He fleur, Hier paar slechte dagen vandaag ook weer hondsberoerd! Heb de afgelopen dagen elke dag hoofdpijn met musselijk erbij sta ernee op en ga ernee naar bed Hoe is het met jou? Xxx
Jemig, wat vervelend!! Hopelijk gaat het gauw over. Ik ben al 4 jaar hoofdpijnpatient en weet hoe erg het kan zijn. Sterkte meis, ik hoop dat je gauw wat kan genieten. Hier gaat het best goed. Sommige broeken gaan niet meer dicht.. Het wordt dus echt tijd voor positiekleding geloof ik. En mijn bh's moeten vervangen. Zit jij al aan speciale kleding?
hey meiden, ik denk dat ik me voorzichtig ook bij dit clubje mag aansluiten Vind het nog heel spanned en wordt gek van elk pijntje dat ik voel maar vrijdag HCG geprikt en dat was goed. effe een vraagje, bij hoeveel weken hadden jullie de eerste echo en gelijk hartactie?
Heeeey stefanie, wat ontzettend gaaf zeg!!!!!!! Is het nog onwerkelijk? Echt super leuk voor je, gefeliciteerd!! Mijn eerste echo was met 7 weken en 4 dagen. Je zag het hartje kloppen en we konden het ook horen. Er zijn wel dames die al een week eerder gingen. Hoe voel je je?
Dank je wel. Voel me goed, gebruik nog utro bollen dus weet niet waar mijn kwaaltjes van zijn. vanmorgen voor de 2 keer HCG geprikt en de waarde wa smooi gestegen van 63 naar 271. Helemaal blij Ik heb 5-6 mijn echo, ben dan 7+3 dagen
Zo, dat is mooi gestegen!! Nog even geduld hebben tot de eerste echo. Het zal wel even lang duren voor je gevoel. Tenminste, dat had ik. Maar het voordeel is wel dat je dan zekerheid hebt dat er wel iets te zien/horen moet zijn. Ik heb van anderen gelezen dat ze soms toch te vroeg waren en dan moesten ze alsnog bijna twee weken wachten. Dat lijkt me ook zenuwenwerk. Al aan iemand kunnen vertellen stiekem?
Hoi meiden, Stefanie: Van harte gefeliciteerd! Geweldig meid! Hoe gaat het met jullie? Ik had even een vraagje, ik was even nieuwsgierig. Hoe groot jullie eitje was toen jullie pregnyl gingen spuiten van deze keer dat je zwanger bent geraakt. Liefs
He jinky, Ik veel ziek van de zwangerschap heb bekkeninstabiliteit en hele lage bloeddruk waardoor ik ke weer hondsberoerd voel . Hoe s het met jou? Mijn laatste eitje was 24 mm was in korte tijd hard gegroeid. In het begin had ik toen twee eitje en ineens was die weg... Maar blijkeen week langer zwanger te zijn dus waarschijnlijk ben ik niet zwanger van het eitje van 24 mm waarna ik de pregnyl heb gezet maar wss van het eitje wat ineens onvindbaar was hihi en hoe groot die was toen ie gespronge was...Geen idee hihi, Gaan jullie nog iets leuks doen aankomend pinksterweekend? Xxx
Bedankt voor je berichtje hopesoon. Jeetje meid, vervelend dat je je zo voelt, gelukkig is het maar tijdelijk en als je straks je wondertje in je armen hebt ben je alles vergeten. Hier gaat alles goed! We hebben afgelopen maandag een prachtige echo gehad van ons wondertje, alles gaat goed. we zijn enorm aan het genieten. liefs
He jinky, wat mooi is zon echo elke keerweer he! Heerlijk geniete meis! Wij hebbe gister ern pretecho gehad bij babyview zo mooi!!! En weten het geslacht al zooo verliefd op ons kleine mensje!!! Vanmiddag controle bij de verloskundige Wannneer mag jij weer? Xxx
He fleur, Een jongetje gefeliciteerd!! Wij ook een jongetje . Wat zijn klompvoetjes? Ik hoop dat dat niet ernstig is! Gelukkig verder alles goed! Wij hebben morgen 20 wk echo vind het heel spannend en eng... Wij zijn beide gewoon alweer bijna 20 wk zwanger ongelofelijk he! Soms kan ik het nog steeds moeilijk gelove! Xxx hopesoon
Klompvoetjes, dan staan de voetjes niet naar voren, maar naar beneden en dan naar binnen gedraaid.. Na de bevalling moet de kleine binnen 24 uur in het gips en dan iedere week naar het ziekenhuis om het gips te vervangen. Na een paar maanden moet hij dag en nacht een spalkje dragen. Een soort van snowboardje zeg maar. Nog weer laten hoeft hij dat alleen nog 'snachts te dragen. Na 4/5 jaar schijnt het zo te zijn dat hij dat allemaal niet meer hoeft. De stand van de voeten komt in 95% van de gevallen weer goed, net als bij ieder ander. Sporten etc, moet dan ook kunnen. Ja joh, rond de 20 weken is toch ongelooflijk! Opeens gaat het wel snel vind ik. Mijn man nog niet zo, maar voor mijn gevoel gaat het toch wel snel. Wat spannend de echo!! Hopelijk is alles goed met de kleine. Willen jullie weten wat het geslacht is? Laat even weten hoe het was!!
He fleur, jeetje wat vervelend voor jullie kleine mannetje maar wel fijn dat het wel goed komt met het gips en spalken! Zijn jullie erg geschrokken? Kan me wel voorstellen! Maar Het gaat helemaal goedkome met je kleine man hoor!!! Met ons kindje is alles goed maar ik zeg altijd al en voor de echo is het niet goed dan is ons kindje ook van harte welkom en hou ik er met heel mijn hart van!! We krijgen ook een jongetje ja wat gaat het hard he!! Lijkt wel of elke week steeds harder gaat! Hebben jullie ook al spulletjes besteld? Wij hebbe vandaag het laaste gekocht de box met wat spullen. Moeten nog wel hoop kleine dingen kope maar de grote dingen hebbe wel al word 28 juni bezorgd xxx
Hey meis, wat fijn dat alles goed is!! En ook een jongen, gefeliciteerd!! Wat leuk We hebben nog niet alles, wel de kinderkamer-meubels en van de week hebben we een superleuk wipstoeltje gekocht van Nijntje! Verder wel wat kleertjes in huis natuurlijk. Oja en kledinghangertjes. Ik kan niet wachten om die kamer leeg te hebben en te verven! Of eigenlijk het inrichten. Dat is nog leuker Welke kleur/kleurtjes doen jullie? Ik ga voor aquablauw/limegroen en witte meubeltjes.
He fleur, Wat leuk nijntje wipstoel! Ik vind nijntje altijd zo leuk! Haha maar dat komt omdat wij 5 konijne hebbe in de tuin ben der gek op! Leuke kleurtjes! Wij gaan voor lichtgrijs en misschien nog ander kleurtje maar wete nog niet welke en willen van die leuke muurstickers. Babykamertje is van dat grijzige hout beestje van dat stone washed. Wij hebbe nog geen wipstoeltje maar denk dat we voor de doomoo gaan met wiebelaar eronder. Wete jullie al welke wandelwage jullie wille? Wij hebben de bugaboo all black genome fijne wagen maarja er is echt superveel keus!! Weet jij al of je borstvoeding wilt geven? Xxx
Lichtgrijs is ook mooi! Je kan er heel veel kleuren mee combineren, dus je zit altijd goed. @ borstvoeding: ik ga het wel proberen. Ik ben alleen niet zo'n voorstander van heel lang borstvoeding geven. Dat er op een gegeven moment een peuter aan je tiet lurkt.. @ kinderwagen: wij willen ook een bugaboo. Ik vond ze fijn rijden in de winkel en de bak is wat groter. Ik maak wel even een foto van de wipstoel
He fleur, wat stoer die wipstoel!!!! Leuk!! Ja bugaboo is fijn he! Zoveel mogelijkheden ermee! Ja haha dat vind ik ook betreft borstvoeding een half jaar is wel genoeg mss ietsje langer ma niet veel. Me vriendin haar kindje is al bijna een jaar en dat vind ik al raar en geeft nog steeds borstvoeding zelfs nog snachts.. Dat hoeft voor mij dus ook niet hihihi! Kun jij je kindje al voelen? Ik wel al rond 17 wk de placenta ligt bij mij helemal aan de achterkant dus dat helpt ook mee. Ma rond 17 wk was nog wel zachtjes nu voel ik het steeds beter en vaker zo mooi gevoel Xxx