De schop-onder-je-kont-club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door brenjomi, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    de lijst:
    naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi):

Brenjomi, 80.2 kg, 1,60, al 4.8 kg kwijt (30.9)
    Wilma , 94,3 kg, 1,64 , al 6,7 kg kwijt (34,73)
    Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet:D
    Rosa: in denial, 1,74, ?
    Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt :p
    Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt
    Conijn: 91.6 kilo, 1.75, al 0.4 kilo kwijt (29,9)
    Debs: 80,6 kilo, 1.65, 0,4kg kwijt
    Jo79: 75 kilo, 1,69, 1 kg kwijt (26,6)
    Pacific; 78 kilo, 1,65, 2 kg kwijt (28,65)
    Marleen; 72 kg, 1,68, 6 kg kwijt (26)
    Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27)
    Sabrina : 92.4 kg, 1.78, 0,0 kilo kwijt (29)
    wonders2: 123.5 kg, 1,83, 12.5kg kwijt (..)
    miranda 84 : 94.9 , 1.65 , 13 kilo kwijt (ong 31)
    FairyLaughs: 106.8 kilo, 1.80 m,. en al 2 Kilo kwijt.. ( 32.7 BMI )
    Puppy78: 79.4 kilo, 1.65, 3.4 kilo kwijt (29..)
    Mik: 118 kilo, 1,73 (BMI 39,6)
    Ons Kleintje: 73,8 kilo(naar schatting), 1.68, 0,2 kilo kwijt, (26,4)

Hmm moet ik nu concluderen dat ik mezelf voortaan onder mn kont moet schoppen? Of zijn Brenjomi en Wonders er nog om me in januari achter mn gat aan te zitten zodat ik mn belofte ook waar maak en weer vollop op de Wii ga klimmen 3x p week?
    Vind het erg jammer dat we met zo'n redelijk lange lijst zo weinig reacties nog krijgen :(
    Nouja ik ben iig weer 0,3 kg afgevallen. Wel in 2 weken tijd. Maar wel ondanks de sint (nouja...vooral ondanks het snoepgoed waar ik toch niet helemaal vanaf kan blijven) en ondanks dat opoe hier nog niet helemaal weg is.
    Dus wie weet wat t volgende week is! :D

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :):):):):):)
    oh wat ben ik slecht, wie schopt me onder mijn kont???
    gisterochtend met schoonmoeder naar de plus, zie ik dat de chips in de aanbieding zijn. ze niet meegenomen, maar had er zoveel zin in. smiddags met leah toch nog naar de plus en de chips gekocht (1xxl zak paprika en 1 bolognese die lust ik niet, toch nog slim) (was 2 voor een prijs) heb ook nog andere boodschappen gekocht.
    thuis genoten van de chips (dat dan weer wel) en gisteravond gelijk de zak leeggeten (vriend ook nog wat gegeven) dus hier is er vast niks af, eerder bij.

vind het nu steeds moeilijk om niet te snoepen, vergeet mijn ontbijt ook steeds. ik heb volgende week mijn NOD en hoop dat ik gewoon zwanger ben, dat maakt het ook moeilijk om me in te houden met snoepen. en ben er best veel mee bezig (zwanger zijn, domme ik) vind het doodeng maar lijkt me ook superleuk, vooral omdat mijn vriend dan gewoon de eerste 3maanden thuis is. en door het gepieker erover heb ik weer iets meer stress (tis niet echt stress te noemen, maar goed) en ik moet steeds niet veel werken, dus veel thuis en dan ga ik ook meer snoepen (of krijg er meer zin in)
    maar ik blijf proberen zeker om niet teveel te snoepen, want zou het zonde vinden als het er gelijk weer bij zit.

zullen we de lijst aanpassen?? degene die hier niet meer posten (of lang geleden) dat we die eraf halen?? dan is het iets overzichtelijker voor ons:)
    en ik blijf gewoon hoor wilma, heb bij de esprit een hemdje bestelt in maat 42 (groter was er niet) met kant enz. dus hoop dat het past en anders helemaal een goede reden om af te vallen om erin te passen:D

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

sorry meiden ik ga vanavond alles bij lezen.
    Was het topic uit het oog verloren, ook erg druk geweest. Vriend goed ziek geweest, toen oudste dochter ziek en heeft flinke peuterpubertijd kuren dus erg vermoeiend, en de jongste is nu ziekjes.

Hier nog wel druk aan het proberen te afvallen of het lukt weet ik niet... maar lees vanavond beter meiden BELOOFD !!

4. augurkjes

ik ga nu bijlezen ;) nu even tijd :D me pubertje is weer stil ;)

5. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @wonders, ohoh, nooit zeggen dat ze stil zijn:D;)

6. augurkjes

Wilma: Na de feestdagen ga ik er voor 200 % voor dus dan doe ik zeker weer goed mee!!! Nu let ik ook nog goed op, maar met de sint toch een stukje taart op :) Anders zat ik zo alleen met niks te eten ;) En 2e kerstdag gaan we lekker uiteten me vader heeft de familie mee gevraagd lekker chinezen :)

Trouwens netjes toch nog 0,3 kilo kwijt :D En ik blijf hoor om de-schop-onder-je-kont te geven :)

brenjomi: KOMT DIE schop-onder-je-kont !! Nu weer er tegenaan meid :) Al hoop ik natuurlijk dat je zwanger bent :D daar draaien me duimen voor :)

Vind het een goed idee om de lijst aan te passen en dan weer een recente ervan te maken :)

Hier wel gewogen maar weegschaal werkt weer niet goed, dus moet op naar een goede nieuwe een keer. Maar eerst even sparen weer want heb net een canvas doek gekocht voor boven de bank, voor me vriend voor de kerst. En voor me vader ook 1 ;) dus nu even op de centjes letten hahaha :D

Zo ik ga weer goed hier alles in de gaten houden :)

7. augurkjes

Ssssttt heb ze nu na 5 minuten een koekje gegeven ;) nadat ze sorry gezegd had :D hahaha

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :(auw auw auw ;):D dat was een harde schop:D

ja een koekje werkt hier vaak ook wel. en chippies:D (zomaar een paar) al heeft ze hier nog niet echt peuterpuberstreken. af en toe wel streken:D maar dat vind ik meestal nog wel leuk:D (nog wel;))

en je moet jezelf af en toe iets lekkers gunnen, want anders hou je het niet vol. (maar niet te vaak zoals ik deze week;))

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    De Lijst:

Wilma , 94,3 kg, 1,64 , al 6,7 kg kwijt (34,73)

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    heb de namen zwart gemaakt van degene die de aflopen maand (ongeveer) nog gepost hebben.
    andere namen heb ik gewoon verwijdert (hopen dat ik niemand verwijdert heb die nog wel post?? dan alvast heel erg sorry)
    er zijn er waarvan ik niet weet of die nog meedoen??
    saz667?? miranda84??
    de rest volgens mij wel?? maar dat weet ik niet zeker dus hun namen nog niet zwart gemaakt.
    hij mag nog aangepast worden hoor:D

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Oh gelukkig! Zit ik hier toch niet in het lucht ledige te kletsen :D

*Neemt aanloopje....KROM STAAN BRENJOMI!!!*
    Nee hoor das te hard :p
    *duwt n keer met dr tenen tegen de bips van Brenjomi*
    Maar nou netjes van die chips afblijven hoor! Doe als ik: 1 avond in de week (voor mij zaterdags bij de filmavond) mag je iets lekkers en de rest van de week gewoon niks. En als dat niet in 1x lukt doe je om en om n avond wel n avond niet. of 2 avonden niet 1 wel ofzo.
    Klinkt stom maar zo heb ik t afgeleert...nouja...behalve dan als er pepernoten in huis zijn... *zucht...*
    Is goed hoor zo met die lijst. Zodra er iemand terug komt kan die alsnog zich weer aan de lijst toevoegen. En als er weer een stel niet reageren ze er maar vanaf halen dan ofzo?
    Zo blijft het inderdaad overzichtelijker.
    Nou mn zoon staat hier te miepen dat ik mee zou afwassen dus ben weer weg ;)

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    De Lijst:

Wilma , 94,9 kg, 1,64 , al 5,8 kg kwijt (34,73)

Whaaa! 0,6 erbij! :$:(
    Rot pepernoten ook :p
    Dat was dus wat ik op zn hoogst erbij zou mogen met de feestdagen...word nog wat zo!
    Zal maar weer ERG netjes gaan doen volgende week. Want t raakte n beetje in n slopje.
    Netjes niks anders als kwark en appel savonds.
    En die pepernoten zijn gelukkig bijna op dus die voer ik straks aan de jongens :p
    Heb nog 1 zakje marcepein balletjes maar die laat ik even lekker waar die is!
    Moet wel tegen de zomer vakantie minstens 83 wegen heh!
    En de "aah komt vanzelf wel weer goed" van mn oudste...mja klopt toch echt niet hoor! Zal er wat voor moeten doen! Of eigenlijk eerder laten ;)

13. augurkjes

wilma nu weer hard er tegenaan dan :) 0,6 kilo valt gelukkig nog mee :) Hier niet gewogen want me weegschaal doet het gewoon weer niet goed. Weeg zo verschillend maar als ik weeg volgende week ergens weet zeker dat ik nu ben aangekomen ;) zondag door me enkel gegaan namelijk dus de hele week rustig aan gedaan.

Is hier trouwens wel erg rustig :( erg jammer...

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    De Lijst:

Brenjomi, 79,7 kg, 1,60, al 5,3 kg kwijt (30.9)

goedemorgen dames,
    hier 0,5kilo eraf. heb hard mijn best gedaan (na die schoppen van vorige week;)) gisteravond zoveel zin in lekkers en toen ik naar bed ging had ik ook echt honger, maar niets gegeten.
    ben erg blij dat er iets af is, het loont wel wat ik doe (anders zou ik het niet volhouden;))

@wilma, das balen, gelukkig weet je waar het van is. en nu geen pepernoten of marsepein meer eten:p
    ben benieuwd wie er volgende week allemaal wegen hahaha, misschien dat ik mezelf donderdag weeg? want kerstavond gaan we kadoos uitpakken bij de schoonfamilie dus dan zal ik niet afvallen.
    nu van de week nog opletten, dan geeft het niet als er met de kerst iets meer gegeten wordt:D

15. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Tja heb toch echt niet zoveel gesnoept. Denk dat t meer de tussendoortjes zijn die mn man me in mn mond propt (stukjes pizza, vlees, etc) Alles wat hij snoept/snackt daar kreeg ik n hapje van! Dadoenewedusffniemeerheh!
    Denk ook dat t bij mij donderdag wordt. Op mn zoontje zn verjaardag. Hmmz ben bang dat ik er dan niet aan ontkom om weer n stukkie gebak te nemen...Pfff wie heeft dat toch uitgevonden "feestdagen"!?
    Dus maar ERRRRRRG netjes doen tot donderdag. ;)

Netjes gedaan hoor Brenjomi.
    Als ik volgende week (waar ik dus bang voor ben) weer ben aangekomen schop mij dan aub ook eens flink onder mn gat! 8)

Wonders wat is dat toch met die weegschaal van jou?
    Hoe is t nu met je enkel? Alweer wat beter?

16. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi Meiden,

Mag ik met jullie meedoen?
    Ik weeg nu 80 kg (schaam schaam) en woog voor mijn beide zwangerschappen 68 kg. Ik ben 1,78m lang en voel me nu gewoon niet goed bij mijn gewicht.Mijn BMI is 25,2. Alles blubbert en kleding zit te strak. Maar ik ben een echte snoeperd en heb echt weinig ruggegraat als het om lijnen gaat, dus een schop onder mijn te dikke kont heb ik echt wel nodig.

Hoop dat ik met jullie mee mag doen!

groetjes, Josie

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haai josie,
    tuurlijk mag je meedoen, gezellig. vanaf hier alvast een grote schop onder je kont:D.

vanavond word het moeilijk voor mij, vriend is net vertrokken naar rotterdam voor cursus, dat vond ik al niet echt leuk (2nachten weg, vind ik niks, die 3maanden vind ik minder erg) en hij is nog maar net vertrokken (na veel wikken en wegen wat hij zou doen) en ben nu al stik ongerust. vind het veel te gevaarlijk. hopelijk valt het mee en is het niet te glad? aan deze kant valt het nog mee, maar wat je op het nieuws ziet en hoort valt het niet mee.

groetjes bren

18. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    De Lijst:

Brenjomi, 79,3 kg, 1,60, al 5,7 kg kwijt (30.9)

goedeavond dames
    (oh zie net, goedenacht haha) een goede kerst gehad? hier wel hoor, maar kerst is voor mij heerlijk gourmetten en dat doen we pas morgen dus hier alleen maar afgevallen. (koud buffet vind ik niks en gister gewinkeld en niet veel gegeten en s'avonds ook niet veel gegeten.) nu weer 400gram eraf. ben benieuwd morgenochtend, want vandaag ook weinig gegeten (heb nu ook honger, maar dat haal ik morgen wel in:D)
    en was 2weken geleden toen ik aangekomen was, ook 2dagen later ineens ongi? (ineens een cyclus van 28dagen ipv 31??) dus daar zal het ook wel aan gelegen hebben.
    heb gister een andere weegschaal gekocht (een gewone met een draaischijf, geen digitale) en daar ben ik al 1kilo lichter op. en dan scheelt het ook nog of ik boven of beneden ben als ik me weeg? (denk dat de vloer boven iets schuiner is??) maar blijf de digitale aanhouden om me te wegen (voor het echte zeg maar, want daar ben ik al steeds mee bezig en anders ben ik ineens veel meer afgevallen:D:p)
    nou dames, succes en weltrusten. geniet nog van de kerst en het nieuwe jaar (oh heerlijk oliebollen hahahaha)

19. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hoi hoi,

Mja ik kwam er vanmiddag achter dat t vandaag vrijdag was :)
    Dus heb me niet gewogen. Hopelijk heb ik morgen de helderheid van geest om dit als nog te doen. En ben bang dat t vonnis dan aangekomen zal heten :(
    ZEKER na vandaag. Ben echt over de scheef gegaan vandaag!
    Heb veel vlees gehad. Heb chocola gehad en heb me er aan vol gevreten en heb n muffin gehad. En dat samen met t stukkie gebak van gister omdat mn zoon elf geworden is... :x
    Maarja...kerst.
    Mn man heeft een paar nieuwjaars resoluties gedaan. Hij gaat mee lijnen om zn ingeslikte skippybal kwijt te raken (hij lijkt nu 5 a 6 maanden zwanger nml...komt ook door dat zn maag weer eens opgezet is). Niet meer drinken (sure) en meer bewegen (eg wel ;)).
    Nou ben benieuwt of hij mijn schema bij kan houden :D
    Maar als hij echt mee gaat doen dan moet t voor mij makkelijker worden denk ik...hoop ik...
    We zullen het allemaal wel zien!
    Maar ben bang dat ik weer n aantal kilo in te halen zal hebben na kerst en nieuwjaar.
    Ik heb iig de chocolade al afgezworen voor morgen. Want het is duidelijk dat als ik er 1 gehad heb er meer zullen volgen (het zijn net schaapjes)
    Nu nog van de koek enzo afblijven en we hebben alleen die verdraaide kaasfondue nog om ons zorgen over te maken...
    En onze vaste prik zal wel niet door gaan...we maken 2e kerstdag altijd een frisse wandeling. Maarja met kinderwagen door de sneeuw wandelt niet zo heel makkelijk/lekker :(
    Nouja we zien wel...mn bedje roept..
    Jullie allemaal succes de 2e kerstdag. Zet m op!
    Enneuh enjoy als je toch verkeerd gaat! ;)

20. augurkjes

zo Wilma een vroeg berichtje ;)

Maar het is kerst he, dan mag je even zondigen toch?
    Wij hebben gegourmet en daarna ijs met slagroom op.. MmMmM had er zoveel trek in, en vandaag gaan we uiteten. Doorlopend buffet dus heb er al zin in. Nu even niet op de pijn letten, me weegschaal gaf overigens gisteren wel tussen de 118 en 120 aan. Dus afgevallebn ben ik wel een beetje.

Denkd at het komt dat we vorige week elke avond met de kinderwagen door de sneeuw hebben gelopen. Dus was behoorlijk flink duwen maar wel heerlijk voor de arm spieren.

Wilma het nieuwe jaar gewoon weer hard er tegenaan! Zeg ik ook tegen mezelf nu let ik niet super veel op. Okee ik ga niet de hele dag zitten eten ;) Maar wel lekker vlees eten, met uiteten ook gewoon lekker wat eten. Ik zal als ik jou was trouwens geen eens wegen, eerst even lekker van de kerst genieten. maar misschien valt het allemaal wel mee :)

Fijne kerstdagen allemaal nog verder :D en doe rustig aan meiden ;) maar geniet er wel lekker van...

Deel Deze Pagina