He meide, ja ik ook druk aant plasse vooe mvm hihi! Ik heb hetzelfde ook veel honger naar als ik teveel ineens eet moet ik ook de hele tijd boeren en brandend maagzuur. Alhoewel dat van de laatste twee weken daarvoor had ik niet zoveel honger. Wij hebbe gister en vandaag een hele hoop mensem verteld dat we zwanger zijn, hele leuke reacties! Wanneer willen jullie het vertellen na de eerste echo of wachten jullie echt tot 12 wk? Was hier wel de bedoeling maar toen we gister het hartje hoorde wilden we het toch al vertelle Xxx
het idee is om het op onze verjaardagsbbq te vertellen, das eind mei, dan zijn we 12 wkn, maar er zijn een paar mensen waar ik blijkbaar niet zo goed tegen kon liegen toen ze het me rechtstreeks vroegen, dus die weten het. Ouders nog niet. Heb iedereen nu een sms gestuurd dat de laatste poging mislukt is, we nu eerst een paar maanden rust willen en het er voorlopig niet over willen hebben.... Slecht hè? Maar anders komt het nooit goed, haha! Kan slecht liegen face to face....
Bij mij weet iedereen het al Op de buren en vage kennissen na dan.. maar ouders, broers, vrienden en vriendinnen weten het allemaal. Ze wisten ook van ons MMM, dus tja, ga dit niet opeens verzwijgen. En iedereen is hartstikke blij voor ons, we hebben zelfs allerlei cadeautjes gekregen.
He meide, Hier weer ziek! Pfff! Vrijdag en zaterdag had ik twee goede dgn maar daarna weer constant misselijk enz! Pff maja. Vanochtend met de verloskundige gebeld want van het ziekenhuis mag ik daar nu verder omdat alles goed is! 26 april intake daar en 2e echo . Heb ook al de kraamzorg geregeld ondat je daar blijkbaar vroeg mee moet zijn om een plekje te krijgen.... Verder zijn we het iedereen aant vertellen en we krijge zulke leuke reacties, helemaal geweldig!!!! Fijne aaf meide!!! Xxx
jeetje kraamzorg!! Daar zou ik in dat stadium nog niet aan denken. Maar woon ook in zo'n klein dorpje, misschien hier niet zo'n wachtlijst? Geen idee! Die steken houden hier nog steeds niet op, heb wel het idee dat het iets minder wordt met de dag En heb me uiteraard opgegeven voor MvM
He chantal, Ja ik had ook zoiets van nu al regelen.... Maar ik woon ook in een klein dorp volgens mij geldt dat voor heel nl. Toen ik vanochtend belde en zei dat ik vroeg belde omdat ik dat had gehoord zei die mevrouw dat dat idd zo is maar ik had geluk want ze konde nog een plekje voor me reservere al liep het wel vol..... Ben uitgerekend op 7 nov! Dus bel maar vroeg beter te vroeg dan te laat! Heb gelezen dat je anders kans hebt dat je geen kraamzorg hebt en daar zitte we nie op te wachte! Goed dat je ook mee gaat doen aan mvm!!! Xxx
Wij als MMM dames kunnen het toch absoluut niet verantwoorden om NIET mee te doen toch? Maar vond het wel eng om me op te geven, heb ik al eerder gedaan en toen moest ik weer afzeggen. Maar deze zwangerschap voelt heel anders, dus ik hoop dat het ook allemaal anders mag lopen. Oh, nou, goed dat ik het weet dan, ik hou het zeker in gedachte!
Als mijn echo a.s. vrijdag goed is, ga ik ook de kraamzorg bellen. Ik heb van zoveel mensen (moeders) gehoord dat je echt heeeeel snel moet zijn. Anders heb je kans dat er geen plek is of dat je verschillende dames krijgt. Ik heb ook gehoord dat je beter kan kiezen voor de kleinere bureaus, die grotere willen ook nog wel eens wisselen van dames halverwege de week. En die kleine hier in de buurt doen erg veel. Ontbijt op bed, boodschappen, hond uit laten, kinderen van school halen etc. Mijn man gaat die eerste week werken en misschien eerder stoppen op de dag. Hij wordt nu al zenuwachtig dat hij zijn benen moet optillen, omdat een vreemde wil stofzuigen haha. Alle vriend-vaders bevestigden dit, ze voelden zich erg ongemakkelijk. Snap ik wel, lijkt me zelf ook wel gek als ik opeens bediend word.
haha, nou, ik ben overtuigd hoor. Wij zouden de laatste 3 weken van juni vakantie hebben, mijn man maakt daar nu 1 weekje korter van zodat hij na de bevalling een weekje vrij kan nemen, maar ik zal hem eens vertellen over deze verhalen, misschien doet hij dat dan een weekje later
Haha nou ik heb daar meer last van dan mn man, ik vind het fijn dat ze je dan kunne helpe met borstvoeding in badje doen en tips enzo geven maar dat ze in mn huis gaan schoonmake enz heb ik nu al angst voor! Wij hebbe namelijk een hoop huisdieren en ben daar heel precies mee aangezien de meeste uit het asiel kome en slecht leven hebbe gehad, dus er komt bij ons niemand in huis als wij er niet zijn dan mijn ouders ondat zij weten hoe en wat en dat er bijv geen deuren op mogen blijven staan ivm weglopen enz. Dus denk dat ik dan geen oog dicht doe smiddags als de kv alleen in huis is met mij.... En ik weet dat dat aan mij ligt maar ik heb dat nou eenmaal....dus denk wel dat me mams ook de hele dag er dan zijn omdat ze weet dat ik daar niet tegen kan en das wel fijn dat ze me daarin begrijpt. Dus ik hoop dat we een kv krijgen die ook een dierenhart heb Wat betreft mvm ja vind ik ook ik ben ook hard voor ze aant plasse! Xxx
Na wat terrechte opmerkingen uit het puregon/pregny in jan topic, heb ik het lijstje zwangeren even hier naartoe verhuisd! zwanger en op de roze wachtbank!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon ?? Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - ?? Sween4 - ronde 1 125 eh Puregon - 18-11-12 Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - 18-11-12 Ploon ronde 17 (geen IUI) 1 met 75/100EH Puregon 18-11-12 Daylinn -zwangerrrrrrrrr 2de kindje Chantal85 -ronde 35-IUI 4: 5dgn 91,6eh 2dgn 83,3+2dgn 91.6 Puregon-8 december 2012 Jinky - zwanger van ons 2de kindje! - 10e IUI met 50 EH puregon - 13 december 2012
Wie wat waar Chantal85- Ronde 35, IUI4, 1e kindje Fleur84- Ronde.. heel lang, 1e kindje Jinky- IUI en puregon, 2e kindje Uitgerekende datum 18 november - Fleur84 8 december - Chantal85 13 december - Jinky Afspraken 30 maart - Hopesoon 1e echo, hartje klopt! 6 april - Fleur84 1e echo 7w6 16 april - Chantal85 1e echo 6w2d Hey meiden, ik vind het leuk af en toe met jullie mee te praten!
Welcome Jinky, Is het al een beetje bezonken bij je? 4-4 vandaag en 4weken4dagen zwanger... Blijf elke dag dat ik zwanger ben als een cadeautje ervaren. Hoop echt dat het zo blijft maar ben soms zoooo bang!