Alleen nog voor de kids wat gekocht, maar ben er zoo benieuwd naar. Nu op vakantie dus uitgestelde lever datum gekozen. Hihi en het andere pakketje bij m’n ouders laten leveren.
Ik twijfelde al een tijdje om de Estée Lauder advanced night repair te kopen. Het was alsnog een dure grap, maar net geen rib uit mijn lijf meer 21% is dan best een leuke korting!
Oooh, ik hou ook van de Sale. Heel veel gekocht bij H en M, Vero Moda, Coolcat en Only. Voor ons allemaal, behalve de jongste, want daar had ik laatst al veel voor gekocht. Zoveel kleding dat de stoel er van om gevallen is in de woonkamer (daar had ik alles overheen gehangen). En nu net even uitgerekend wat we kwijt waren.. 250 euro. Love it
Bekijk bijlage 578620 Bekijk bijlage 578621 Bekijk bijlage 578622 Deze 2 geurtjes en foundation bij de ICI paris gekocht.
Herkenbaar. Ik liep laatst bij de h&m maar wat een rommel zeg. Slechte kwaliteit en prints... Kan je beter niets kopen. Kijk eens bij kleine lokale kinderkledingwinkels. Daar hebben ze vaak verschillende merken.
Ik hou van de sale kids hadden eigelijk al genoeg, maar kon het niet laten. Voor mijn zoontje niet veel gekocht. Voor mijn dochter Adidas sneakers, 4 jurkjes en een setje rokje, jurkje, legging.