De schop-onder-je-kont-club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door brenjomi, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

DE LIJST:

naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi):

Brenjomi, 80.6 kg, 1,60, al 4.4 kg kwijt (31.5)
    Wilma , 97.2 kg, 1,64 , al 3,3 kg kwijt (36,06)
    Bereke: 78,5 kg , 1,65, al 0,0 kg kwijt (28,83)
    Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet:D
    Rosa: in denial, 1,74, ?
    Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt :p
    Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt
    Conijn: 92 kilo, 1.75, al o kilo kwijt (30.0)
    Debs: ca. 80 kilo, 1.65, 0,0kg kwijt
    Jo79: 76 kilo, 1,69, 0 kg kwijt (26,6)
    Pacific; 78 kilo, 1,65, 1kg kwijt (28,65)
    Marleen; 71,5 kg, 1,68, 5kg kwijt (25.8)
    Nicole : 85.3 kg , 1.78 , 3.7 kilo kwijt (27)

Jippie, 1,5kg kwijt!!!

2. bereke

bereke Niet meer actief

DE LIJST:

Bereke: 77,7 kg , 1,65, al 0,8 kg kwijt (28,5)
    Conijn: 92 kilo, 1.75, al o kilo kwijt (30.0)

Ben tevreden met mijn 0,8 kg!

3. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    DE LIJST:

Conijn: 90,3 kilo, 1.75, al 1,7 kilo kwijt (29,4)

Joepie, ik ook 1,7 kilo eraf hoera!!

4. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    hoi meiden.

Al lekker aan het afvallen zie ik... goed hoor!
    Ik ben weer terug van onze vakantie. Was heel leuk. Liam vond alle dieren fantastich (beekse bergen). Heb alleen even de inrichting van het huisje moeten aanpassen..... Er hing een grote foto van een hert in de woonkamer en die vond hij doodeng.... Mooi dat hij niet naar binnen ging... Ach hertje naar "huis" gestuurd en onder bed gelegd ... ;) En toen was het weer goed...

Oh ja, ga deze week helemaal beginnen.... Ga nog maar ff uit van het gewicht van vorige week.... Heb nog steeds geen nieuwe batterij gekocht :) Zo gek, ik heb echt geen waar ik die kan kopen... ;)

groetjes, debs

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Pssst debs....blokker ;)

Welkom terug Debs! Fijn dat je het leuk gehad hebt. Grappig met dat hert. Doet me denken aan een 3D schilderij die ik ooit gekregen had voor mn verjaardag van Paulus de boskabouter. Die bleef me maar aan staren waar ik ook was in mn kamertje! ENG JOH! :p
    Dus ik snap Liam wel hoor!

Het is hier een tikkie stil geworden eigenlijk... De helft heeft maar hun gewicht bijgesteld. Dus dames? WAARRrrrrr zijn jullie? Hier komen en krom staan! :p

Zit hier nu een bak popcorn (voor bij de film) weg te kanen... Film vind ik niks aan maar die popcorn lust ik wel! :p
    Dat naast gister 1 koekje als toetje is mn enige zonde van het weekend zo ongeveer. Dus dat mag :p

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

DE LIJST:

Conijn: 90,3 kilo, 1.75, al 1,7 kilo kwijt (29,4)
    Marleen; 71,5 kg, 1,68, 5kg kwijt (25.27)

Ik zag ineens die stomme smiley staan :).
    Als ik zelf mijn BMI uitreken kom ik 25.27 en volgens mijn weegschaal zit ik nog op de 26! Mmmm, laten we het er maar ophouden dat ik nog wat te zwaar ben...:(

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    OH! ik denk waar heeft ze het nou over? Welke smiley?!?
    3 keer op en neer gescrolt en ineens zag ik hem! :D
    Mja ben n beetje moe. We hebben onze slaapkamer verandert zodat we een kast die al tijden bij mn zoon op de kamer logeerde op zn plek konden zetten. Kind in bad gedaan, wasje gedaan, was opgeruimt, douche schoon gemaakt, strijkje weg gewerkt, Pfffff....
    Nou mag ik wel weer even voor mn schermpie hangen hoor.
    Straks even kijken hoeveel energie dat allemaal bij elkaar is. Ik ben bij calloriedagboek.nl gegaan om eens te kijken wat er in gaat en hoeveel er van ik dan op maak.
    En ben ineens enthausiaster met mn huishouden bezig! :p

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    hier alles goed hoor. vandaag een foto via mms naar mijn vriend gestuurd, hij vond dat ik er super uitzag:D dat geeft de burger moed;)
    vanavond heerlijk friet gegeten, heb er echt van genoten. daarna naar langs de mac gereden om een cola, want daar had ik zin in. (had geen blikje gekocht) dat was het toetje:D
    nu weer braaf verder. wil proberen volgende week toch in de 70 te zitten. of in ieder geval er niet ver vandaan (en dan bedoel ik 100 of 200 gram)

dames succes. :D

9. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Het is hier inderdaad wel stil. dat is wel jammer. Ben blij dat het zo goed gaat met iedereen. Hier morgen rigoureus stoppen met snoepen. Ben benieuwd of het sporten ook echt bijdraagt aan het afvallen. Ben wel jarig van het weekend. Ik mag een stukje appel kruimel vlaai heb ik al bedacht en verder gezonde happies.

kus

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    NJaaa! Ga ik vanmorgen op de weegschaal staan (nouja de Wii) en zegt hij 76,6! Kan me beter op maandags wegen. Vorige week zei hij ook al 0,5 afgevallen en vrijdags maar 0,2 :p
    Nouja maar hopen dat het er nou echt af blijft en dat ik vrijdag niet weer ineens maar 0,2 verschil zie ;)
    Maar goed ik ben blij weer eens n ander nummertje te zien als die 7. Langzaam aan is het toch aan het lukken :D
    En Conijn misschien is rigoreus stoppen niet zo'n goed idee. Nooit meer snoepen houd je toch niet vol (ervarings deskundige hier :p)!
    Af en toe eens 1 koekje of snoepje dat is echt niet zo erg. Zolang het daar bij blijft en het niet meteen het hele pak word zodra die eerste naar binnen is ( dat probleem had ik dus...1e om 10 uur en dan gaander weg telkens 1 en aan t einde van de dag zaten er nog maar 2 in het pakje...dus ach...die zijn dan zooo eenzaam... ;))
    Appel kruimel vlaai...hmmm... En ik moet nog boodschappen doen! Houd je mond nou! :p
    Kaasje met annanas, kaasje met augurkje, selderij salade, Blokjes ham met annanas (krijg nu echt gruwelijke trek :p) of met druifje. Is allemaal beter als bakken met chips. En misschien wel erg leuk om te maken en neer te zetten op je verjaardag.
    Als ik de mijne zou houden de 12e zou ik dat denk ik ook doen.
    Maar dr komt toch geen mens dus ach :p

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hier gaat het gek genoeg nog prima , ben vanmorgen weer wezen sporten en eigenlijk is dat best lekker :( Had er eerst een gruwelijke hekel aan .. Maar hoe doen jullie het eigenlijk met avondeten , maken jullie speciale gerechten of gewoon met de pot mee ?

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik eet met de pot mee want ik wil niet zo zeer NU ineens afvallen maar mijn eetgewoontes veranderen. Dus ik neem wat minder vlees en aadrappelen (of pasta of rijst oid) en wat meer groentes. En de porties (behoren) kleiner te zijn (al is me dat vandaag niet gelukt! :p)
    Verder maak ik overdag betere keuzes. Niet alleen maar smeer leverworst oid op mn brood maar vaak ham of kalkoen oid.
    En dan gaat het langzamer als dat je rigoreus heel je eetgewoontes in 1 klap overboord zet en niets verkeerds meer eet. Want dat hou je toch niet lang vol. Ik eet dit standaard en dan af en toe "zondig" ik eens met wel een portie friet. Of wel dat eene koekje...of 2. Of toch lekker patee met granberrie op mn brood.
    En dat houd ik al 2 a 3 maanden vol. Er is nu ook pas 4,4 kilo af (als ik de weegschaal vanmorgen moet geloven) maar het is ook de bedoeling dat het er af blijft omdat mn eetgewoonte verandert.

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @wilma,
    dat is het bij mij ook. de eetgewoonten veranderen. dat is het belangrijkste. ik moet dat ook leren. en dan vooral gewoon normaal eten. dus gewoon ontbijt, middageten en avondeten. en tussendoor ook nog iets (gezonds).

super dat het goed gaat. hier gaat het ook redelijk tot goed:) morgen weer werken, dus dan krijg ik mijn ritme weer een beetje terug:)
    groetjes bren

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Hier gaat het met ups en downs. De afgelopen dagen gingen best goed, maar gisteren toch iets teveel foute dingen gegeten en ik had van die rijstwafels per 3 verpakt met een dun laagje chocola gekocht, zo dat ik toch nog een redelijk verantwoord snackje bij de thee zou hebben, maar ik heb alle 3 de verpakkingen al op (dus 9 koeken)...:).
    Oke, maar goed, nu heb ik verder ook niets lekkers meer in huis, dus ik kan niet meer snoepen.

15. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik ben weer braaf mn callorieen aan het invullen en probeer onder de 1800 te blijven. Liefst tussen de 1500 en de 1700 maar dat is nogal moeilijk. Dan val ik tussen de maaltijden door om van de honger en dat is nou ook weer niet de bedoeling.
    Ik heb n passie voor appels gevonden en eet er elke dag minstens 1 op tijdstippen dat ik honger heb maar dat eigenlijk nog niet zou moeten. En dat helpt goed.
    Enige wat ik elke dag nog zondig is mn wiener melange koffie. Maar daar blijft iedereen vanaf! Anders ben ik niet te genieten :p
    Elke avond netjes 2 soorten buikspier oefeningen. En verder kom ik nu helaas niet....rot enkel :(

16. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Ik heb gisteravond weer lekker gestept!! Heerlijk! Zondag weer zumba. Nooit geweten dat ik sporten zo leuk vond haha.
    Morgen weer wegen meiden!! ben benieuwd.

Liefs

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hallo allemaal,

ZOu ik hier ook bij mogen.. Ik heb ook nodig eens een schop onder mijn kont nodig.. Ben volgens mij al tien keer aan week 1 van Sonja begonnen, ik kan het gewoon niet volhouden.. Ben al eens eerder 17 kilo met Sonja afgevallen, maar helaas alles er weer bij plus een paar extra..

Zou er dus heel graag bij willen.. Morgen weegdag zag ik, zal ik morgen even wegen en dan de lijst quoten...

Veel liefs,
    Sabrina

Oh ja wat ik me ook af vroeg, zitten hier ook meiden bij die bezig zijn zwanger te worden of niet?

18. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @sabrina, ja ik ben ook bezig, maar nog niet actief nu, want mijn vriend is nog niet thuis:) (zit op de grote vaart) die komt over een maand weer thuis. (ik heb vorige maand een ma gehad)
    knap van je dat je er al eens 17kilo afgehad hebt. jammer dat het er dan weer bij zit. (dat gaat vast heel ongemerkt?)

een vriendin van mijn moeder kan dat heel goed, nou ja. het afvallen. die kan heel makkelijk zeggen: ik ga nu 10kilo afvallen. ze had vorig jaar een bruiloft en toen moest er van haarzelf iets van 15kilo af. dat was zo gebeurt, maar het zat er echt binnen no time weer aan. dat vond ik zo zonde. als ik de discipline zou hebben om veel af te vallen, hoop ik ook dat ik de discipline heb om het er niet terug aan te laten komen (maar dat is volgens mij nog moeilijker dan afvallen??)

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @sabrina, volgens de pendels zouden we allebei in november zwanger worden:D dus wie weet:D

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Brenjomi.. Het komt er inderdaad ongemerkt weer aan.. Nou ja, misschien als ik wat eerder op de weegschaal was gaan staan en niet steeds grotere broeken had gekocht, ik niet zoveel was aangekomen, hihi.. Maar ja druk met verhuizen en verbouwen toen..dan gaat het hard. Ik hoop dat ik nog wat af kan vallen voordat ik zwanger word, maar wil natuurlijk ook zo snel mogelijk zwanger worden, haha..lekker dilemma...

Ja die pendels...eigenlijk hoop ik dat ze het mis hebben en dat ik deze ronde zwanger word, maar ja wie niet...

Oh jee.. een ma...hoe ver was je toen?? Heel vervelend voor je..heb je het al een plaatsje kunnen geven?

Deel Deze Pagina