ik had een echo gehad met 6weken en 3dagen toen was ik naar mijn eigen idee al anderhalve week verder (dus vond dat al vreemd) toen klopte het hartje en daarna een echo met 9,3weken en toen klopte het hartje niet meer en bleek het kindje al gestopt te zijn met groeien niet lang na de vorige echo. maar toen ik gecurreteerd ben was ik al 11 weken (nou ja, het vruchtje niet natuurlijk, maar voor mijn gevoel wel. en eigenlijk zou ik dus nog anderhalve week langer zwanger zijn. een plekje geven begint te komen. maar mijn vriend was niet thuis toen het gebeurde, is ook niet meegeweest voor een echo (was toen al gaan varen) dus ik denk dat als hij thuiskomt en we er gewoon over kunnen praten ik het meer een plekje kan geven. ik zal voor je duimen dat de pendels een maand te laat zijn
Hallo allemaal, In het topic de Lounge had ik al een topic geopend met paar vragen over afvallen. En toen heeft Wilma me hier ook uitgenodigd. Alleen als ik zo de lijst ziet met jullie BMI durf ik mezelf er denk ik niet bij te zetten. Dan schaam ik me dood bij wijze van. Verder ben ik 2 dagen terug begonnen met lijnen, moet hier dan wel 50 kg af ook. Dus kan je ook wel bedenken dat ik extreem overgewicht heb. Is helaas gekomen na 2 zwangerschappen. Vraag me niet hoe?? Maar helaas. Bij de eerste ben ik 48 kilo aangekomen en bij de 2e in totaal 38 Durf het bijna niet te zeggen. Dus nu wil ik er hard tegenaan, doe het nog even via een eigen dieet zal maar zeggen. Maar als dat niet gaat ga ik ingrijpen en verdere hulp zoeken en vragen. Hoop hier ook leuke tips en alles tegen te komen..
haai wonders, leuk dat je erbij bent. gezellig. ik hoop voor je dat het goed gaat. 50kilo is niet niks. hopelijk gaat het goed en hou je de moed erin. succes. ook voor de rest met morgen wegen (ook voor mezelf)
Hoi Wonders2 leuk dat je ons clubje komt versterken! En niet schamen hoor! Je zou je alleen moeten schamen als je er wel problemen mee hebt met die extra kilo's maar er verder niks aan doet vind ik. En je hebt nu toch die stap genomen? Dan kom je gewoon lekker mee doen en wie weet ben jij wel diegene die ondanks dat je nu zo'n hoog cijfertje achter je naam hebt staan, het meeste af valt per week! Zou ik me helemaal voor kunnen stellen hoor. En anders zet je gewoon je BMI neer. Dat is toch net even iets anders als je echte gewicht En ja inderdaad brenjomi, morgen wegen.... Ben bang dat ik niks kwijt ben. Maandag 0,6 kwijt....gister 0,3 er weer aan.... Rot enkel ook. Ben er dus vandaag WEER door heen gegaan heh. Dus zal nog even duren voor ik er weer tegen aan kan met trainen. Nouja arm en buikspieren lukt dan wel. Maar zou graag cardio doen (steps) en dat gaat nu dus even niet door. Maar wie weet. Misschien door de dunne van vanmorgen (ja het was me het dagje wel) dat ik die 0,3 weer kwijt ben! We zien het morgen wel...nadat ik naar de wc geweest ben en VOOR ik wat eet of drink (geintje!)
Goeiemorgen, Gezellig weer 2 meiden erbij! Ik ben nog niet zo heel actief aan het schrijven en reageren hier. Ik schriijf ook mee met de aug 2008 mama's en daar heb ik al een dagtaak aan haha. Hier ging de 1e week van Sonja super goed, maar deze week... Ik durf ook niet op de weegschaal te gaan staan. Het irritante is dat ik eigenlijk helemaal niet veel meer hoef af te vallen, maar het lukt niet. Vanaf de 78kg zit ik nu op 71,5kg en ik wil zo graag naar 65-68kg. Zou moeten lukken zou je denken... niet dus! Dus.... Wie oh wie geeft me die schop onder m'n kont om door te gaan :x!!!
DE LIJST: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 80.6 kg, 1,60, al 4.4 kg kwijt (31.5) Wilma , 96.9 kg, 1,64 , al 3,6 kg kwijt (36,21) Bereke: 77,7 kg , 1,65, al 0,8 kg kwijt (28,5) Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet Rosa: in denial, 1,74, ? Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 90,3 kilo, 1.75, al 1,7 kilo kwijt (29,4) Debs: ca. 80 kilo, 1.65, 0,0kg kwijt Jo79: 76 kilo, 1,69, 0 kg kwijt (26,6) Pacific; 78 kilo, 1,65, 1kg kwijt (28,65) Marleen; 71,5 kg, 1,68, 5kg kwijt (25.27) Nicole : 85.3 kg , 1.78 , 3.7 kilo kwijt (27) Grrr...Maandag was ik 0,6 kilo kwijt. En nu zit er weer 0,3 aan.:x Zo gaat dat schijnbaar elke week! En ik kon deze hele week niet veel trainen ivm die rot enkel. Nouja heb wel elke avond buikspier oefeningen gedaan en arm oefeningen. En dat begin je echt te zien nu. Zouden die 0,3 kg spieren zijn? Naja...ik blijf gewoon zo door gaan en dan zien we wel waar het strand (iig met een dunnere buik en minder flapper armpjes ) *SCHOP* @ Marleen. Kom op meid gewoon even door gaan. Misschien moet je lichaam gewoon even wennen weer en gaat t na n tijdje weer door. Wie volgt met de lijst?
DE LIJST: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 80.6 kg, 1,60, al 4.4 kg kwijt (31.5) Wilma , 96.9 kg, 1,64 , al 3,6 kg kwijt (36,21) Bereke: 77,7 kg , 1,65, al 0,8 kg kwijt (28,5) Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet Rosa: in denial, 1,74, ? Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 90,3 kilo, 1.75, al 1,7 kilo kwijt (29,4) Debs: ca. 80 kilo, 1.65, 0,0kg kwijt Jo79: 76 kilo, 1,69, 0 kg kwijt (26,6) Pacific; 78 kilo, 1,65, 1kg kwijt (28,65) Marleen; 71,5 kg, 1,68, 5kg kwijt (25.27) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) Zooo even de lijst bijgewerkt ... ben deze week niet zo heel veel kwijtgeraakt zie ik maar had gisteren al stiekem gewogen en toen woog ik minder dan vandaag ... zal wel komen door de spaghettie gisteren maar toch nog 0.6 kg kwijt , beter iets dan niets denk ik dan maar en al met al toch al 4.4 kilo kwijt in nog geen drie weken .... heb geen schop onder mn kont nodig nog .. meiden succes met wegen vandaag nog !!! @ wonders : welkom , 50 kilo is heel veel als je het zo zegt maar stel je bent er al 25 kwijt dat zou toch al heel mooi meegenomen zijn , toch ? Gewoon beginnen en zien waar je eindigt , dat doe ik nu ook ... en ik ben ook 40 kilo aangekomen bij de zwangerschap , dus je bent niet de enige .. hahahaha .. succes !
DE LIJST: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 80.1 kg, 1,60, al 4.9 kg kwijt (31.3) Wilma , 96.9 kg, 1,64 , al 3,6 kg kwijt (36,21) Bereke: 77,7 kg , 1,65, al 0,8 kg kwijt (28,5) Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet Rosa: in denial, 1,74, ? Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 90,3 kilo, 1.75, al 1,7 kilo kwijt (29,4) Debs: ca. 80 kilo, 1.65, 0,0kg kwijt Jo79: 76 kilo, 1,69, 0 kg kwijt (26,6) Pacific; 78 kilo, 1,65, 1kg kwijt (28,65) Marleen; 71,5 kg, 1,68, 5kg kwijt (25.27) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) woehoe er is dus toch wat af, had er een hard hoofd in had gisteravond zoveel zin in chips, maar heb me in moeten houden. ging zelfs mezelf voor de gek houden hahaha, dacht: popcorn is toch niet zo slecht als chips? dat zou dan wel kunnen moest om mezelf lachen. maar het mocht echt niet van mezelf. had woensdagavond ook al chips gegeten. gelukkig is er nu toch 500gram af. dat geeft de burger moed en mijn bmi is ook een beetje gezakt (was eerst 31.5) @wilma, spieren wegen zwaarder dan vet zeggen ze altijd dus wie weet. succes. @marleen, volgens mij zijn die laatste kilo's het moeilijkste?? succes en niet opgeven!!!
DE LIJST: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 80.1 kg, 1,60, al 4.9 kg kwijt (31.3) Wilma , 96.9 kg, 1,64 , al 3,6 kg kwijt (36,21) Bereke: 77,7 kg , 1,65, al 0,8 kg kwijt (28,5) Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet Rosa: in denial, 1,74, ? Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 90,3 kilo, 1.75, al 1,7 kilo kwijt (29,4) Debs: 80,6 kilo, 1.65, 0,0kg kwijt Jo79: 76 kilo, 1,69, 0 kg kwijt (26,6) Pacific; 78 kilo, 1,65, 1kg kwijt (28,65) Marleen; 71,5 kg, 1,68, 5kg kwijt (25.27) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) Heb mezelf in de lijst even aangepast..... Heb eindelijk batterijen gekocht... (idd bij blokker ) Weet nu dus ook hoeveel ik weeg. Dat hou ik maar als startgewicht aan, want ik weet natuurlijk niet hoeveel het vorige week was. Gisteren een uurtje gesport (badminton) helaas heb ik geen tijd om meer te sporten. Vriendlief is 's avond veel weg. Maar iedere verloren calorie is er 1 hahaha.
zo ben ik weer even Vandaag al lekker 2x ruim een half uur wezen wandelen. Dus denk me sport al een beetje binnen vandaag. @Nicole elke kilo die eraf gaat ben ik tevreden mee. Maar het liefst totaal 50 kilo. Maar me begin doel is onder de 100 dan ben ik ook al tevreden. @wilma Hopelijk snel je enkel helemaal over kan je weer lekker trainen. En dan gaat het hopelijk weer makkelijker de kilotjes eraf @marleen *Hup schop onder je kont* nu moet ik even gaan kleine is wakker
DE LIJST: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 80.1 kg, 1,60, al 4.9 kg kwijt (31.3) Wilma , 96.9 kg, 1,64 , al 3,6 kg kwijt (36,21) Bereke: 77,7 kg , 1,65, al 0,8 kg kwijt (28,5) Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet Rosa: in denial, 1,74, ? Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 90,3 kilo, 1.75, al 1,7 kilo kwijt (29,4) Debs: 80,6 kilo, 1.65, 0,0kg kwijt Jo79: 76 kilo, 1,69, 0 kg kwijt (26,6) Pacific; 78 kilo, 1,65, 1kg kwijt (28,65) Marleen; 71,5 kg, 1,68, 5kg kwijt (25.27) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) Sabrina : 92.4 kg, 1.78, 0,0 kilo kwijt (29) Ik heb mezelf aan de lijst toegevoegd, omdat ik nieuw ben heb ik nog geen verlies ingevuld, hopelijk kan dat volgende week. @ Wonders... schaam je niet..we gaan allemaal voor hetzelfde.. ik wil er minimaal 20 afhebben...maar hoop stiekum dat dat niet lukt voordat ik zwanger ben, hihi.. @ Brenjomi...jeetje mina wat een verhaal. Heel veel sterkte ...
DE LIJST: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 80.1 kg, 1,60, al 4.9 kg kwijt (31.3) Wilma , 96.9 kg, 1,64 , al 3,6 kg kwijt (36,21) Bereke: 77,7 kg , 1,65, al 0,8 kg kwijt (28,5) Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet Rosa: in denial, 1,74, ? Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 90,3 kilo, 1.75, al 1,7 kilo kwijt (29,4) Debs: 80,6 kilo, 1.65, 0,0kg kwijt Jo79: 76 kilo, 1,69, 0 kg kwijt (26,6) Pacific; 76,5 kilo, 1,65, 1,5 kg kwijt (28,65) Marleen; 71,5 kg, 1,68, 5kg kwijt (25.27) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) Sabrina : 92.4 kg, 1.78, 0,0 kilo kwijt (29) Een aantal nieuwelingen erbij zag ik, succes allemaal! Deze week 0,5 kilo afgevallen. Ben helemaal blij, ik ben niet echt aan het lijnen maar ik snoep minder en beweeg wat meer. Hier ook aan het proberen om zwanger te worden, in februari met de pil gestopt maar pas eind juni voor het eerst ongesteld geworden (waarschijnlijk door de borstvoeding). Het is weer spannend elke maand
ik ging vanmrogen op de weegschaal staan... sorry las dat jullie vaste weegdagen hadden, maar ik heb een tik dat ik bijna elke dag weeg Maar ben woensdag begonnen met afvallen en gelukkig al 3 kilo af. Dat is helaas bij mij altijd in het begin dan gaat het snel maar na ongeveer een maand sta ik stil. Maar afvalen hier niet zo moeilijk in het begin flink overgewicht dan gaat het vaak sneller.. de laatste loodjes wegen het zwaarst. Maar nog 47 te gaan ... Voor als ik hier niet meer kom denk het wel.. allemaal een heel fijn weekend gewenst!
Ja Wonders dat is normaal hoor dat het in het begin zo snel gaat. En dan ineens gaat t langzamer en dan kom je een drempel tegen. Dan duurt het even voor er weer schot in de zaak zit. Maar dat gebeurt echt wel hoor. En eigenlijk moet je niet elke dag wegen. Door kleine veranderingen in je lichaam die niks met afvallen te maken hebben kan het zo 1 kilo schelen. En dat is leuk zolang het 1 kilo minder betreft. Maar als die er weer aan zit dan voel je je alleen maar rot. Dus dat is niet motiverent. Eigenlijk moet je maar 1 x p week wegen. Maar dat kan ik ook niet hoor! Ik weeg meestal op maandag woensdag en vrijdag. Waarom weet ik ook niet...komt toevallig zo uit. Soms ook niet op woensdag omdat ik dan toevallig niet op de Wii ga staan. Maar is toch lekker alweer 3 kilo eraf! Bij mij wil het niet zo vlotten lijkt het. Tot mn man me ineens vraagt waar ik mn kont heb gelaten Schijnbaar is die een stuk minder. Dus ik denk toch dat het de spieren de "boosdoener" zijn waarom mn gewicht niet naar beneden lijkt te gaan. (Of hebben jullie me zo hard geschopt!?) Sabrina: welkom en succes!
@wilma, hahaha, te hard onder je kont geschopt, dat is een goeie gelukkig ziet je man dat je wel degelijk afvalt. hier ziet niet iedereen het. zei gisteravond gister tegen mijn vader: goh zie je niks? dat er al 5kilo af is (ja die 100gram mag ik dan wel verzwijgen) zegt hij: ja dat dacht ik al, maar wist het niet. dan vraag hij ook niks hoor heb ook af en toe het idee dat mensen wel kijken, maar niks durven vragen of zeggen dat ik afgevallen ben omdat ze denken dat het komt door mijn ma? schreef nog naar mijn vriend: als het van het verdriet van mijn ma zou zijn zou er nog wel meer afgaan het is toch nooit erg om aan iemand te vragen of die afgevallen is? (of ze moeten erg mager zijn) de vorige keer dat ik onder de 80 zat (6jaar geleden) zei iemand: oh je ziet er veel beter uit, je gezicht is niet meer zo opgezet toen de kilo's er weer aan zaten dacht ik wel eens: kijk ik heb weer een dik hoofd
Nou dames hier een slecht weekend gehad :x Zaterdag verjaardag gehad dus flink de mist in gegaan en gisteren ook nog een stuk taart gehad , flink balen nu dus .... nu dr maar weer flink tegenaan !!
oh oh nicole dat is moeilijk met die verjaardagen he Hier zaterdag en zondag verjaardag gehad. zaterdag zelfs 2... Maar ben sterk geweest heb niks op geen eens 1 hapje, en was zo moeilijk. Ben flink chago geweest Maar vooruit doe het voor het goede doel en dat is slank worden. Dus nicole nu weer half uurtje extra sporten en gaat helemaal goed komen!
DE LIJST: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 80.1 kg, 1,60, al 4.9 kg kwijt (31.3) Wilma , 96.9 kg, 1,64 , al 3,6 kg kwijt (36,21) Bereke: 76,9 kg , 1,65, al 1,6 kg kwijt (28,2) Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet Rosa: in denial, 1,74, ? Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 90,3 kilo, 1.75, al 1,7 kilo kwijt (29,4) Debs: 80,6 kilo, 1.65, 0,0kg kwijt Jo79: 76 kilo, 1,69, 0 kg kwijt (26,6) Pacific; 76,5 kilo, 1,65, 1,5 kg kwijt (28,65) Marleen; 71,5 kg, 1,68, 5kg kwijt (25.27) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) Sabrina : 92.4 kg, 1.78, 0,0 kilo kwijt (29) Heb in het ziekenhuis gelegen en veel pijn gehad en misselijk geweest enzo. Dus ik dacht: ik ben veel gewicht kwijt! Maar nee hoor... En nu heb ik de neiging allerlei lekkere dingen te eten om de schade in te halen . Maar goed, ik zeur niet want ben héél blij dat ik gezond en niet meer misselijk ben en veel minder pijn heb!
Hej die Bereke, Wat scheelde er aan dan? Nou over verjaardagen kan ik mee praten want ik ben nml vandaag zelf jarig! Gelukkig heb je dan zelf in de hand wat je eet en drinkt (nouja anders ook wel maar nu had ik gewoon niks anders in huis als verantwoord ) Alleen moest ik dit weekend ook naar mn ouders omdat die een andere woning gekregen hadden. En mijn moeder bakt graag...alleen hebben ze beiden een hoog cholesterol en bloeddruk (en mn vader hoge suiker) Dus voor zichzelf bakken doen ze niet meer. Ik ben enigst kind....dus je raad het al... Gelukkig had ze van die kleine cupcakes gebakken. Wel voor ieder 2 dus heb ik heel vrijgevig met Wendy gedeeld En zelf heb ik van die bodempjes gehaald voor gebakjes, magere vanille kwark en stoofpeertjes in lichte siroop. Beetje kwark in het bodempje, stoofpeertje in stukjes hakken en erop en voila! Callorie arm gebakje en ERG lekker Vond mn schoonmoeder die ook redelijk dik is (1,50 cm en 120 kg) heerlijk. Maarja mevrouwtje is zo'n eigewijs die bvb vind dat je van franse kaas niet dik word (!?!?) En dat ze best wel eens mag zondigen (elke dag eens) Dus naja...Ze heeft suikerziekte en fybromyalgie (of hoe je het schrijft) Dus gewicht is al n probleem. Maar als je dan ook nog tegen jezelf gaat liegen...nja. Verder n lief mens hoor maar ze vind mij nogal moeilijk doen (tja ik wil het gewicht wel kwijt!) En zelf maar klagen dat er niks af gaat ondanks dat ze uitkijkt wat ze eet. (afgelope keer dat we daar waren een heel stuk brie bvb naast het luxe koekje etc ) OJA! En ik heb een nieuw spel op de Wii. Voor het balance board Dus kan er (zodra die rot enkel klaar is met vervelen) weer tegen aan! Gekrijgt van mijn man en kinderen