Hoi meide, Hoe is het met jullie? Hier alles goed wel sinds dagen last van me maag constsnt brandt me keel en brandende oprispingen bah! Heb nu medicijne van de dokter gekregen, hopelijk helpt dat. Wij zijn inmiddels begonne met de babykamer :-0 kamer is helemaal gestuukd en geverfd vandaag de kledingkastcopgezet en de wandelwagen neemt een hoop tijd in beslag zeg! Morge gaan we weer verder Fleur hoe ist met jou en de kleine? Ben je ook al bezig met spulletjes kope enz? En duckie hoe voel jij je? Xxx
Mocht t spulletje niet helpen tegen t maagzuur, dan weet ik dat in onderstaand topic een middel is genoemd toen ik zwanger was wat supergoed helpt! Ergens in april waarsch: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/241738-aanstaande-mamas-de-mmm.html
Thanks chantal ik ga het alvast even opzoeken! Ik lig er nu weer wakker van heb nu wel voor het eerst zon pilletje ingenome dus hoop dat het snel werkt! Hoe is met jou? Ik lees wel je verhalen in de andere topic volgens mij is gent wel een fijne kliniek? Xxx
Dat is een drankje, hoop dst je t kan vinden en anders gewoon ff vragen int topic, je bent ook een MMMmama dus dat zullen ze je snel vertellen.. Ik hou ook een blog bij, kan je t allemaal lezen als je wilt, hier rechtsbovenaan op weblogberichten klikken. Succes allemaal!
Vervelend Hopesoon! Hopelijk gaat die middeltjes werken. Hier goed hoor, alleen last van maagzuur steeds. De babykamer is uitgemest, nu de computer etc naar de zolder en dan is de kamer leeg. Klaar om geverfd te worden! Ik ga je blog lezen Chantal!
Hi! Hier alles goed wel nog steeds last van 1001 dingen maargoed, hie ist met jullie? Wij hebben nu bijna alles klaar de box staat al in de woonkamer, kamertje zijn we nig mee bezig maar redelijkver al af en de bugaboo staat inmiddels ook! Die was het lastigste om in elkaar te zetten! En dan met name de mand waar het kindje inligt, al dat klitteband leek wel of het niet paste... Maargoed het zit! Weten jullie al of je borstvoeding wil gaan geven? Xxx
Oh wat zijn jullie al ver dan! Dit weekend hebben we de babykamer geschilderd. Nou ja, mijn moeder Box etc, moet nog nieuw verfje en in elkaar, maar dat heeft nog geen haast. De bugaboo in elkaar zetten? Wij moeten ook die wieg nog in de klittenband hangen.. ben benieuwd. Ik voel me verder wel redelijk. De kwalen lijken nu een beetje te komen. Krijg last van mijn bekken en onderrug. En heb weer meer last van maagzuur. Borstvoeding wil ik wel. Ik weet alleen niet zo goed hoe belangrijk het is dat ik weer aan de medicijnen ga en of ik het volhoud. Ik ben vaak erg moe en last van mijn spieren (staat los vd zwangerschap) en weet niet of ik daardoor teveel van mezelf eis.
He fleur, Ja dat moet je dan odd goed in de gaten houden het moet natiurlijk ook goed voor jou zijn en niet teveel gaan vergen van jou! Ja bedoelde dat klitteband ja haha dat was lastig vonde wij en de terreinwielen voorop die we er extra hadde bijgenome ware ook wat lastig maar de rest ging goed. Vervelend is maagzuur he en bekkenpijn. Ik heb er ook last van maarja we krijge er iets moois voor terug heb jij ook zon last van het warme weer? Ik kan er heel slecht tegen van mij msg de temperatuur dan ook wat af nemen. Welke kleur heb je het kamertje geschilderd? Xxx
Dat warme weer maakt wel dat je het vanzelf wat rustiger aan gaat doen! Ik ga misschien vandaag ook wel even de bugaboo wieg erop zetten. En vandaag het eerste meubeltje in elkaar. Hier heb ik een foto vd kamer. Rest is wit.
Oohh wat leuk! Mooie kleurtjes!!!! Wij hebbe wit met grijs zal straks fotootje make zit nu op me mobiel leuk dat je meibeltje gaat opzette en de wieg van de wandelwagen, welke kleur heb je die? Wij hebbe de zwarte wil eigenlijk ook nog kijke of ik ergens die aapjesbekleding kan score die zo schattig xxx
Klinkt goed!! Wij hebben de bugaboo met blauwe kap etc. Jullie zijn al wel ver volgens mij of niet? Ik kijk uit naar de foto
He fleur, nou hehe het heeft ff geduurd maar ik ben met de foto bezig alleen snpa ik niet hoe ikemin het bericht plak.... ga ff kijken of het wel lukt om de foto in mn fotoboek te zetten
ha fleur, nu dat is wel gelukt haha hij foto's staan in me fotoalbum, hoe kreeg jij ze in het bericht geplakt? wij hebben zostraks de 3d echo, ben zooo benieuwdd!!! xxx
hoi meiden, met mij alles goed, morgen eerste echo, heel spannend. ben op dit moment erg moe en heel erg misselijk, de hele dag door, niet fijn. ik laat morgen wel weten hoe de echo is geweest. groetjes duckie
He meide, Duckie succes vandaag met de echo! Spannend meissie!! Chantal ja de 3d echo was super zo ontzettend duidelijk en zo schattig om te zien!!!! Lekker aant duimen in mn buik! Heerlijk gezicht! Ben tot over mn oren verliefd op em ❤. Hoe ist met jou? Lees altijd mee maar ben zo vergeetachtig laatstetijd, vlgs mij zit je op het wachtbankje toch? Xxx
hoi meiden, vandaag helaas geen goed nieuws gehad, met de echo geen kloppend hartje. en zoals het eruit zag is het kindje ongeveer een week geleden gestopt met groeien. ik wens jullie allemaal verder een hele voorspoedige zwangerschap toe. groetjes duckie
Duck ik heb op t andere topic gereageerd, vind t zo erg... @Hopr ja moet geloof ik eind vd week ongesteld worden. Het is lang geleden dat ik dat niet precies wist De enige datum die wel in mn koppie zit is 16-8. Fijn dat de echo zo leuk was, lijkt me heel bijzonder!