Dankjewel Wonders! Nou heb me toch gewogen met angst dat ik dus teveel was aangekomen. En wat denk je? 1,2 kg ERAF!!!!! Nu heb ik nog meer spijt van die chocola van gister...ook omdat ik meteen weer n verzameling nieuwe puistjes heb....zucht.. Vraag me af of dit de beloning is voor minder wienermelange (dronk vroeger n grote beker en nu de helft) en af en toe toast met boter ipv boterham met boter en vlees... Nouja ben iig benieuwt waar ik t volgende jaar mee begin. De Lijst: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 79,3 kg, 1,60, al 5,7 kg kwijt (30.9) Wilma , 92,8 kg, 1,64 , al 7,0 kg kwijt (34,40) Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 91.6 kilo, 1.75, al 0.4 kilo kwijt (29,9) Jo79: 75 kilo, 1,69, 1 kg kwijt (26,6) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) wonders2: 123.5 kg, 1,83, 12.5kg kwijt (..) miranda 84 : 94.9 , 1.65 , 13 kilo kwijt (ong 31) FairyLaughs: 106.8 kilo, 1.80 m,. en al 2 Kilo kwijt.. ( 32.7 BMI ) Puppy78: 79.4 kilo, 1.65, 3.4 kilo kwijt (29..) Mik: 118 kilo, 1,73 (BMI 39,6) Ons Kleintje: 73,8 kilo(naar schatting), 1.68, 0,2 kilo kwijt, (26,4) EDIT: Net nog even de gelede schade van gister ingevuld op voedingscentrum en nu blijkt dat t bij elkaar maar 1572 callorieen zijn en dat tegen de 1678 die ik volgens mn BMR mag hebben....Valt ERUG mee dus!
super netjes wilma 1,2 kilo eraf dat is super lekker. En nu lekker volhouden Ik heb me vanmorgen ook gewogen een paar keer aangezien me weegschaal spookt nog steeds houd ik het gemiddelde even aan en dat is 120 kilo. Dat is nu in totaal dus 16 kilo eraf in bijna 3 maandjes tijd. Vind ik toch wel netjes Met de kerst gewoon lekker gegeten dus ik ben tevreden. En in het nieuwe jaar gaan we er nog beter tegenaan door meer te bewegen enz
De Lijst: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 79,3 kg, 1,60, al 5,7 kg kwijt (30.9) Wilma , 92,8 kg, 1,64 , al 7,0 kg kwijt (34,40) Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 91.6 kilo, 1.75, al 0.4 kilo kwijt (29,9) Jo79: 75 kilo, 1,69, 1 kg kwijt (26,6) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) wonders2: 120.0 kg, 1,83, 16 kg kwijt (35.8 ) miranda 84 : 94.9 , 1.65 , 13 kilo kwijt (ong 31) FairyLaughs: 106.8 kilo, 1.80 m,. en al 2 Kilo kwijt.. ( 32.7 BMI ) Puppy78: 79.4 kilo, 1.65, 3.4 kilo kwijt (29..) Mik: 118 kilo, 1,73 (BMI 39,6) Ons Kleintje: 73,8 kilo(naar schatting), 1.68, 0,2 kilo kwijt, (26,4)
Heb net weer wat kleding van zolder gehaald! Waaronder een stel laarzen waar ik al 5 jaar niet meer in te zien was!
Wilma dat is altijd leuk kleding en spullen aantrekken die al lang niet zijn aangeweest Meiden allemaal een heel gelukkig 2010 toegewenst en dat het met onze goede voornemens allemaal naar wens zal verlopen Dus hupshakee de kilootjes eraf Allemaal een fijne avond gehad? HIer wel alleen een zeeeeeer kort nachtje dochterlief was vanmorgen om 6 uur klaar wakker, dus dat waren 3,5 uur slaap uurtjes maar. Maar daar hebben we kinderen voor.
De Lijst: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 79,3 kg, 1,60, al 5,7 kg kwijt (30.9) Wilma , 93,7 kg, 1,64 , al 7,1 kg kwijt (34,38) Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 91.6 kilo, 1.75, al 0.4 kilo kwijt (29,9) Jo79: 75 kilo, 1,69, 1 kg kwijt (26,6) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) wonders2: 120.0 kg, 1,83, 16 kg kwijt (35.8 ) miranda 84 : 94.9 , 1.65 , 13 kilo kwijt (ong 31) FairyLaughs: 106.8 kilo, 1.80 m,. en al 2 Kilo kwijt.. ( 32.7 BMI ) Puppy78: 79.4 kilo, 1.65, 3.4 kilo kwijt (29..) Mik: 118 kilo, 1,73 (BMI 39,6) Ons Kleintje: 73,8 kilo(naar schatting), 1.68, 0,2 kilo kwijt, (26,4) Mja zoiets hadden wij ook met Wendy vanmorgen. Iets meer mogen slapen gelukkig (5 uur) Maar niet genoeg...pfff. Net op de weegschaal gestaan en misschien heb ik scheel gekeken de vorige keer. Want nu zei hij 0,1 er af en stond ik volgens t ding op 93,7 Nouja ik vind het best hoor. Zolang er niet veel meer bij komt. Want heb slecht opgelet gister. Maar ook weer niet zo heel veel gezondigt. Zal het zo eens in voedingscentrum invullen. Ben benieuwt... En wil toch graag onder de 94 blijven hangen! En volgens mijn nieuwjaars resolutie moet ik er nu tegen aan! Maarrrr...opoe is er weer.... Dus dat word dan toch minder er tegen aan als gewenst. Want ik zit weer helemaal in de kreukels met mn rug. Voelde het woensdag al onder in mn rug en vroeg me nog af waar dat nou weer vandaan kwam. De volgende dag kreeg ik het antwoord....blegh. Hopelijk ben ik er dit keer niet zo ziek van als de een na vorige keer. Je ongi verandert met elke keer dat je zwanger bent geweest zegt men. En dat klopte bij mij redelijk. Maar de verandering die ik na Wendy kreeg zou ik liever terug draaien zeg! Ben er af en toe gewoon n dag of 2 ziek van. Nouja we zien wel weer. Heb iig voor snachts n oplossing want lag alles bij elkaar te bibberen. Lekker electrisch dekentje gekocht
wilma gaat goed zeg Ik kom even zeuren/uithuilen als dat mag Wij gaan over 2 weken naar center parcs en nu kwam ik er dus achter tjaah waar moet ik inzwemmenIk kijken in me kast alleen maar bikinis die gewoon niet meer passen of die gewoon niet staan. Badpakken houd ik helaas totaal niet van dus dacht een tankini dat neem ik. Ik besteld bij de wehkamp (bijna nergens grote maten te vinden voor een fatsoenlijke prijs) KOmen ze vandaag binnen kruipen die rot dingen helemaal omhoog. En ik lijk wel een grote oliebol. (ben ik ook maar vooruit) Kortom ik durf me daar niet in te vertonen. Nu zat ik gisteren ook fotos te kijken van 4 jaar terug, en heb de hele avond gejankt gewoon. En nu ook kan alleen maar janken. Ik ben zo mismaakt gewoon met me lichaam. Ik woog toen 73 kg. En zit nu aan de 120 kg. Toen maatje 42/44 en nu gewoon 52 En zelfs dat past soms niet. Moet zeggen heb er al vrij lang last van, maar het blijft zeer doen. Ik had zo graag lekker op vakanite gewilt lekker zwemmen maar ik druf me eigen niet meer te vertonen in badkleding. Sterker nog ik heb het geen eens... Sorry meiden ben even helemaal depri, en weet het allemaal even niet meer.... Oh me vriend maakte vorige week een pijnlijke opmerking waren bij de miss etam bij de koopjeswinkel. Dus ik zoeken bij de grote maten zeg ik tegen me vriend zullen we aan de andere kant ook even kijken. Zegt hij nee dat hoeft niet dat zijn de NORMALE maten. Nou ik kon hem wel ... Dus ik zeg en bedankt. Hij zegt nee zo bedoel ik het niet blablabla.. maar toch het steekt me gewoon even. Kortom sorry meiden wou even me verhaal kwijt... gezeur van me
@wonders, dat is heel vervelend, ik leef met je mee. heb ook vaak dat iets niet past. of dat het echt niet staat. en ik ben ook niet van de badpakken. gewoon bikini. en die stomme tankini's wil ook iedereen mij aansmeren (de mensen die vinden dat ik niet in bikini kan lopen hahahahaha) maar dat wil ik ook niet. dacht al dat het naar boven kruipt en het is dus ook zo. dat is nog vervelender dan dat het niet al te mooi staat @hier, een slechte week, eet echt alles. gisteravond naar de film geweest en veel te veel gesnoept dus ik moet mezelf even goed aanspreken en zeggen dat ik niet zo stom moet doen, maar moet opletten
Ach Wonders dat is geen zeuren meid! Daar is dit clubje toch voor bedoeld. Erg vervelend dat t zo is maar meis, dan is het maar even zo toch? Gaat je vakantie toch niet laten vergallen? Kom op meid daar is het veel te belangrijk voor hoor! En dan maar goed er weer tegen aan en dan word je stukje bij beetje minder oliebol. Ik durf me al jaren niet in bikini te laten zien. Door mn gewicht niet en door mn mooie tijgerprintje niet. En toen ik t lijf er voor had durfde ik het niet Kan je die tankini's niet terug brengen en n gewoon goed badpak kopen liefst met corrigerende stiksels voor je buik (scheelt weer n stukje) En je man...tja..."mannen...zucht" enzovoorts... Ze bedoelen het niet zo slecht. T komt er alleen af en toe zo rottig uit, zullen we maar denken. Maar als ik de lijst zo bekijk dan gaat t toch zo slecht nog niet? Bekijk t van deze kant. Die 16 kg die je kwijt bent zijn er iig al vanaf. En dat oliebol model wat je nu hebt gaat er gewoon ook nog vanaf! Je hebt al laten zien dat t kan dus dat doe je gewoon! En over 2 weken ga je gewoon lekker naar centerparks en voor die tijd n badpak halen die lekker zit en waar je redelijk mee voor de dag kan komen. EN GENIETEN!
wilma heel erg bedankt voor je lieve berichtje... Ben gelukkig weer over me ''down'' moment heen. Soms wel eens depri door me gewicht maar nu gaat het weer goed. Die dingen gaan terug naar de wehkamp en heb vandaag een nieuwe bestlling van bikini, badpak en tankini gedaan bij de otto. Was 700 euro dingen zijn 55 euro per stuk maar vooruit hoef niks vooruit te betalen dus moet nu hopelijk wat tussen zitten. hopelijk word het op tijd geleverd. En mannen inderdaad vooruit... Leer ik wel mee leven Nogmaals erg bedankt En inderdaad al 16 kg af, moet er eigenlijk wel een beetje trots op zijn. Begin oktober begonnen en nu even laatste 2 weken niet veel aan gedaan. En nu ben ik er weer hard tegenaan aan het gaan!! Hoe is het daar? is hier trouwens erg rustig? jammer dat er niet meer bij komen en blijven om elkaar te steunen. Ga nu even naar de meiden toe doe huilen...bedankt nogmaals
Hoi meis, ja daar was het toch voor dit clubje!? Een beetje trots zijn op die 16 Kg er af? Wat dacht je van een beetje boel?! 16 kg is niet niks zeg! Daar kan ik nog wat van leren! Maar ik ben al blij met mn 8,3 hoor Vanmorgen op de weegschaal en die zei 91,7 dussss!! nog 2 weken en dan mag ik die 9 voor een 8 omruilen Brenjomi wo bist du?!? Je hebt er toch niet de brui aan gegeven heh? Of heb je misschien een leukere rede dat je je neusie niet laat zien?! Anyway...lijstjuh... : De Lijst: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 79,3 kg, 1,60, al 5,7 kg kwijt (30.9) Wilma , 91,7 kg, 1,64 , al 8,3 kg kwijt (34,1 ) Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 91.6 kilo, 1.75, al 0.4 kilo kwijt (29,9) Jo79: 75 kilo, 1,69, 1 kg kwijt (26,6) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) wonders2: 120.0 kg, 1,83, 16 kg kwijt (35.8 ) miranda 84 : 94.9 , 1.65 , 13 kilo kwijt (ong 31) FairyLaughs: 106.8 kilo, 1.80 m,. en al 2 Kilo kwijt.. ( 32.7 BMI ) Puppy78: 79.4 kilo, 1.65, 3.4 kilo kwijt (29..) Mik: 118 kilo, 1,73 (BMI 39,6) Ons Kleintje: 73,8 kilo(naar schatting), 1.68, 0,2 kilo kwijt, (26,4)
haai haai ik ben er nog, dacht vrijdagavond ineens: oh helemaal vergeten maar moest werken en heb al een tijd niet op vrijdag gewerkt (de dagen verschillen nogal wanneer ik moet werken) maar was ook niet afgevallen, eerder bijgekomen. maar ik probeer het af en toe echt, maar soms lukt het echt niet. we zijn afgelopen dinsdag naar de film geweest en toen ook veel te veel gegeten (en als excuus: we gaan bijna nooit naar de film) ik blijf proberen en zeker meelezen en posten. ik hoop dat ik binnenkort een andere reden heb om minder op te hoeven letten (opletten zal ik toch nog moeten doen, anders denk ik dat ik erg vlug veel aankom, dat viel de vorige keer mee, maar ben nu meer afgevallen dan de vorige keer)
De Lijst: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 79,3 kg, 1,60, al 5,7 kg kwijt (30.9) Wilma , 91,6 kg, 1,64 , al 8,4 kg kwijt (34,1 ) Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 91.6 kilo, 1.75, al 0.4 kilo kwijt (29,9) Jo79: 75 kilo, 1,69, 1 kg kwijt (26,6) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) wonders2: 120.0 kg, 1,83, 16 kg kwijt (35.8 ) miranda 84 : 94.9 , 1.65 , 13 kilo kwijt (ong 31) FairyLaughs: 106.8 kilo, 1.80 m,. en al 2 Kilo kwijt.. ( 32.7 BMI ) Puppy78: 79.4 kilo, 1.65, 3.4 kilo kwijt (29..) Mik: 118 kilo, 1,73 (BMI 39,6) Ons Kleintje: 73,8 kilo(naar schatting), 1.68, 0,2 kilo kwijt, (26,4) Nou deze week toch redelijk mn best gedaan...maar ben wat aan t rommelen geslagen met mn ontbijt en lunch en gek genoeg moet ik nu juist moeite doen om mn callorieen aantal te halen ipv er onder te blijven. En dat is toch niet zo goed gegaan. Ik eindigde savonds meer op 1400 als op de nodige 1667. Dus ben bang dat mn lichaam even in de hongerstand is gesprongen want t resultaat was maar 0,1 er af. Dus ben vanmorgen maar netjes begonnen met n glas melk bij mn 2 sneedjes brood naast mn koffie en thee. Dat is toch weer goed voor 118 callorieen Wel jammer want had gehoopt toch onder de 91 of iig vlakbij de 91 te zitten. Nouja dan duurt t een weekie langer! Ook goed. Zolang t er maar af en niet bij komt. Hoe is t met de rest hier? Brenjomi je weeg moment wel onthouden deze keer?! Of ben je weer naar de film geweest? Kom op meid, als je t nu kwijt raakt en dr komt wat bij als je zwanger bent dan ben je toch al weer lichter als je zou zijn zonder nu afgevallen te zijn. En t ging toch lekker in t begin? Ik dacht er zelf net optijd aan. Had mn koffie al in mn hand en mn brood al in mn toaster. Hoe is t gegaan met de bestelde zwemkleding Wonders? Nu wel eentje die door de beugel kan? Ik kwam gister mn eigen badpak weer tegen. Ben eigenlijk stiekem wel benieuwt of ik er nu (weer) in pas. Want n tijd terug ging dat dus echt niet heh! Hij wilde niet over mn heupen! Nouja....hij wilde niet eens in de buurt van mn heupen eigenlijk... Kom op meiden! Beste beentje voor! Denk om de nieuwjaars resolutie. Het is pas jan!
vanmorgen niet gewogen (moest vroeg werken) maar ga me morgen wegen. woog van de week (gister of eergister) 80.9 eet echt teveel, maar ben af en toe zo gestressd (ben nu of 6of 4dagen overtijd en geen positieve testen?????) dat ik juist meer eet? maar moet niet zeuren en opletten (zeg ik nu) @wilma, er is toch iets af, dat is al goed. @wonders, ben ook benieuwd of je badkleding past en goed zit??
@brenjomi ga ook heel erg duimen voor je!!! hoop dat je dan inderdaad niet meer hoeft mee te doen maar dat je een mooi buikje mag krijgen en succes morgen met wegen @Wilma de volgende keer zit je gewoon onder de 91 je gaat echt super goed gewoon, en net wat jezelf zegt je lichaam is in de reserve stand gegaan. Daar moet ik ook altijd mee opassen! want komt hier ook wel eens voor dat ik veelste weinig gegeten heb! en dat is nou net niet de bedoeling natuurlijk. Volgende keer is er misschien dan juis wel weer extra veel vanaf en net wat je zegt het is er niet aangekomen dus dat is mooi.. Hier let ik erg slecht op momenteel. Althans doe geen gekke dingen maar ben een stress eter . Waren geen leuke dingen op de peuterspeelzaal gebeurt van me oudste dochter. Zelf naar het ziekenhuis geweest voor dacht een aambei maar is een marisk :s dus moet operatie verwijdert worden, en houd daar niet zo van (denk niemand) en jaah vakantie stress maar heb ik altijd, gaan maandag weg en de jongste heeft al 2 dagen koorts rond de 39 graden dus is hopelijk snel over. En badkleding is niet gelukt dus heb nu de badpak van me mamsie Ik die niet van badpakken houd, had hem nu aan. Gewoon mooi zwarte met paar dingen bovenop paar kraaltjes of iets, en vond het toch 1000 keer mooier dan een bikini tankini of wat dan ook. Dus was toch weer blij. Is me moeder te klein dus kan ik hem mooi eventjes aan en mag hem gebruiken en wilma je zwemkleding al gepast of nog niet?
Meiden hoe gaat het hier? hier weer terug van vakantie en ben bijna 3 kilo aangekomen Maar vooruit was tenslotte vakantie en nu er weer hard tegenaan ben zelf jarig geweest en me dochter is vrijdag ook jarig en zaterdag vieren we het maar ga het netjes en rustig aan doen Jullie nog afgevallen? of staat het op een laag pitje? ***roep waar zijn jullie, kan het niet alleen****