De roze wachtbank: vervolg Puregon/Pregnyl topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door chantal85, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Chantal; Wat een super mooie test!:D
    Ze komen bij mij vanmiddag ook om 15:45.
    Ik heb ook vanochtend al geplast,maar ik zie dat bij jou de urine ook goed is gebleven.:D

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Mooie tests! Fijn om dan weer even bevestiging te krijgen he?

Ik zit alweer in mijn 4e week plassen. Gaat prima vind ik hoor. Een enkele keer zou ik wel eens op de bril willen neerploffen en lekker mijn plasje willen laten gaan.. haha, maar ja is niet anders.

3. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He meide,

Ik ga morge aan week 4 voor mvm beginne, moet zegge dat ik afgelope week weinig geb geplast voor mvm ik was zo ziek dat ff niet ging maar gister en vandaag ging het redelijk dus gelijk weer voor ze geplast hihi!
    Hoe ist met jullie kwale? Ik zit nu in week 10 en ben vaak goed ziek ervan ze zegge dat week 10 het ergst is en dat het daarna minder gaat worden, i hope so!!! Hihihi!
    Xxx

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Vervelend dat je zo ziek bent! Hopelijk gaat het na deze wk beter!

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    O balen dat je je zo voelt. Dat beloofd nog wat voor ons de komende weken!
    Mijn kwalen gaan redelijk. Ik slaap de laatste 3 nachten eindelijk een beetje beter, na 4 weken slapeloosheid. Verder misselijk met vlagen, moe, grotere borsten en gevoelige tepels.

6. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hebbe jullie trouwens ook vaak het gevoel dat je denkt dat je blaasontsteking krijg? Als blijf vant weekend ga ik maandag toch ff me urine inlevere want das egt irritant! De ene paar dage heb je er last van en dan weer niet dan weer wel... Pfff....
    Fijn fleur dat beter gaat met slapeloosheid! Hier gaat ook wat beter de afgelopen week met slapen. Grappig he hoe snel die borsten groeien hihi mn man is er blij mee hahaha, xxx

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hopesoon: ik heb geen idee hoe dat voelt een blaasontsteking, gelukkig. Vervelend dat je je af en toe zo ziek voelt, met 12 weken wordt de misselijkheid bij de meeste vrouwen minder.

chantal: Hoe voel jij je?

Ik heb ook al wat kwaaltjes:) af en toe misselijk, moe, gevoelige tepels, zwaardere borsten.:) Slapen lukt goed!:)

8. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hopesoon: fijn dat je ook wat beter slaapt. Grotere borsten worden hier ook wel gewaardeerd door mijn man haha. En ik ben zelf ook trots! Nu maar hopen dat het geen theezakjes worden ;)
    Blaasontsteking.. Ik moet wel vaak plassen, niet zoveel als ik dan denk en ik heb het gevoel dat ik soms niet goed 'uit' plas.

Jinky: leuk die kwaaltjes, een goed teken! Hopen dat het hier een beetje bij blijft!

9. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He meide,

Vanniddag uitslag en toch blaasontsteking... Ik had ook twee weken lamg zitte tobbe wel of niet ik had ook kleine beetjes plasse de hele tijd en pijn urinebuis af en toe, had dus toch eerder naar de ha moete gaan.... Naar nu antibiotica gekregen en daar moet de blaasontsteking van weggaan. Houd het goed in de gate daarmee en laat anders ip tijd je urine ff checke voor de zekerheid mocht je twijfels hebbe want het komt vaak voor tijdens de zwangerschap en mocht je te lang wachte kan het overgaan in nierbekkenobtsteking. Gewoon ff tipje als je nergens last van hebt dus ook geen zorgen maken!
    Slaap lekker meide, xxx

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Heb t gistermiddag nog laten sticken, was niet helemaal goed maar in dir vroege stadium willen ze geen meds geven.

Bel wel even met MvM!!! Kan zijn dat je even niet mag plassen door de antibiotica!!

11. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hopesoon: vervelend, beterschap!
    Inderdaad even mvm bellen! Je mag niet plassen als je antibiotica gebruikt, heeft ze tegen mij gezegd.

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Schijnt te liggen aan welke antibiotica

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    oh dat wist ik niet.

14. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Chantal; Veel plezier en succes bij de echo morgen! Spannend hè meid, we gaan voor een mooi kloppend hartje!:)

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Dank! Ben als de dood

16. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He chantal,

Hoe gaat het nu met je? Ik hoop voor jullie dat vlg week met de echo het hartje klopt! Misschien was de echo net te vroeg want vaak gaat het hartje toch pas eind week 6 kloppen? Dat dacht ik tenminste...
    Ik duim voor je meis!!

Hoe is met de andere meide?
    Xxx hopesoon

17. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hallloo

Ik ben hier een week niet geweest geloof ik. Er werd beneden bij ons gestuct etc, dus we hadden even geen internet. Heb ik wel op mijn telefoon, maar dat is ook weer niet erg handig teruglezen en typen.

Bij mij alles wel goed. Van de week voor het eerst bij de verloskundige geweest. Bloed afgenomen en vragen beantwoord. Volgende week weer de echo en daar kijk ik wel weer naar uit! Even weten of alles nog steeds goed is.

Verder ben ik wel moe en soms misselijk. Valt best mee dus.

18. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He fleur,
    Gesellie dat je er weer bent :)
    Ik vind het zo grappig dat wij alletwee onze tweede echo as dobderdag hebben!!! Ik ben zo benieuwd kan niet wachten!!! Hoop zo dat alles nog goed gaat!! Verder ben ik hier erg ziek de hele tijd gister weer een hele slechte dag gehad kon niks binnenhouden, vandaag nog niet hoeven spugeb dat scheelt dan weer! Op na de 26e :)
    Xxx

19. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Welcome back fleur! Ist mooi geworden?
    Dat bloed afnemen, is dat standaard?
    Hier aftellen tot dinsdag!

20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Hopesoon: balen dat je je zo slecht voelt :( Donderdag wordt weer spannend! Hoe laat moet jij? Ik pas om 17.40 uur.. zou weer een geruststelling zijn als alles goed is! Ik ben ook wel benieuwd wanneer dan de volgende echo is.. misschien duurt dat nog wel veeeel langer dan nu tussen de eerste en de tweede..

@ Chantal: het stucwerk is mooi geworden. Toch wel spannend wie je dan in huis haalt, maar alles is erg recht en strak! Nu 10 dagen drogen en dan kunnen we aan de slag met verf.
    Het bloedafnemen is wel standaard. Je suiker wordt nagekeken, je ijzer en of je geen soa's etc hebt.
    Voor jou nog twee nachtjes slapen!

Deel Deze Pagina