De schop-onder-je-kont-club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door brenjomi, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    @brenjomi:
    Ben ook niet van plan om te gaan snaaien... We zitten in een huisje en ik doe zelf de boodschappen. Maar ja, op vakantie eet je al snel iets minder gezond... Ach, daarna ga ik er helemaal voor.... 8)

iedereen, heel veel succes met afvallen

2. bereke

bereke Niet meer actief

Is al een flinke lijst aan het worden! Leuk!

Vrijdag is indd eigenlijk nog beter dan woensdag. Heb je de hele week om het weekend te corrigeren ;) . Nee grapje hoor. We gaan zodanig flink zijn dat er niks moet gecorrigeerd worden! Neh!

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    *Slikt net het laatste hapje van dr koekje door*....euh ja....niks meer te corrigeren ;)

AHUM..
    Ik heb geen diabetes nee. Alleen een erg vervelend lijf wat meteen klaagt als ik te weinig binnen krijg terwijl het potdorie genoeg heeft om op te teren zou je zeggen (BMI van 36 doet dat toch iig vermoeden! :p)
    Daarom wilde ik dus ook ipv 3 x p dag 6 x n beetje eten. Dat leek me wel n goed idee omdat mn lijf dus gaat klagen zodra mn maag leeg drijgt te worden. En dan heb ik de neiging te over eten. Als ik elke keer n beetje eet word mn maag niet leeg (zou je denken) en dan valt er ook niet te klagen EN dus niet te over eten (theoretisch gezien dan).
    Verder ben ik niet van geheel onthouding want dat werkt toch niet. Ben een erg dwars persoon die als ze iets niet mag JUIST dat wil hebben/doen. Dus af en toe een koekie nja ach... Zolang het geen half pakkie is :p

@Debs: Fijn midweekie! En n beetje oppassen hoeft niet moeilijk te zijn als je zelf je boodschappies doet inderdaad.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    DE LIJST:

naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi):

Brenjomi, 80.6 kg, 1,60, al 4.4 kg kwijt (31.5)
    Wilma , 97.3 kg, 1,64 , al 3,2 kg kwijt (36,06)
    Bereke: 78,5 kg , 1,65, al 0,0 kg kwijt (28,83)
    Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet:D
    Rosa: in denial, 1,74, ?
    Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt :p
    Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt
    Conijn: 92 kilo, 1.75, al o kilo kwijt (30.0)
    Debs: ca. 80 kilo, 1.65, 0,0kg kwijt
    Jo79: 76 kilo, 1,69, 0 kg kwijt (26,6)

Hoi, ik heb ook een schop onder mijn kont nodig :D. Ik geef alleen nog wel borstvoeding, dus mag niet te snel afvallen, maar het zou wel leuk zijn als ik weer in mijn kleding van voor de zwangerschap kan.

5. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Ik vind het wel superleuk dat mijn schop onder mijn kont nu een groeiende club is haha!!! Ik ben blijkbaar echt niet de enige die die schop nodig heeft haha!!!

kus

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Tja ik kwam eigenlijk alleen een schop uitdelen... Maarja wie weet heb ik hem over n tijdje zelf wel even nodig. En jezelf n schop onder je kont geven...tja...lukt niet zo goed :p
    En tips enzo zijn uiteraard altijd welkom :D

jo79 ik geef ook nog borstvoeding. En het enige wat ik doe is netjes op de tussendoortjes letten en de juiste (=gezonde) keuze maken met eten. Daarnaast wat meer beweging (maandag weer als die vervelende rotgriep echt weg blijkt).
    En dat heeft me al een verlies van 3 kilo op gelevert. Is nog niet zo heel veel maar alle beetjes gelden! (vooral als ik hiermee mn gewoontes verander en het blijvent is/word!)

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

wilma langzaam is wel de beste manier. ik ben ook niet van plan om vreselijk snel af te vallen. wil graag twee maten kwijt. weet niet hoeveel kilo dat is.

8. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    DE LIJST:

Pacific; 78 kilo, 1,65, 1kg kwijt (28,65)

Ook ik heb een schop onder mijn kont nodig.
    Mijn uiterste grens was altijd 75 kilo en daar zat ik nu toch echt over. Het liefst kom in weer onder de 70 kilo. Ik ben een erge snoepkont en met de borstvoeding kon ik veel eten zonder aan te komen maar nu drinkt ze niet meer zoveel en dat merk je gelijk. Echt lijnen hou ik toch niet vol dus ik probeer minder te snoepen, niet meer 2 keer op te scheppen bij het avondeten en meer te bewegen.
    Succes allemaal!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Bij mij is het vaak alles of niks. Dus misschien moet ik ook maar eens leren om af en toe toch iets te nemen en het daar bij te houden! En dan valt er eigenlijk niet veel te "corrigeren" volgens mij. Van af en toe iets te snoepen kom je niet bij, denk ik. Wel van heel vaak of heel veel ineens telkens te snoepen...

Trouwens, vandaag was weer een slechte dag dus eigenlijk wel goed dat vrijdag waarschijnlijk dé weegdag wordt :):D.

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik ben ondanks dat ik soms toch snoep 3 kilo lichter. Dus het werkt wel. Ik mik ook op verandering van eetgewoontes niet om even snel wat af te vallen. Want dan zit het er nadat ik stop zo weer aan. En ik kan je met regelrechte zekerheid vertellen dat ik het NOOIT een leven lang vol ga houden om 0,0 te snoepen. Dat is niet haalbaar en ook niet wenselijk denk ik. Toen ik dat nog wel probeerde haalde ik dan n week of 2 a 3 en daarna kreeg ik me toch n vreetbui. Schiet dus niet op.
    Dus vandaar dat ik af en toe een koekje biets ;)

11. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    @wilma, thkx!
    Heb er echt zin in. En zal idd niet teveel snoepen hahaha
    Ga zo mijn computer afsluiten en opbergen.

Meiden, niet teveel afvallen he (langzaam is duurzaam) Anders moet ik volgende week zoveel inhalen...;)

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

goedemorgen, gister te veel gezondigd, vandaag nieuwe kansen. heb lekker appeltjes gehaald8) iedereen succes deze week, ik vind altijd dat het bij maandag weer echt begint;)

13. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik had gisteren een verjaardag , dus ook veel gezondigd en ik had me nog zo voorgenomen om overal af te blijven ;) Vandaag weer vol goede moed ertegenaan !!

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haha, hier gister ook gezondigd. gelukkig niet alleen;) had zoveel zin in chips dus heb een zak opgemaakt, maar heb ze niet allemaal op (dat is ook al heel wat:p)
    ik ben niet echt bezig met de dagen, want ik zit nog steeds thuis (ziektewet na MA) vanmiddag hebben we vergadering op mijn werk waar ik wel naartoe ga. dus de regelmaat begint weer te komen:)
    zo eerst eens iets eten, want dat heb ik nog niet gedaan. eerst leah een fles en gedouchd enzo.

ik ga ook nog wel regelmatig iets snoepen, want anders hou ik het niet vol. zodra ik tegen mezelf zeg: vanaf vandaag gaan we lijnen eet ik alles wat er is, of ik het nou lekker vind of niet:D dus dat doe ik niet meer.
    zou graag over 5weken onder de 80 zitten (en dan geen 79.9;) maar rond de 77-78 dan komt mijn vriend naar huis en krijg ik complimentjes van hem en dat geeft weer moed om door gaan;)
    hopelijk zien ze vanmiddag op mijn werk ook dat er al iets af is, dat is altijd leuk om te horen:D (ze hebben me al 4weken niet gezien, sommige, dus dan zouden ze wel iets moeten zien:))

succes vandaag dames.

15. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Sorry debs...er is al o,5 kilo af weer hier! :p
    Maar daar ga ik niet zo op hoor. Ik zie vrijdag wel wat het oordeel is.
    Gister na het chocolaatje en koekje en kaasje (jeetje...) ook nog n bak popcorn op.
    Tja ik kon dan EINDELIJK de laatste film van Startrek zien. En dan moet ik even vollop genieten met popcorn enzo. Maar wel met water ipv frisdrank. Dus naja... n beetje netjes gedaan.
    En vanmorgen er flink tegen aan met de Wii fit. 56 minuten van steps en muscle oefeningen.
    Straks nog wat situps en dan douchen. En mn net begonnen gewoonte om die oefeningen tegen van die wiebelende boven armen voor het slapen nog n keer te doen pik ik ook maar weer op vanavond (ZE HELPEN!!! JOEPIE! :p)
    Maar goed, eerst n boterhammetje want ik val om! Zit te wachten tot hij met Wendy beneden komt en de eitjes klaar zijn. Heb de hele dag alweer water gedronken en dit keer gaat t meer worden als 4 glazen op n dag. Die heb ik nml nu al bijna op :p
    Misschien kunnen we straks ook wel lekker op de fiets naar de winkel. Word mn mannetje ook nog gezond! :D
    (mn mannetje is overigens niet eerlijk....hij is ook 0,5 kilo kwijt en deed er niks voor!)

16. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @wilma, ja dat zou ik ook niet kunnen als je eindelijk die film kan zien. ik baal, want de maandagavond mocht ik altijd lekkers enzo, want dan was het private practice:D maar dat is nu klaar, nu is het weer greys anatomy, ook heel leuk, maar die heb ik al allemaal gezien;) (maar ga ze nog eens kijken)
    als je greys anatomy kijkt moet je echt verder kijken, want het is zo spannend en zielig op het eind. had de laatste aflevering van dit seizoen gekeken en was er helemaal verdrietig van:) mijn vriend moest echt even stukjes kijken van mij zodat hij begreep wat zo erg was hahaha:D (die vond het niet zo zielig als ik;))

ik moet vanmiddag mijn water ook niet vergeten meenemen, want ik drink het liefst echte spa blauw, ander water vind ik niet zo lekker (ja ik proef duidelijk verschil) en dan drink ik ook minder. dus zal de fles alvast bij mijn tas zetten:)

17. bereke

bereke Niet meer actief

Wilma, klinkt als een slim plan! Ik ga je proberen te volgen daarin ;) .

Debs, ik zal zeker niet veel kwijt zijn dus geen schrik ;) .

Guppienl, jij ook veel succes. En ja maandag begint het bij ook telkens precies echt...

Hier een goeie dag achter de rug. Maar ja, heb dan ook veel goed te maken...

18. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

DE LIJST:

Marleen; 73 kg, 1,68, 5kg kwijt (26)

-------------------------------------------------------------

Hoi meiden,

Nou die schop onder m'n kont kan ik wel gebruiken!
    Na 2 zwangerschappen zijn mijn figuur en conditie er wel een beetje onder gaan lijden... Ook hou ik verschrikkelijk veel van snoepen :). Chocola, chips, etc, alles verdwijnt in mijn snavel. Hoe zou ik toch aan die vetrollen komen...;).

19. nicole26

nicole26 Niet meer actief

DE LIJST:

Marleen; 73 kg, 1,68, 5kg kwijt (26)
    Nicole : 87.5 kg , 1.78 , 1.5 kilo kwijt (27)

Heb mezelf nog maar een keertje bij de lijst erbij gezet want de laatste keer is het geloof ik mis gegaan ! Vandaag goed volgehouden maar mijn meisje heeft buikgriep dus dat was ook niet zo heel moeilijk ... :(:(

20. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

YEAH!!! Hier is er weer o,5kg af joepie!!!
    Nu nog volhouden...

Deel Deze Pagina