Ah, op die manier. Het kwam in je OP idd anders over. Ken Landal Coldenhove verder niet, maar ik weet wel zwembaden waar de stroomversnelling een stuk langer is, dacht dat het om zoiets ging. Toch zou ik persoonlijk een volgende keer wel gewoon lekker met je dochter meegaan TS, want het is en blijft een flinke schrik als je kind nog maar 1 bandje om heeft.
Ik vind jouw waarschuwing ook een hele goede. ook mijn zoontje verloor vorig jaar beide bandjes na 20 x springen. wij keken toe vanaf de kant en konden meteen ingrijpen. Meerdere ouders schrokken omdat ze er niet bij stil stonden dat dit kon gebeuren.
Hier ook paar keer gehad dat ze afschoten (en dan niet van die goedkope bandjes maar die ze bij babyzwemmen verkochten) Had ze wel altijd vast, zoals bij van de waterglijbaan af gaan, stroomversnelling (dan wilde ze maar 1 handje vast) of bij in t water springen.
bij mijn oudste ook een keertje afgeschoten vorig jaar tijdens de vakantie in het zwembad hij ging elke keer bij de rand erin springen mijn man stond dan in het zwembad om hem op te vangen
Heel goed dat je dit deelt hoor! Bij ons is het ook gebeurd en helaas beiden bandjes. We zijn ontzettend geschrokken maar gelukkig stonden we ernaast. Duurde wel even voor we het doorhadden want je verwacht dit helemaal niet. In glijbanen en stroomversnellingen houden we allebei de kinderen vast. Ook die met een zwemdiploma!
Dat is wel schrikken als het gebeurt. Met wild in het water spelen, met ons erbij, kreeg Q toen ze klein was ook regelmatig een golf water binnen of ging kopje onder hoor. Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal in een zwembad en als je zicht hebt op de kinderen in dat in mijn ogen geen probleem. Ts om je misschien gerust te stellen omdat je bang bent dat ze er heel er van geschrokken is. Q was behoorlijk wild in het water en kreeg regelmatig zo veel water binnen dat ze er van moest spugen. Ze heeft er niks van over gehouden en heeft nu 6 zwemdiploma's. En over de bandjes. Zwemmen jullie kinderen dan niet onder water met bandjes om? Het kost ze wel moeite maar het lukt wel hoor.