De roze wachtbank: vervolg Puregon/Pregnyl topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door chantal85, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Jeetje duckie wat schrik ik daarvan wat ontzettend erg!!! Ik wens jou en jouw vriend/man heel verl sterkte meid! Dikke knuffel!

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Duckie, wat erg!!!!! Wat zul je je verdrietig voelen meis, sterkte :(

3. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Alles goed hier verder?

Hier: gisteren prenatal leeggetrokken. Matrasjes, dekentjes, lakentjes en moltons. 245 euro ......... wat een geld gaat daar in om zeg. Ik zag wel meer leuke dingen natuurlijk maar ik werd er gewoon zuinig van!
    Ga nog wel een keer naar de hema voor omslagdoeken, voedingskussen etc.

4. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He fleur,

Hier alles goed, hebben vorige week informatieavonden gehad bij 2 zh bij ons in de buurt was erg leuk konde we ook de verloskamers en de afdeling zien :) en hebbe een zh waar we hopelijk terecht kunne alst zover is en anders die andere. Weet jij of je thuis of int zh wil bevalle?
    Ja duur zijn die bedspulletjes he! Ik vond dat ook al had ze twee wl gelede op internet besteld ik heb dekemtjes en lakentjes van jollein genome van 100% katoen. Moete jullie verder nog veel kopen? Wij hebben nu bijna alles in huis. Heb nog niks gewassen doe denk pas rond week 33 ofzo.
    Xxx

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Heeeeey,

Ik heb me ook opgegeven voor zo'n avond. Gewoon een beetje om er een beeld bij te hebben en ter voorbereiding. Het wordt dus een ziekenhuisbevalling.

Tja, de spullen. Ik heb de verzorgingspullen nog nodig, het wiegje.. nog een setje dekens, nog wat aankleedkussen-hoezen etc. Nog niet compleet, maar toch heb ik al aardig wat.

Hou je het vol met de warmte? En met werk?

6. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Ja wat een hitte he!!! Hebbe gister een zwembad gekocht en daar lekker in gezeten vandaag ga er weer lekker in. Gisteraaf had ik hele opgezwolle voeten en onderbenen echt heel pijnlijk kon mn tenen bijna niet meer bewegen :( maar verder mag niet heel erg klagen. Kheb eoensdag wel een tijdje int zh aan de monitor gelegen want voelde het kindje al 2 dagen bijna niet maar alles gelukkkig goed en weer opgelucht naar huisje toe :) nu bokst ie weer goed! Wij hebbe nu alles comPleet donderdag komt de kraamzorg voor intake lamgs ben benieuwd :) ik heb geen werk helaas maar moet zeggen dat nu niet zo heel erg vind mn man wilde op een gegeve monent ook dat stopte met sollicitere en gewoon ging geniete dus ga naar de bevalling weer sollicitere voor een parttime functie. Hoe gaat bij jou op werk? Xxx

7. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wel fijn dat je alles compleet hebt!

En hoe was het met de kraamzorg donderdag? Was dat ook de dame die jullie straks komt helpen? Was het een leuke vrouw? Had ze nog goede tips?

Het werk gaat wel aardig nog. Heb wel erg veel last van mijn onderrug en bekken. Vrijdag bij fysio geweest, maar daar kwam ik beroerder van thuis dan ik heen ging.
    Gisteren heb ik niet gebukt..en 2x de trap op geweest, dat scheelde wel!

Fijn dat je ukkie nog trappelt. Zal wel een heel naar gevoel geweest zijn dat je niets meer voelde.

Ik ga een paar dagen naar Limburg!

8. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He fleur,

Leuke dagen in limburg gehad? Hoe gaat het verder met je en je beebje? Hier alles goed alles wordt wel wat vermoeiender merk ik. Ik heb inniddels ook al een flinke buik hihi! En ons mammetje schopt zo hard hihi en heel vaak dat is zon gelukkig gevoel vind ik!! Ik ben inniddels de vluchttas al aant inpakken morgen nog even de missende spullen kopen en dan staat het klaar :) heb morgeavond ook een infoavond over borstvoeding :-0 ben benieuwd!
    Xxx

9. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Limburg was heerlijk. Leuk gehad en lekker weer, wat willen we nog meer.

Ik voel me ook erg moe hoor moet ik zeggen. Maar ik sleep mezelf door de werkdagen heen en vanavond maar extra op tijd naar bed.
    De kraamzorg komt straks kennis maken, ik ben erg benieuwd!!

Hoe was de borstvoedingsavond? Had je er wat aan? Ik ga me ook opgeven nog.

En de tas al klaar.. wooooow, dat moet ik allemaal nog doen hoor. Al heb ik nu wel nesteldrang en moet ik wel het een en ander regelen van mezelf. Stel dat ie eerder komt.. dat soort gedachten komen nu naar boven hihi.

10. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He fleur,
    hoe was het met de kraamzorg? Zijn ze bij jullie nog op het kamertje geweest? Borstvoedingsavond was heel interresant zeker de moeite waard! Wij zijn naar drukker geweest en hebben wat boeken met geboortekaartjes geleend hebbe al wat leuke gezien :) wanneer heb jij weer controle? Wij as vrijdag, kheb egt superlast van vocht inme handen en voeten erg pijnlijk :( de laatste loodjes

Xxx

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Kraamzorg was wel geinig. Even kennismaken, een leuke dame. Ze heeft niet naar het kamertje gevraagd.

Ik ben nu ook aan het kijken via multicopy naar kaartjes. Ik vind het denk ik toch prettiger om het zo te bestellen dan via internet. Heb nu ook wel een idee in mijn hoofd, eens kijken of ze daar wat mee kunnen!

Trouwens, die kaartjes in de boeken lijken me leuker dan ik op internet tegen kom. Tenminste, van wat ik tot nu toe gezien heb.

Ik heb van de week controle gehad. Alles was goed. En jij? Al een beetje van het vocht af? Irritant he, doet inderdaad zeer!

Nog een paar weken!!!

12. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Ja he in de boeken is leuker

13. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    O haha dat ging niet goed!
    Maar in de boeke is veel leuker ja omdat je dan ook het kaartje gelijk in het echt ziet. Fijn dat leuk was met de kraamzorg! Fijn dat de controle goed was!! Ik had afgelope vrijdag ook cobtrole alles gelukkig ook goed en beebje is al ingedaald moet nu over rwee weken terugkomen voor controle en dan ook gelijk de indalings en groeiecho :) spannend!!! Wij zijn nu helemaal klaar met kamertje en alles. Zijn jullie al ver? Voel jij je kleintje ook zo goed? Ik vind het zo speciaal gevoel he hihi behalve als die in me ribben kickt haha! Nog steeds last van vocht :( en jij? Wanneer heb jij nu weer controle? Xxx

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb boeken gehaald en er inspiratie uit opgedaan. Het wordt een kaart die je in 3-en kan klappen, met op de voorkant een eigen ontwerp. Nu gauw mijn ontwerp afmaken zodat we een proefdruk kunnen laten maken.

Over twee weken weer terug? Wow, wat spannend he? Ik vind de tijd tot nu toe nog steeds snel gaan!

Hier hebben we eigenlijk ook alles wel een beetje af. De gordijnen moeten nog geleverd worden, maar de rolgordijnen hangen wel. En de rookmelders moeten ook etc.

De kleine voel ik ook veel. Ik vind het echt nog genieten. Alleen de hik is soms wel hinderlijk als ik in bed lig en wil slapen. Dan ga ik er op letten en dan lijkt de hik nooit meer op te houden haha.

Komende week weer even naar de gynaecoloog. En nog twee weken werken en dan heerlijk genieten van het verlof!

Ben je al veel aangekomen?

15. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Spannend! Wat leuk dat je eigen ontwerp heb gemaakt! Hik, das lastig!! Daar heb ik gelukkig geen last van! (afkloppen) spannend dat je aankomende week weer afspraak bij de gyn heb! Ha tijd vliegt nu he gaat erg snel! Leuk dat jullie ook bijna kamertje klaar hebben!! Ik heb vandaag de proefdruk van kaartje ophaald en de enveloppe ben er helemaal blij mee :) ik ben nu zon 9 kilo aangekome en jij?

16. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Er komt wekelijks iets bij. Vorige week zat ik op 13 kilo.
    Normaal gesproken kom ik geen grammetje aan dus ik vind het wel leuk eigenlijk :D

Fijn dat de kaarten naar je zin zijn! Ik ben nu ook in mijn element nu mijn ontwerp goed lukt.
    Doe je nog aan gekleurde enveloppen enzo?

17. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Wij hebbe blauwe engelopjes :)
    Ja hier komt er ook wekelijks wat bij ik zit nu op 10, valt nog reuze mee bij ons! Ik dacht echt dat ik veel en veel meer zou aankome aangezien ik aanleg voor heb en heel klein ben. Hebben jullie eigenlijk de naam al? Wij hebbe em al een tijdje ben zo benieuwd wat iedereen er van vindt zo spannend!!!!! Hihi! Wij hebbe in ons dorp echt een superleuke babywinkel erbij gekregen zooo schattig!!!
    Xxx

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Met kleertjes of met spulletjes? Of allebei?

Wij hebben de naam ook inmiddels. Ik ben ook wel erg benieuwd wat anderen er van vinden. Het is geen rare naam ofzo, maar ook geen standaard populaire naam.

Wat leuk gekleurde enveloppen, viel de meerprijs een beetje mee?

Ik wil vd week een proefdruk laten maken. Die man dacht dat het zou neerkomen op 200 euro voor 80 kaarten ongeveer. Dan heb ik mijn eigen ontwerp en in de binnenkant een foto.
    Ik denk dat ik er rond de 90 zal bestellen.

19. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Met vooral babykleertjes maar ook zwangerschapskleding en kraamkadootjes erg leuk :)
    Ja wij hebbe dat ook met de naam tis ook geen standaard of populaire naam je hoort hem vlgs mij niet zovaak. Wij hebbe 70 kaartjes besteld en zitte rond de 180 euro dus komt wel beetje in de buurt qua prijs. Wat vind jij ervan als straks kraambezoek komt en iedereen wil de baby vasthouden? Ik vind dat zielig als het van arm tot arm gaat en heb meer zoiets van 1 persoon per bezoek mijn man vindt van arm tot arm niet zo erg, hoe denk jullie daar over?

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wow meiden wat gaan jullie hard zeg! Fijn dat alles goed verloopt en jullie je op al die leuke dingen als namen en kaartjes kunnen richten! Geniet ervan meiden.

Lieve knuffel!

Deel Deze Pagina