De roze wachtbank: vervolg Puregon/Pregnyl topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door chantal85, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He fleur,
    Ik donderdag om 15:15 uur :) ook pas vrij laat op de dag.
    Ik zou ook eerst de intake gelijk hebben maar die is verschove naar vrijdagochtend. Was er eerst niet zo blij mee omdat er verder bij mij nog geen bloed en urinetesten zijn gedaan ook niet in het zh, heb alleen maar een echo gehad marja een dagje later viel nog mee! Maar de manier waarop ging wel een beetje klungelig daar baal ik van heb ik er gelijk minder vertrouwe in de praktijk... Dus hopelijk komt dat weer goed..
    Xxx

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    O dan moet jij ook vrij laat.. zitten we de hele dag in spanning :D
    In het ziekenhuis ben ik ook niet getest en verder is er bij de vk ook geen urine afgenomen.

Ik ben heel benieuwd of alles nog goed gaat en daarnaast ook hoe dat wurmpje er nu uitziet op de echo.
    Bij de eerste echo was ik zo ondersteboven van het hartje dat ik amper aandacht en tijd had om even te kijken. Het was zo voorbij!

3. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

We hebben vandaag de echo gehad, alles ziet er goed uit!:D:) Hartactie was nog niet helemaal duidelijk te zien op de echo, maar dat maakte niks uit heeft hij ons verteld. Over 2 weken hebben we weer een echo!:)
    Er zit een klein wondertje in mijn buik!:D

Fleur en Hopesoon heel veel succes donderdag en Chantal heel veel succes morgen!

P.s.
    Ik zal even niet op zwangerschapspagina zijn, omdat ik merk dat ik onzeker wordt van de negatieve dingen die ik soms lees.

4. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Jinky, wat fijn dat alles goed is!! Tot binnenkort dan maar weer keertje. :)

5. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dankjewel Fleur!

6. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Chantal heeel veel succes morge!!!
    Jinky meis ik heb dat voordat ik het topic pur pregnyl begon ook een tijdje gedaan omdat ik het moeilijk had dus begrijp goed dat je ff tijdje afstand wilt heb mij toen ook goed geholpen! Succes meis en hopelijk weer eens tot ziens dikke zoen!!

Fleur, ja volgens mij doordat wij van zh naar vk moete dat dat wat langer duurt met die teste eigenlijk ergens wel raar want wij zijn juist de doelgroep lijkt kij omdat wel op tijd te doen doordat onze behandelingen ook extra risicos met zich meebrenge.. Apart he!
    Xxx

7. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Chantal, wat vreselijk!!! Wat een verdriet.. Heeeeeeel veel sterkte!!

8. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hopesoon, succes vandaag! Ben je ook zo nerveus?

9. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He fleur,

Ja ik ben werkelijk misselijk van de spanning! Pfff! Komt omdat hister zon tiest verhaal heb gehoord, een kennis van mij is 1,5 verder dan ik en die heb 2 bloedingen gehad gister moest ze naar het zh voor verder onderzoek blijkt dat er iets met de placenta is en dat de kans nu 50% is dat haar placenta loslaat en het kindje overlijd terwijl het kindje kerngezond is.... En ik vind het verhaal van chantal ook zo ontzettend erg ik heb gister blog gelezen.
    Chantal als je dit leest ik vind het zo ontzettemd knap dat je dit verhaal geplaatst hebt, respect!!

Nou wij toch maar probere met goede moed vandaag naar de echo...
    Fleur heel veel succes, laat ke het wete vanaaf, dikke kus

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Meiden succes, ik hoop op mooie echo's voor jullie.

Het opschrijven van mn verhaal is mijn manier van verwerken, het voelt als een droom en door het op te schrijven komt ook weer meer het besef dat het waar is...

Hier nog geen spatje rood te bekennen. Heb zon vermoeden dat het nog wel een paar weken blijft zitten als ik de natuur niet een beetje help. Wel plas ik nog steeds voor mvm. dat hoefde niet zeiden ze, ze vonden het emotioneel te zwaar voor me. Maar ik wil het. Misschien plas ik zelf wel voor mn eigen meds en zo niet dan nog: zolang mijn testen knallen kan ik mensen met een zwangerschapswens helpen

11. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He meide,
    Chantal wat knap dat je voor mvm plast nog, super!
    Je moet odd doen wat voor jou goed voelt!! Moet je nu afwachten tot het vanzelf komt of gaan ze je helpen? Meid wat maak je een moeilijke tijd door! Pfff echt petje af voor je!

Hier vandaag een mooie echo en alles is goed bem zelfs een par dagen verder dan dachte ben zondag al 13 weken. Morge de intake en ook meer informatie dus ben benieuwd! Fleur hoe was het bij jou?
    Xxx

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Chantal, respect voor jou meis!! Echt waar.
    @ Hopesoon, wat fijn dat alles goed was. Mooi om te zien he?

Hier vanmiddag ontzettend misselijk ook! De echo was echt geweldig om te zien. 4 cm groot en druk aan het bewegen met de armpjes en de beentjes en het hartje zagen we ook mooi kloppen :)

13. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Fleur wat ontzettend fijn dat het allemaal goed is! Wanneer mag jij weer naar de verloskundige? Ik over 4 weekjes op 30 mei kan weer nie wachten! Wij moeste eergister beslissen over combinatietest maar hebben besloten om het niet te doen. De twintig weken echo weten we nig niet daar moeten we ff de info over lezen nog. Zoiezo wel de pretecho voor geslachtsbepaling maar zijn er nig niet over uit of we dut bij de vk doen of bij babyview en daar zon pakket nemen met 3en 4d, maar ik denk het laatste :) en jullie?

Xxx

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik moet ook over een paar weken naar vk. Dat is dan meer bloeddruk, wegen en hartje luisteren. De combitest doen wij ook niet. 20 wkn echo wel. Geduld hebben nog dus! Ik heb al leuke laarsjes gekocht voor een meisje haha. Kon ze niet laten staan!!

15. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    O wat leuk! Ja ik heb dat ook siloms zie je zulke leuke spulletjes! Wij zijn gister naar babypark geweest dat is egt mooi!! We hebben al de maxicosi besteld hebben de kamer en wandelwagen ook al besteld maardie gaan we binnekort nog ff voor terug om te bestellen :) kwerd helemaal blij in die winkel!
    Xxx

16. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Haha tis te zien dat net wakker ben wat een zinnen! Siloms=soms en de kamer en wandelwagen hebbe we nog niet besteld maar al wel gezien! Hahaha
    Xxx

17. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Goedemorgen :D
    Wat leuk dat je dat al hebt gezien. Ik heb ook wel wat gezien hier en daar, het gaat vast goedkomen! Gisteren in de gamma ook wat kleurstaaltjes meegenomen. Echt beginnen doe ik na de 20 weken echo hoor, maar orienteren is ook wel leuk vind ik!

18. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Leuk is dat orienteren alvast he! Ben jij ook zo nieuwsgierig na het geslacht? Ik heb dat nu heel erg! Maar nog paar weekjes en dan zullen we het weten :)
    Jullie wilde toch ook het geslacht weten? Heb jij ook dat je sochends zo vroeg wakker bent? Ik elke keer om 6 uur... Pff!
    Gaan jullie nog op vakantie deze zomer? Wij hebben gister geboekt zo blij! We zijn al 2 jaar niet op vakamtie geweest en willen al lamge tijd maar elke keer ging het niet eerst was mn schoonvader ernstig ziek en helaas is hij overleden daarna hadden we helemaal zouets van oke mss wel ff goed om er tussen uit te gaan maarja toen begon ik net met de fertiliteitsbehandelingen in het zh en dat wilde we ook niet uitstellen,intussen werd ik ontslagen, paar mndjes later ginge we trouwe hihi en de hond was nog te jong voor kennel maar nu gaan we dan eindelijk in juni op vakantie!! Heb er zo zin in! Vind toch wel lekker om eve met ze tweetjes nog te kunne geniete en same geniete van ons wondertje :)

Gister en eergister lekker rustig aan gedaan en niet meer zoals vroeger uitbundig queensday gevierd, gister wel nog ff kort ons dorpje ingeweest met vrienden even beetje rondgeken en bij de chinees beland en gezellig gegeten dat was erg leuk! Maar niet meer zoals vroeger gefeest in de stad, maar vind ik ook totaal niet erg, die tijd hebk beetje gehad op naar ons nieuwe leventje met baby :-0

Xxx

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ben erg benieuwd naar het geslacht! Ik zie al veel leuke dingen voor zowel jongens als meisjes en dan moet je het maar laten liggen tot we het echt weten.
    Wij gaan niet op vakantie. We hebben de benedenverdieping laten stucen en de wc wordt binnenkort ook verbouwd.. in juni hebben we wel een week vrij en willen we wel een paar dagen naar Limburg.
    Inderdaad hoor, nu je nog even met zijn tweetjes kan genieten moet je dat ook wel doen!
    Zo te lezen zijn jullie er ook wel even aan toe, na zo'n overlijden etc..

Gisteren is hier geklust, dus niks meegekregen van koninginnedag!

20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hier nog ontwikkelingen?

Deel Deze Pagina