De schop-onder-je-kont-club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door brenjomi, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haai,
    sorry dat ik hier nog amper reageer, ik heb anderhalve week geleden positief getest:D op dag 40 van mijn cyclus? ik mag donderdag voor een echo. vind het erg spannend, vooral omdat mijn cyclus nogal van slag was.
    dus ik 'mag' niet meer meedoen. al moet ik nog wel gewoon opletten wat ik eet;)
    ik wil jullie wel bedanken voor jullie steun en hoop dat het bij jullie wel goed gaat. misschien tot over een maand of 9??
    groetjes

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Super Brenjomi :D van harte gefelciteerd zeg :D
    dan neem ik met alle liefde afscheid van jou bij eht afvalclubje :D nu mag je lekker een mooi buikje krijgen :)

GEfeliciteerd nogmaals !!!

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hoi meiden. Ik heb er even helemaal de balen van dat ik niet aan sporten toekom met mn studie (die overigens wel goed gaat) en nu dus zonder sporten steeds ietsje aankom! :$
    EN telkens vergeet te wegen!! :x
    Ik eet bijna niks verkeerds. Niet meer als 1700 callorieen p dag. Maar kom toch n paar ons per week aan nu :(
    Nouja das even mijn "updateje" want ik ben uiteraard vanmorgen WEER vergeten te wegen ;)
    Volgende week er weer ECHT tegen aan...Maarja dat zei ik vorige week ook al over deze...:x

Brenjomi: YESSSSS GEFELICITEERD!!!!! :D
    Wonders...sowwy had er echt even de balen van!

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hey allen!

Mag ik bij jullie clubje?
    Ik ben Annedore en ik verdenk mijn overgewicht ervan een grote rol te spelen bij het niet zwanger worden. Half april intake bij gyn en voor die tijd wil ik er zoveel mogelijk kilo's af zien te krijgen. Ik kan dus een FLINKE schop gebruiken :p
    Ben sinds 4 jan 7 kilo kwijt, maar moet er nog veel meer:$
    Zit nu weer even in een dipje, ik merk dat mijn menstruatie eraan komt en dat komt de afval spirit bij mij niet ten goede, herkenbaar? ;)

Groetjes Annedore

Deel Deze Pagina