :p

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Lieve hopesoon, die kleine vent krijgt ook een hoop te verstouwen zeg! sterkte met alles!

16. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Lieve hopesoon, wat vreselijk dat je dit ook nog moet doorstaan, pffff hopelijk geniet je dan wel wat tussen door van de kleine man...en zo..

Fleur hoe lang moet je nog, hij laat wel op zich wachten hihihi..

Hier gaat alles weer zijn gangetje, af en toe voel ik me gewoon een oude taart dat het niet trekt, want ik ben dan zo moe..
    Maar goed we moeten maandag naar het ziekenhuis voor curratage en dan zien we wel hoe het verder gaat..
    Vandaag ben ik lekker vrij en morgen ook, dus dat is wel fijne gewoon lekker wat omrommelen in ons huisje..en zo..lekker slobber broekje aan want dat zit het lekkerst hihihi...

Fijne dag..

17. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hoi zonneschijn,
    Doe rustig aan meid!!! Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie!!!
    Wat fijn dat je paar dagen vrij hebt! Ik wens jullie heel veel sterkte maandag toe!!! Dikke knuffel

Hee fleur,
    Hoe gaat het? Hoe je het nog vol? Nog heel ff meissie!!!
    Xxx

He chantal, hoe gaat het met jou? Vind het ook echt verschrikkelijk voor jou wat je allemaal doormaakt!! Jij ook rustig aan!!!
    Xxx

Hier morgen de controle met Colin, vindt het wel eng! Hooelijk is het nu wel allemaal goed! Is gisteravond ook nog 1 van mn lieve konijntjes overleden :( dus spanning en verdrietig, xxx

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hoor ik nou geruchten dat Fleur is bevallen?? VAN HARTE!

19. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ff speuren en gevonden:

Na een helse bevalling..die begon op donderdag 1700 uur is vanmorgen om 5.00 uur onze zoon geboren! Alles wat mis kon gaan, ging fout..geen pijnbestrijding..twee nachten overgeslagen. Ben kapot!! Maar hij is prachtig! Minimaal twee centimeter haar, een hele bos! 3590 gr 50 cm Later meer details, tot gauw

Ons moppie heet M.ik Voetjes en beentjes zijn net ingegipst en dat ging goed! Ikzelf kan amper op mijn benen staan, lig alleen maar op bed.

Ik hoop dat het weer beter met je gaat!!En dat je snel kunt genieten :)

20. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Fleur van harte gefeliciteerd!!!!!!! Dikke knuffel voor jullie

Deel Deze Pagina