Wij zijn onze slaapkamer aan het verhuizen en hebben straks een hoge muur (gemiddeld 3 meter hoog) boven ons bed. Nu willen we daar graag iets met foto’s en zagen we Ixxi langskomen en dat ziet er wel gaaf uit. Maar ook wel wat fragiel; klopt dit? En blijft het goed hangen. Ik vind het wel een groot voordeel dat we niet hoeven te boren.
Ben er echt heel blij mee! Hier blijft het goed hangen nadat we nog wat extra plakkers in de hoeken hebben gedaan. ( wij hebben een structuur muur en daar blijft het minder goed op zitten )
Bij ons hangt de Ixxi (120x160) nu 3/4 jaar en is echt prima! Hangt super strak tegen de muur. Let met het bevestigen wel echt op dat je het doet zoals in de handleiding (plakkers een stukje laten uitsteken) want dan kun je het zonder schade verwijderen als je 'm ergens anders op wil hangen. Wij hadden dus iets minder goed opgelet bij de eerste keer ophangen en dat was bij verplaatsen dus een paar hapjes uit het stucwerk
Hier ook een Ixxi! Hij hang zo’n 3 jaar nu. Hij hangt echt perfect nog en de hoeken blijven mooi. Krijg veel complimenten erover! Al moeten we hem of weer aanvullen, of een nieuwe.. want er zitten alleen nog foto’s van ons dochtertje in. Hier ook een stucmuur trouwens. Er zitten punaises bij, maar ik heb bij de Gamma extra lange gehaald. Gaat geen kant op nu
Ik ben mega fan. Het zijn idd gewone dunne blaadjes maar als het is opgehangen lijkt het gewoon stevig. Het is zo in elkaar gezet. Ik heb er 2 hangen en krijg er veel complimenten over.
Hier hangt het echt heel erg goed, nog als nieuw. Hangt een jaar nu denk ik. Dat he niet hoeft te boren klopt! Maar denk als je het wilt verwijderen dat de kans erin zit dat je de stuuclaag mee trekt, het zit echt muurvast
N.a.v. dit topic weer zitten knutselen aan een nieuwe. Op onze oude stond alleen ons dochtertje. Zoontje is vorige maand 1 geworden.. wordt wel tijd dat hij er ook bij op komt Je krijgt nu trouwens ook 20% korting. Alleen vandaag nog.
Ja ik zag het van die korting, maar ik wil eerst de kamer inrichting voordat ik hem ga bestellen. Wie weet komt er ook wel een leuke kerstactie
Ik zit er ook aan te denken voor boven ons bed! Hoogtepunten uit ons leven samen wil ik erin verwerken! En de leukste vakantiefoto’s bijv Ik dacht dat je deze ook later altijd nog aan kunt vullen en dat je lay-out bijv kunt wisselen, Maar klopt dat wel?
Ja idd vakantiefoto's of mooie gezinsfoto's was ook ons idee. En naar dat laatste ben ik ook wel benieuwd. Ik had begrepen dat je ze wel kunt wisselen. Al heb je dan mischien wel kleurverschil?
Wij hebben er eentje en ik heb er spijt van! We hebben hem niet strak tegen de muur gekregen hij bleef een beetje 'hobbelen', nu is hij niet heel groot dus valt het ook weer niet erg op maar toch. Hij hangt iets op de tocht en dan 'kleppert' hij dus iets, de wind slaat er makkelijk onder omdat het zulk licht materiaal is. Dit heeft overigens verder geen invloed op de ixxi, hij hangt nog zoals de eerste dag en de plaatjes zijn niet beschadigd ofzo. Verder irriteer ik me mateloos aan die puntjes van die bevestigingskruisjes die dus door de plaatjes heen steken. Ik ga een nieuwe foto voor aan de muur bestellen maar dan op hout. Ik twijfel of je zomaar extra kunt toevoegen. Het lijkt er op of je die bevestigingskruisjes en i'tjes niet zomaar los kunt halen zonder dat je het kapot maakt.
Ik heb er een, en laatst uitgebreid met nieuwe foto's (bruiloft en foto's dochter) ik ben er heel blij mee zie geen kleurverschil in de foto's. Je kan de kruisjes voorzichtig los halen zonder te beschadigen. De kaarten zijn ook prima schoon te maken met vaatdoek Zoals bovenstaand beschreven dat hij kleppert hebben wij alleen als boos de deur dicht sla. Ligt aan plek in huis waar je hem ophangt.. (je zou de onderkant natuurlijk ook vast kunnen maken) Ik heb geen spijt en nog aan 40,- cadeau bonnen liggen voor uitbereiding (hopelijk met 2e kindje in de toekomst)
Ja kan ook! Je kunt losse kaartjes bestellen. Ik had bij onze oude alle foto’s via een fotobewerkingsapp dezelfde filter gegeven, maar die kon ik niet meer terugvinden. Heb dus nu een nieuwe besteld, maar wel de app+filter+bewerking opgeslagen. Mocht ik hem ooit willen aanvullen dan kan het gewoon en hoef ik niet weer een nieuwe te bestellen.