De roze wachtbank: vervolg Puregon/Pregnyl topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door chantal85, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Fleur van harte gefeliciteerd met jullie zoon..

2. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hallo allemaal hoe ist met jullie? Xxx

3. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hallo daar!!

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik was al een aantal keer hier gaan kijken en wilde reageren..maar er kwam steeds weer iets tussen.

Hier gaat het goed. Ritme gaat er steeds meer inkomen. Je moet voor jezelf niets plannen, dat is het beste geloof ik ;)

Hoe is het met jou kleintje Hopesoon? En met jou?

En de andere dames? Gaat het een beetje?

4. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He fleur! Jaaa wat een drukte he met zon kleintje hihi! Ja inderdaad gewoon lekker aanpassen aan ritme van je kindje ook al zit sr niet altijd ritme in hihi vooral als ze zo klein zijn! Colin heeft inmiddels wel een redelijk ritme erin maar alstie soms zn dag niet heeft dan niet maar ach komt vanzelf, colin is alweer drie mndjes het gaat zo snel!!! Volgende maand alwwer zijn eerste hapjes!! Hij krijgt flesvoeding nu borstvoeding liep na twee maand spaak helaas. Hoe is het met jou en je kleine man? Hoe is het met het ingipsen van zn beentjes? Colin is nog steeds onder controle in het ziekenhuis. Toen zn geelzucht wegging bleek hij problemen met zn galblaas en lever te hebben van allerlei nare obderzoeken gehad niks te vinden gelukkig zelfs door de scan geweest met zon stofje in zn lichaam en dat al zo klein bah! Was heel eng! Dokters waren bang dat zijn galblaas niet op andere organen waren aangesloten :( gelukkig was dat allemaal in orde dus weer een bloedtest om te kijken of de wardes weer waren gestegen blijkt de waarden een heel stuk gezakt te zijn en in orde te zijn in korte tijd tereijl ze echt heel hoog waren... Rara... Maar wel gelukkig!! Alleen weten we niet wat de oorzaak geweest is en willen ze hem goed in de gaten houden. Dus vrijdag weer op controle en alst goed is dan pas weer over 3 mndjes. Verder doet hij het nu heel goed hij groeit als kool! En dat terwijl ie een paar dagen na de bevalling nog maar 2600 gram woog istie nu al bijna 6 kilo! Mn knapperd!! En zooo lieffff hij lacht veel naar ons als je hem uit bedje haalt ook zo schattig en hij begint ook al ons vast te pakken met zn handjes. Soms zit ik ook te huilen dervan dan denk ik hoe ist mogelijk dat nu toch zon prachtig kindje heb want ik had er destijds niet veel hoop meer op dat het ooit zou gaan lukken. En het gekke is vorige week werd ik uit mezelf... Ongi!!! Vreselijk ziek ervan geweest en pijn maar ik had get liefst de vlag uitgehangen! Misschien dat het na de bavalling en zwangerschap ineens weer werkt allemaal.... Nu maar hopen dat het niet eenmalig was.. Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!! Liefs hopesoon en colintje

Deel Deze Pagina