Ja verjaardagen zijn moeilijk altijd! Ik heb er volgende week weer eentje! Maar goed, af en toe zondigen mag hé. Had blinde darm onsteking: lees dus veel pijn en misselijk zijn en overgeven. Bah! Blij dat dat achter de rug is hoor! Nu nog beetje pijn en beetje misselijk af en toe.
@ wonders : jaa kan je inderdaad behoorlijk chaggie van worden als je niet lekker kan eten en het ergste is nog dat ik vanmorgen op de weegschaal ging staan en gewoon 1 kilo aan was gekomen van 1 stukje taart en wat stukjes kaas .. het is gewoon zo oneerlijk af en toe @ wilma : gefeliciteerd met je verjaardag , hoop dat je een leuke dag hebt gehad ! @ bereke : beterschap , is inderdaad behoorlijk pijnlijk zo'n blindedarmontsteking ..
dag dames, hier ook af en toe gezondigd dit weekend. maar heb er wel van genoten dus dan vind ik het al iets schelen. (anders dan dat je alles naar binnen propt en dan denkt: had ik nou wel of niet iets gegeten) vandaag weer een paar complimenten gehad dat ik nogal vermagerd was haha, en er is nog maar 5kilo af (nou ja, eigenlijk al 5kilo) zelfs mijn schoonbroer zei het, die wel vaker een grapje maakt dat ik iets voller ben maar van hem kan ik dat wel hebben. hij zei ook nog dat mijn borsten niet slanker worden (haha) ik hoop stiekem dat ik volgende week maandag (dan is leah jarig) onder de 80 zit? we zullen zien. en vriendlief weet eindelijk waar hij naartoe moet, naar engeland (dus via de golf van aden) hij zou daar begin november zijn, dus dat is mooi, dan kan hij naar huis komen en dan hopen dat er nog wat af is. @wilma, gefeliciteerd met je verjaardag. @bereke: beterschap, hopelijk voel je je vlug beter. @verjaardagen, wij gaan een heerlijke week tegemoet morgen een vriendin en een tante, woensdag mijn vriend (maar die is niet thuis dus ook geen taart) donderdag mijn vader. vrijdag vergadering van de carnaval. zaterdag nog niks, zondag verjaardag van een nicht en van mijn vader nog eens. en maandag van leah dus oktober gaat hier erg goed
wilma mag ik vragen welk spel jij hebt voor het balace bord Ik weet wel dat eind oktober weer een nieuwe wii fit spel uit komt wii fit plus heet die, en nog een spel weet even de naam niet meer. Eind oktober ga ik weer lekker spellen bestellen, dan ga het hopelijk nog makkelijker. Gisteren in totaal 2 uur gelopen.. leuk zo peuterspeelzaal wat ver weg is Maar is niks af :S Ik wacht geduldig af en vandaag weer aan de wandel met de kids dan maar. Hier voorlopig geen verjaardagen meer gelukkig Oh jahwel 18 oktober nog :S maar vooruit dat overleef ik ook wel @Bereke oh blinde darm ontsteking dat is niet niks! Beterschap... En hopelijk voel je je snel weer de oude...
DE LIJST: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 80.1 kg, 1,60, al 4.9 kg kwijt (31.3) Wilma , 96.9 kg, 1,64 , al 3,6 kg kwijt (36,21) Bereke: 77,7 kg , 1,65, al 0,8 kg kwijt (28,5) Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet Rosa: in denial, 1,74, ? Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 90,3 kilo, 1.75, al 1,7 kilo kwijt (29,4) Debs: 80,6 kilo, 1.65, 0,0kg kwijt Jo79: 76 kilo, 1,69, 0 kg kwijt (26,6) Pacific; 76,5 kilo, 1,65, 1,5 kg kwijt (28,65) Marleen; 71,5 kg, 1,68, 5kg kwijt (25.27) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) Sabrina : 92.4 kg, 1.78, 0,0 kilo kwijt (29) wonders2: 131.6 kg, 1,83 4.4kg kwijt (..) Zet mezeld er toch maar op ik ben er mee bezig en daar moet ik inderdaad al trots op zijn.. moet alleen me BMI nog even bereken weet dat het 39 ongeveer is..
Zo Bereke dat is niet niks. Hadden ze dan in ieder geval snel door dat het dat was? N kennis van ons heeft 4 dokters gezien voor ze door hadden wat er was. Die stierf van de pijn en het was kantje boord toen hij met spoed geopereert werd. Goed zo Wonders gewoon lekker mee doen! Maakt toch niks uit hoeveel je nu bent. Word aan gewerkt, toch? Het spel heet new U fitness...nog wat. Had eerst myfitness coach maar daar heb je n balzaal voor nodig en ik heb maar n klein plekkie tussen mn luie stoel de bank en de tv Brenjomi jeetje zeg wat een lijst aan verjaardagen! Is dat n familie trekje ofzo in het najaar geboren worden? Wij gaan vandaag weer voor een andere auto kijken en diegene die wij op het oog hebben staat helaas 3 uur op en neer weg. Dus dat word n halve dag zitten. Nou heb ik vanacht niet zo heel goed geslapen dus ben bang dat mn man de reis naar huis alleen zit (val heeeeeel gemakkelijk in slaap in de auto, laat staan als ik al moe ben ) Vanavond eindelijk mn nieuwe wii spel uitproberen! Hoop ik tenminste. Nou eens kijken of die lange file van 7 km al weg is. Dan kunnen we vetrekken. Oja en bedankt voor de felicitaties meiden!
hier was het weekend ook slecht (kwa eten dan) de rest was erg gezellig... Schoonmoeder werd 60 en we hadden als verrassing een high tea geregeld.... tja dat is natuurlijk al slecht 's avond in de sporthal gegeten, maar ja in die kantines hebben ze niet meer dan tosti's en patat.. en de zondag was niet veel beter.... Wij zitten deze maand ook volgeboekt met verjaardagen.... ook van het weekend nog op kraambezoek, in november nog 4 verjaardagen, 28ste sinterklaas op werk, 5/12 eigen verjaardag... en dan de kerst... Waar begin ik aan, zo kom ik toch nooit aan lijnen toe??
Wilma, succes met het autoshoppen! En hopelijk heb je geen file... Ja net als je echt flink wil zijn en dan lijken er ineens zoveel feestjes te zijn. Soms lijkt het wel expres gedaan . Heel erg fijn die feestjes maar maakt het echt niet makkelijker... En het heeft van zaterdagnamiddag 14u tot zondagavond 22 u geduurd eer ze echt wisten wat had was. Dachten eerst darmen of iets gynaecologisch. En ben dan pas op maandagmorgen kunnen geopereerd worden. Toen was het ook echt wel tijd hoor. Ohh dames schop eens (voorzichtig) onder m'n kont. Heb gisteren en eergisteren echt wel goedgemaakt dat ik daarvoor niet heb kunnen eten. Zo stom! Maar ga er vanaf nu terug invliegen en niet meer zondigen. Sporten mag voorlopig nog niet...
DE LIJST: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 80.1 kg, 1,60, al 4.9 kg kwijt (31.3) Wilma , 96.9 kg, 1,64 , al 3,6 kg kwijt (36,21) Bereke: 76,9 kg , 1,65, al 1,6 kg kwijt (28,2) Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet Rosa: in denial, 1,74, ? Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 90,3 kilo, 1.75, al 1,7 kilo kwijt (29,4) Debs: 80,6 kilo, 1.65, 0,0kg kwijt Jo79: 76 kilo, 1,69, 0 kg kwijt (26,6) Pacific; 76,5 kilo, 1,65, 1,5 kg kwijt (28,65) Marleen; 71,5 kg, 1,68, 5kg kwijt (25.27) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) Sabrina : 92.4 kg, 1.78, 0,0 kilo kwijt (29) wonders2: 131.6 kg, 1,83 4.4kg kwijt (..) Mijn gegevens waren plots terug de oude dus maar terug aangepast .
dag dames, @wilma, is het autoshoppen gelukt? en het slapen ik val ook altijd heel vlug in de auto, dat is soms heerlijk, maar niet altijd makkelijk, want als ik zelf rij en ik ben heel moe kan ik ook nogal makkelijk slapen @bereke, dat zou ik ook hebben hoor, als ik 2dagen niet had kunnen eten, maar hup *schop* nu weer verder @hier, het gaat goed. ik weeg me bijna elke dag, uit gewoonte en woog vanmorgen 79,7 nu hopen dat het zo blijft weet niet of ik mezelf vrijdag thuis kan wegen, want misschien dat ik donderdag bij mijn ouders blijf slapen? weet ik nog niet. succes nog van de week dames. we kunnen het
Brenjomi, wat goed zeg! Hopelijk blijft het onder die 80 vanaf nu! Succes ermee! Nou heb al chippies op . Maar goed, dat was dan ook echt het laatste. Heb mijn schade van die week al ruimschoots ingehaald !
Nee het shoppen is niet gelukt. Bij aankomst bleek de auto inport en dan weet je zonder de boekjes niet of er mee geklooit is heh. En de stoelen die erin zaten hoorden er niet bij. En door een druiper in de lak denken we dat de auto dus gewoon schade gehad heeft. Hij stond volgens nap ook al n jaar op hun naam dus waarschijnlijk gewoon met schade geimporteert en opgeknapt en nu verkopen als zijnde heel erg goeie koop. En dat issie ook als ze inderdaad niets verzwijgen maar daar kunnen we met ons laatste restje spaargeld voor n nieuwe auto, niet van uit gaan. Dus helaas....opnieuw rond neuzen en donderdag gaan we weer ergens anders heen want dat lukte vandaag niet meer. Waren we te laat thuis voor de jongens. Het slapen is wel gelukt Heb vandaag 2 koekjes gehad onderweg. Was mn appel vergeten verdorie. En nu net bij de winkels (even luiers kopen) begon alles te draaien en zou zo om gevallen zijn. Dus heb n peperkoek gekocht en daar n stuk van gehad...was niet de bedoeling maar wel ERG nodig. Nouja zal morgen maar eens wegen. Kijken wat de schade is van alles de afgelope dagen...
Peperkoek is volgens mij niet zo heel erg hoor Wilma! En je gezondheid is sowieso belangrijker dus niet mee in zitten! Wel jammer van de auto! Moet je daar zo ver voor rijden...
@wilma, jammer van de auto, maar het klinkt inderdaad niet echt als een goed koopje en peperkoek is best gezond hoor (als je er geen laag roomboter opdoet hhmm) dus dat valt mee. beter een stuk peperkoek dan een zak chips of een pak koekjes
0,3 kilo eraf Nou maar hopen dat ik dat nog even kan verbeteren voor vrijdag. Heb al een erg serieuze poging gedaan vanmorgen. Om half 8 stond ik al te fitnessen op de Wii met mn nieuwe spel. In een woord GE-WEL-DIG! Ben er zo blij mee. Het was enorm afzien Eerst 2 x de normale workout voor die dag (de 2e x verschilde iets wat van de eerste) en dat was al goed te voelen maar ben gewent om n uur bezig te zijn dus vond het wat weinig. Ben verder gaan kijken in het spel wat er nog meer te doen was en toen viel mijn oog op "challanges" Dus daar maar eens gekeken. 5 verschillende: dans, cardio, militairy, boksen en football. Allerlei oefeningen die sporters ook doen. 7 per ondwerp. En heb dus maar eens die cardio getest want dat kon ik wel....dacht ik. PFffff! DAT viel even zwaar tegen! Ben al met al n uurtje bezig geweest en t voelt aan alsof ik als van ouds op de sportschool heb gesport. Dus dat beloofd veel goeds! Oja je hebt trouwens ook nog 3 levels en ik heb hem op de middelste gezet. Dus het kan nog erger Maar het is een echte aanrader dit spel voor als je de Wii en balance board wil gebruiken met afvallen (New u fitnessfirst) Had voor ik ging douchen nog even n boterhammetje gegeten en toen ik beneden kwam had ik t gevoel dat ik nog niet gegeten had Dus nog maar eentje met tomaat. En tja peperkoek was het niet het was....wel zoiets maar pff weet t even niet meer en ben even te lam om er voor op te staan om te kijken Iets erger dus...maar wel ERG lekker (net ook klein stukje gepikt toen ik Wendy n stukje gaf) Tja die auto...we hebben er nog 1 op t oog en helaas staat die ook zo ver weg. Maar die is waarschijnlijk wel kloppent kwa km enzo. Staat bij een dealer nml. Met alle boekjes erbij etc. Maar die had dus meer gereden als die van gister dus daarom waren we eerst daar gaan kijken. Nouja we zien morgen wel. Hoe gaat t met jullie dames? Lekker aan t sporten/afvallen?
Wilma wat goed zeg Je gaat lekker met afvalen zo. Ga zo eens kijken naar dat spel wat het precies is en dan bestellen :d Heb al een hoop spellen maar niet een spel waarvan ik zeg van DAt vind ik leuk om te sporten. Wel zin in de nieuwe wii fit plus wat eind oktober uitkomt Jammer van de auto trouwens zeg pfff... Hier vandaag 1 week bezig met afvallen en totaal 5 kg kwijt... maar verwacht dat het nu heeeeeeeeeeel wat langzamer zal gaan. Maar blijf me best doen. ongeveer 1 a 2 uurtjes per dag bewegen en op me eten letten.. Vandaag heb ik het wel moeilijk, kinderen zijn huilerig de jongste slaapt eindelijk pfff had echt zin om wat lekkers te gaan eten. Dus heb maar een cracker op met kalkoenfilet.. hoe is het hier verder allemaal? Hier net de verwarming aangezet want heb het koud en heb het nooit koud... en straks even naar de winkels wat op de post doen.
DE LIJST: naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi): Brenjomi, 80.1 kg, 1,60, al 4.9 kg kwijt (31.3) Wilma , 96.9 kg, 1,64 , al 3,6 kg kwijt (36,21) Bereke: 77,7 kg , 1,65, al 0,8 kg kwijt (28,5) Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet Rosa: in denial, 1,74, ? Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt Conijn: 90,3 kilo, 1.75, al 1,7 kilo kwijt (29,4) Debs: 80,6 kilo, 1.65, 0,0kg kwijt Jo79: 76 kilo, 1,69, 0 kg kwijt (26,6) Pacific; 76,5 kilo, 1,65, 1,5 kg kwijt (28,65) Marleen; 71,5 kg, 1,68, 5kg kwijt (25.27) Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27) Sabrina : 92.4 kg, 1.78, 0,0 kilo kwijt (29) wonders2: 131.6 kg, 1,83 4.4kg kwijt (..) miranda 84 : 94.9 , 1.65 , 12.2 kilo kwijt (ong 31) Zet mezeld er toch maar op ik ben er mee bezig en daar moet ik inderdaad al trots op zijn.. moet alleen me BMI nog even bereken weet dat het 39 ongeveer is..[/QUOTE]
hai allemaal, ik heb me ook bijgevoegd in de lijst . Ook ik ben begonnen met een dieet na een gewicht van 94.9. Natuurlijk ook veel te zwaar.Na 3 jaar zo rond te hebbem gelopen heb ik er genoeg van.Nooit ben ik zo zwaar geweest,de reden van het overwicht de bekende zwangerschap en al het lekkers hihi. Ik wil iedereen die een dieet aangegaan is heel veel succes wensen.Als je er echt achterstaat gaat het je lukken! dinsdag 8 september begonnen : 94.4. dinsdag 13 oktober : gewogen : 82.7.
@wonders en miranda dat gaat hard, super @hier, ga straks voor de tv zitten en chips eten dat mag van mezelf, want vriend is jarig (maar is er niet) en heb geen taart op. en gister weinig gegeten, wilde eerst gister chips, maar heb er geen tijd voor gehad dus die mag ik vandaag hebben. heb er al heel de dag zin in
*** zucht *** Hier wil het echt even niet lukken. Ik heb al 2 dgn vreetbuien en denk dat dit de 3e dag wordt! Ik lijk wel zwanger, ik heb alleen maar honger haha! Maar ik ben ongi dus dat zal het wel zijn... Jullie hebbben me niet hard genoeg geschopt denk ik... (altijd iemand anders de schuld geven van je gevreet he? Hihi)! Ik ga binnenkort echt eens netjes op jullie verhalen reageren hoor, maar m'n kleinste mannetje heeft sinds zondagnacht oorontsteking. En gisterenavond begon de oudste net voor het eten vreselijk te brullen. Na veel horten en stoten kwam eruit dat hij ook "au oortje" heeft. Bij Jasper, de jongste, is het al doorgebroken, maar hij blijft verhoging houden. Thomas die ligt te gloeien op de bank, maar daar is het nog niet doorgebroken.