De roze wachtbank: vervolg Puregon/Pregnyl topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door chantal85, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja, af en toe voel ik wel wat nu.

Na een jaar nog borstvoeding? Wow, nee dat kan echt niet hoor haha. Lijkt me sowieso niet heel erg handig, want op een gegeven moment moet ik ook weer werken. Ben je na een jaar nog aan het kolven voor je kleine peuter :D

2. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Ja pcies haha zie ik ook nie zitte! Weet je al hoeveel uurtjes je na het verlof gaat werken? Ik wil ong 16 uurtjes weer gaan werken alleen heb ik op dit moment geen baan dus die moet ik dan nog zoeken. Ben er nu mee gestopt schiet nou toch niet meer op en me man zei ook wl van doe nu maar rustig aan komt straks wel weer. Ik heb al best een dikke buik niemand wil me nu meer hebben haha. Ik heb altijd als secretaresse/receptioniste gewerkt. Wat doe jij?
    Xxx

3. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Als je zou solliciteren dan kunnen ze je nog wel aannemen voor na je verlof. Wij hebben laatst ook een zwangere dame aangenomen, ze wil zelf in september beginnen. We hebben toen een ander aangenomen voor nu en zij begint dan gewoon later. Kan ik haar inwerken voor ik met verlof ga en neemt zij mijn clienten over.

Ik ben woonbegeleider/maatschappelijk werker. Ik begeleid mensen met psychiatrische en psychische problematiek in combinatie met verslaving, schulden, opvoedproblemen, vervuiling, verwaarlozing etc.
    Nu doe ik het voor 32 uur per week en straks wil ik naar 24 uur.

4. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Sommige organisaties zullen het idd wel doen ja maar ik zie het zelf eigenlijk nu ook niet meer zitte. Nu geniet ik er maar lekker van en straks weer op zoek paar mndjes na de bevalling. Gelukkig kunne we het ook prima redden op het inkome van mn man dus dat is ook wel erg fijn. sommige mensen zulle niet die luxe hebbe en dat lijkt me erg stressvol tijdens een zwangerschap! Maar ik weet ook nog niet of ik in me oude baan terug wil als secretaresse vind het bedrijfsleven namelijk bikkelhard... Lijkt me ook erg leuk om als verkoopster te gaan werken en we hebben een tijdje geleden ook een webshop opgezet alleen die is nog steeds niet online dus dat daar heb ik zoiezo ook nog wel werk aan en dat vind ik erg leuk om te doen :) maar eerst de baby! Het belangrijkste van allemaal :-0
    Fijne zondag! X

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    zo meiden jullie schieten hard op!
    geweldig stoeltje, lees inje handtekening dat er klompvoetjes zijn geconstateerd, kunnen ze dat nu al zien? Fijn dat verder alles goed is.

Genieten meiden!
    liefs chan

6. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He chantal,

Hoe is het met je? 28 juni de afspraak in gent zie ik nog maar een paar daagjes!!! Het schiet al op! Spannend! Ik lees nog steeds mee bij de pur pregnyl meide dus ben benieuwd als de afspraak is geweest! Hier verder alles goed nu 21 wk en al een flinke dikke buik. Ik denk aan je de 28e! Succes dikke kus xxx

7. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hey Chantal, nog 4 dagen. Spannend!
    Hoe voel je je verder? Ik hoop echt dat het goed resultaat zal opleveren.

Klompvoetjes konden ze zien op de vroege pretecho. Hierna hebben we gelijk een geavanceerde echo gekregen en toen werd het nogmaal bevestigd. Gelukkig was de rest goed!

Morgen hebben we een afspraak met de orthopeed die de kleine na de geboorte gaat ingipsen en behandelen.

8. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Succes morge fleur!
    Xxx

9. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Al nieuws hier?

Orthopeed viel mee, eigenlijk wisten we alles al. We hebben nog een rondleiding gekregen in de gipskamer. Telefoonnummer gekregen voor na de bevalling. Het waren erg vriendelijke mensen.

Ik heb deze week voor het eerst de kleine voelen schoppen van buiten!! Mijn man ook, we waren helemaal door het dolle :)

10. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Fleur wat leuk dat jullie de kleine aan de buitenkant kunne voele!!!! Wij nog niet maar komt wel! Goed dat jullie al een afspraak hadden en rondleiding dan weet je waar je straks naartoe moet vantevore.
    Hier alles oke nog geen nieuws alles nog hetzelfde, fijne aaf! Xxx

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dat voelen was bizar! Afgelopen dagen was het niet meer zo als van de week. Vanavond ben ik ook in concentratie op een schopje.. maar misschien slaapt hij wel. Ook lief!

12. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Raar is dat he! En zo ontzettend mooi! Ik voelde de laatste dagen minder maar sinds gisteraaf weer drukke boel! En mn man hen em ook gevoeld aan de buitenkant :-0 zo schattig! Fijne zondag! X

13. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hier net zo! Een paar dagen rustig gehad.. en vandaag opeens gaat hij weer als een MALLE :D

14. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi

ik kwam me hier ook maar even melden, naar aanwijzigingen van Fleur.

vandaag ziekenhuis gebeld, en ik heb de 20ste mijn eerste echo, maar die ga ik verplaatsen naar wat later, omdat we rond de 20ste ernstig onderbezet zijn op mijn werk, en ik eigenlijk gewoon de dag van de echo vrij wil hebben.

tot later

groetjes

Duckie

15. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi meiden

zal me later even beter voorstellen.

16. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He duckie, gezellig dat je hier komt meekletse! Welkom!!
    Spannend he de eerste echo!! Vind je het ook nog zo onwerkelijk? Ik kon het de eerste weken niet geloven!! Heb ik nu soms nog steeds! Maar dat is wel een heel stuk minder geworden nu ik mn kleine man goed kan voelen trappelen :-0

Xxx

17. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He fleur, ja leuk he alstie zo tekeer gaat! Ook al ist om 5 uur sochtends haha dan lig ik nog te geniete!! Ik word wel eens wakker geschopt! Das grappig! Haha kleine drukbol van me!
    Xxx

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hey Duckie!! Welkom! De 20 weken echo is ook best spannend, ik had hem al met 16 weken, omdat ze een afwijking zagen op de vroege pretecho. Nou, we zijn die dagen nog nooit zo bezorgd geweest of alles wel goed zou zijn en goed zou komen.

Hoe voel je je verder? Last van kwaaltjes?

@ Hopesoon. Grappig he de kleine voelen. Ik voel het echt door de dag heen. Als ik bij een client op de bank zit of in de auto. Dan droom ik weg en laat mijn clienten lekker klagen ;)

Vandaag ga ik shoppen met mijn oudste broer in Amsterdam. Voor mij en de kleine.
    Jullie nog plannen?

19. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi meiden.

echo heb ik de 31ste, dus dan weten we of het allemaal goed gaat. kwaaltjes, ja wel een beetje last van misselijkheid bij vlagen, zere borsten en ik ben heel snel moe, maar verder weinig last van.

gezien mijn historie van een MA met 13 weken blijft het voor ons ook na de eerste echo spannend, omdat we de eerste keer ook een goede echo hadden, maar het hartje toch gestopt was.

al moet ik zeggen dat ik me eigenlijk niet zo'n zorgen erover maak, heb er wel een goed gevoel bij.

dat lijkt me zo'n apart gevoel als die kleine begint te schoppen, lijkt me wel fijn als een soort bevestiging

tot later

duckie

20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja, is ook apart en fijn!

De eerste echo is ook spannend. Eigenlijk verleg je de spanning ook steeds. Eerst wil je zekerheid of het hartje wel klopt, dan ben je blij als de eerste eerste drie maanden voorbij zijn en die echo goed was.. en dan al gauw denk je 'als alles maar goed is met 20 weken' En dan denk je weer als we dat punt maar voorbij zijn van levensvatbaarheid etc etc.. Eigenlijk blijf je wel bezig zo.

Maar wel heel bijzonder dat je zwanger bent!! Heb je het al aan anderen verteld?

Deel Deze Pagina