De schop-onder-je-kont-club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door brenjomi, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @marleen, goed zo:) als er af blijft gaan is het leuker om door te gaan;)

@hier, gisteravond laat terug van de vergadering, 1collega zei dat ik een smaller kopje had:D dus het is wel te zien gelukkig:) (de rest heb ik bijna alleen tijdens de vergadering gezien, dus geen tijd om even te kletsen)
    toen ik thuiskwam eerst met de hondjes gewandelt en gelijk om leah (was bij mijn schoonmoeder woont hier in de buurt) daar een ei meegenomen, had thuis al brood uitgehaald. het was tegen 8uur dat ik ging eten en had nog niet eens heel veel honger???? dat was wel heel raar:) 2eieren met brood maar ja, daarna toch een paar chippies. :) gelukkig niet teveel (wat nog over was van de dag ervoor) vandaag er weer tegenaan, vanavond of spaghetti of aardappels enz. moet nog even kijken.
    vanmiddag even de bril van mijn vriend naar de opticien brengen, die ligt in de kreukels:D had hem aan boord op een rand van een grote stalen bak gelegd en gooide het deksel dicht, toen dacht hij: oohhh ********* mijn bril. dus ja, nu zonder bril (dat gaat nog redelijk) er ging iemand van boord, dus zijn bril meegegeven, dus straks even wegbrengen (kan niet meer gemaakt, er ligt al een nieuwe klaar) mijn vriendin werkt bij de brillenwinkel dus die zal lachen, want het is net of er een kudde olifanten over gelopen heeft:D hoe hij het voor elkaar heeft gekregen?? en het vreemde is nog wel, alles ligt in duigen en is helemaal verbogen en gebroken. maar zijn glazen zijn heel en er zit een heel klein krasje op een??? maar voor de rest niks?? haha

succes vandaag.

2. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    O meiden wat gaat het slecht :( Ik heb alweer zoveel gesnoept!! Ik hou er nu mee op, bah!!

@ brenjomi succes met de bril haha!!!

Succes allemaal meiden

liefs Conijn

3. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Net in de winkel kon ik het niet laten om een chocoladeletter te kopen en thuis meteen er aan te gaan beginnen. Maar door aan dit forum te denken is het me gelukt om de helft weg te leggen, (en met chocola lukt me dat anders nooit!) vrijdag wil ik toch echt dat er weer wat af is.
    Had het niet verwacht maar door hier mee te schrijven ga je toch meer nadenken als je aan het snoepen bent of wilt gaan snoepen.
    Dus wie weet lukt het deze keer echt om er wat af te krijgen. (denk ik nu hoopvol:))

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @pacific:D goed gedaan!!!! hopelijk blijven we een steun voor je:D

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Dat ken ik! Ik heb ook overal trek in, maar ik kan me hier toch niet laten kennen haha! Ik heb vandaag m'n skinny jeans aan en er hangt me een vetrol overheen. Heb gewoon een ander shirtje aan gedaan zodat ie wat minder opvalt....

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Conijn (en Marleen), volgende keer dat je in de winkel bent gewoon niks te snoepen kopen. Moet je in de winkel even sterk zijn. Maar daarna is er gewoon niks dus kan je gewoon niks snoepen! En zodra er wat af is vind je het zonde dus dan is het makkelijker er af te blijven. En in de winkel word het ook steeds makkelijker!
    En "in je snavel" Die kende ik nog niet hihi!

Pacific: Wij kopen niks van al dat lekkers tot de goede man ook daadwerkelijk in Nederland is. Dus die verlijding is er NOG niet voor me (al was het ontZETTEND moeilijk om voorbij die stelling met marcepijn te lopen zonder iets mee te graaien! :p)
    En iets snoepen is niet erg zolang je niet doorknaagt tot alles weg is. En dat deed je niet, dus GOED ZO! Volgende keer maar n kwart en dan daarna maar n hapje :p (of gewoon niet mee nemen maar chocola is ook mijn grootste zonde hoor! ;) )

Brenjomi wat vaag joh...bril stuk en glazen heel! Zou je eerder andersom verwachten. Lekker op de fiets naar die opticien heh! ;)
    Nah is geen weer voor nu...tenminste, hier regent het ondertussen.

Klinkt toch allemaal al hoopvol hoor! Ook ik denk telkens aan het forum als ik de neiging krijg. Soms (vooral savonds) denk ik ja DOEI ik heb er gewoon zin in en 1tje mag. Maar overdag hou ik me netjes. Net even naar de bouwmarkt voor n nieuwe wcbril (de 8ste in 5 jaar....zucht) En daar lag ook allemaal snoep...mars, kittekat, snickers....zucht. Kreeg de neiging maarrrrr gewoon langsaf gelopen en net gedaan alsof het gereedschap was :D
    Gisteravond wel mn arm oefeningen vergeten...naja vanavond ga ik mn oefeningen doen en dan denk ik er hopelijk voor ik naar bed ga wel aan om ze nog n keer te doen.
    Ben benieuwt wat de weegschaal vrijdag zegt ;)
    Alleen weeg ik me tegelijk met dat ik steps etc doe op de Wii. Dus is het geen complete verassing. Mn echte weegschaal is nml ERG door de war. Die geeft van de 3x dat ik er achter elkaar op ga staan 3x n ander gewicht aan en daar kan zomaar eens 5 kilo verschil in zitten :$ (en nee hij is niet kapot door mijn gewicht nee :p)
    Hmmss heb nu eigenlijk toch wel honger...
    Maar n boterhammetje pakken voor ik n koekje te pakken heb!

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D de opticien is 12kilometer fietsen:) dat doe ik niet hoor (moet ook nog terug;)) (kan wel dichterbij, maar hier werkt mijn vriendin dus daar gaan we altijd) maar we hebben een ander montuur, dus dat is makkelijk. gelukkig was hij via de opticien ook verzekerd, dus we moesten maar 20% zelf betalen:) ideaal (was maar 33euro)

ppff het wordt nog moeilijk vanavond, want heb zin om te snoepen maar ga mezelf inhouden:)

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja ok 24 km is n tikkie te ver.
    Als t nou 12 was zou ik zeggen, LEKKER! Maar dan wel met droog weer. Niet met dit druilerige gedoetje buiten.

Ik moet bekennen dat ik al 3 van die koekies met van dat spul er tussen op heb vandaag :(
    Had ook de verkeerde gekocht. Wilde die met wit spul en heb die met choco spul. En naja...chocola heh....zucht.
    Mja ik doe t zelf ik weet t. Heb mezelf bij de laatste gezegd, als je die nu neemt heb je de rest vd avond alleen water. En dat vond ik schijnbaar geen probleem wat heb hem opgegeten :p

9. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Gisterenavond had ik zo'n trek, maar ik heb het NIET gedaan joepie! Vanmorgen op de weegschaal 71,6kg yesssssssssssss! Ik begon van de week op 73,5 dus moet je nagaan wat ik normaal gesproken snoep...

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    NETJES!
    Ik heb t wel gedaan :(
    Gister 5 koekjes verslonden.
    Vandaag is mijn doel om dus helemaal GEEN koekjes te eten. En weer n uur steps te doen (op de Wii en dan onderwijl lekker csi ofzo kijken. Vergeet ik gewoon dat ik t doe dus komt helemaal goed en onder de steps eet ik ook niet ;) )
    Hopelijk maakt dat mijn koekverslindende dinsdag weer n beetje goed. Want 1tje of 2 vind ik niet erg. maar 5!:$
    Water gaat wel goed trouwens. Gister 7 glazen en vandaag pas 1 maar ben ook net wakker (Wendy was NOGAL aan het spoken vanacht dus ik heb lekker mogen uitslapen van mn man die snachts gewoon door alles heen pit :D)
    Ga maar eens n brunchje doen...oh daar is t ook al te laat voor nu...hmmz...:)

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    hey meiden,
    ik zag de titel en dacht: dat heb ik nodig...
    Ik zal me even voorstellen, ben Taliaa, 25 jaar oud, moeder van een dochter van 11 maanden en weer in de MMM voor een 2e wonder.
    Van mijn zwangerschap zitten er nog 7 kilo aan en die MOETEN er echt af! van de hormonen die ik nu slik kom ik ook weer aan, dus er moet nu echt even iets gaan gebeuren...

Wie geeft mij een schop onder mijn kont????

12. bereke

bereke Niet meer actief

Iedereen gaat zich morgenvroeg wegen? Ik wel in elk geval! Ben benieuwd.

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ;) ja morgen wegen:D heb vandaag een beetje chagi dag en dan ga ik heel verkeerd eten, wat vandaag uitdraaide op een ontbijt om 2uur smiddags van 3koekjes?? vanavond wel redelijk gewoon gegeten, ei met stokbrood. vanavond proberen om niks meer te nemen:D

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    JA morgen wegen. Al weeg ik mezelf zo ook even omdat dat nou eenmaal aan t begin van de Wii fit kan en mn weegschaal zoals al verteld vreemde keuren heeft. ALS mn man onderhand eens erop gaat staan en zich weegt zodat ik aan de beurt ben tenminste!;)

@Taliaa *SCHOP* Hoppakee en nou gezellie mee lijnen :p

Vandaag weer n vaag dagje... We gingen voor een nieuw wrak kijken (auto) en we kregen ineens haast omdat die auto waar we voor gingen er niet meer was, de ander verder weg stond en het ondertussen al 12 uur was door dat mn oudste 3 eerste les uren uitvielen (moest nog dit dat zus en zo inpakken om mee te nemen en natuuuuuuuuurlijk had Wendy zich ineens ondergescheten dus die moest ook nog snel even onder de douche en schone zooi aan enzo) dus eigenlijk geen middag eten gehad. Hop de auto in en onderweg n banaan gegeten... En daarna nog 4 koekjes (had eigenlijk voor elk 2 bij maar mn man luste ze niet en ik viel van mn graatje.
    Thuis om 5 uur en mezelf netjes gehouden en niets meer gegeten tot mijn 50% minder vet pizza klaar was (we eten vaak op donderdag wat makkelijks ivm de middelste en zn judo om 19:15....altijd haasten dan)
    Helaas had mn middelste zn pizza niet helemaal op dus heb ik dat stukje dan toch nog erbij genomen (en die was niet low fat!)
    Maar goed....ga zo even n uurtje steppen dus...
    Ben benieuwt wat het vonnis is.
    Morgen weeg ik me nog n keer (na het ochtend toilet en VOOR ik eet.. :p) En hopelijk is er dan stiekem nog wat af....of toch wat af... Net hoe het zo uitpakt! 8)

15. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Yep morgen wegen , ben benieuwd .. Eigenlijk de hele week goed volgehouden , ben vanmiddag zelfs weer eens wezen fitnessen en dat was lang geleden ga denk ik nu 2/3 keer in de week proberen te gaan , vind het wel jammer dat ik alleen moet gaan ... :(

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ok, ik ga me morgen ook wegen... en dan dus volgende week weer. hihi, ben benieuwd. vandaag echt slechte dag gehad;) lunchen, verjaardag, na t sporten lekker een koek op... *zucht*
    Maar wel een uur gezumba'd, dus wieweet;)

17. nicole26

nicole26 Niet meer actief

DE LIJST:

naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi):

Brenjomi, 80.6 kg, 1,60, al 4.4 kg kwijt (31.5)
    Wilma , 97.3 kg, 1,64 , al 3,2 kg kwijt (36,06)
    Bereke: 78,5 kg , 1,65, al 0,0 kg kwijt (28,83)
    Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet:D
    Rosa: in denial, 1,74, ?
    Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt :p
    Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt
    Conijn: 92 kilo, 1.75, al o kilo kwijt (30.0)
    Debs: ca. 80 kilo, 1.65, 0,0kg kwijt
    Jo79: 76 kilo, 1,69, 0 kg kwijt (26,6)
    Pacific; 78 kilo, 1,65, 1kg kwijt (28,65)
    Marleen; 73 kg, 1,68, 5kg kwijt (26)
    Nicole : 85.3 kg , 1.78 , 3.7 kilo kwijt (27)

Whoehoeee , 2.2 kilo afgevallen deze week en ik heb echt gewoon mijn eigen avond eten gehad .. ben zeer happy :D hoop dat jullie weegschaal ook lief voor jullie is !!

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    DE LIJST:

Wilma , 97.2 kg, 1,64 , al 3,3 kg kwijt (36,06)
    Nicole : 87.5 kg , 1.78 , 1.5 kilo kwijt (27)

Ik hoop dat ik goed gekeken heb en dit de laatst bijgewerkte lijst is. Dan bijt ik de kop af met 0,1 kilo verlies :(
    Nja deze week ook niet erg mn best gedaan en n paar rare dagen kwa eten gehad.
    Probeer me er maar op vast te bijten dat er iig niks bij is en ik min of meer gelijk ben gebleven...zelfs 0,1 naar beneden...maar naja...volgende keer beter?

Wie volgt?

19. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Bij mij niets eraf de laatste paar dagen maar wel die ene kilo eraf behouden en de laatste tijd kwam er alleen maar bij.
    Ik voel me wel beter omdat het me aardig lukt om mijn eten en snoepen onder controle te houden. Mijn broeken begonnen strak te zitten om mijn middel en dat is nu wat minder.
    Ik ben voor jullie aan het duimen.

20. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    DE LIJST:

Wilma , 97.2 kg, 1,64 , al 3,3 kg kwijt (36,06)
    Nicole : 85.3 kg , 1.78 , 3.7 kilo kwijt (27)

goedemorgen (het is wel al middag maar goed;)) woog vanmorgen hetzelfde als wat in de lijst stond. maar heb de lijst voor mezelf aan het begin van dit topic aangepast. zat te kijken bij het vorige topic en toen was mijn laatste gewicht (op 26sept) 81.2 dus er is wel iets af deze week (maar dat was aan het begin van de week ook al :))
    heb een paar rare dagen qua eten achter de rug, maar bijna geen chips gegeten deze week. dat vind ik al knap. als ik me daar van af kan houden is het al beter.

@wilma, succes. er is in ieder geval iets af en niks bij. wel positief blijven hoor:)

@nicole, super goed gedaan:D
    @pacific, dat is ook al goed, als er niks aankomt is het al iets. dat is af en toe al moeilijk.

Deel Deze Pagina