De schop-onder-je-kont-club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door brenjomi, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

DE LIJST:

naam, gewicht, lengte, hoeveel is er al af (bmi):

Brenjomi, 79.8 kg, 1,60, al 5.2 kg kwijt (30.9)
    Wilma , 96.3 kg, 1,64 , al 4,5 kg kwijt (36,13)
    Bereke: 76,9 kg , 1,65, al 1,6 kg kwijt (28,2)
    Guppienl: wil ik niet weten, 1.75, weet ik dus ook niet:D
    Rosa: in denial, 1,74, ?
    Angela: ca. 86 kg, 1,64, nog niets kwijt :p
    Saz667: 113.7kg, 1,70, al 5,0kg kwijt
    Conijn: 90,3 kilo, 1.75, al 1,7 kilo kwijt (29,4)
    Debs: 80,6 kilo, 1.65, 0,4kg kwijt
    Jo79: 75 kilo, 1,69, 1 kg kwijt (26,6)
    Pacific; 78 kilo, 1,65, 2 kg kwijt (28,65)
    Marleen; 72 kg, 1,68, 6 kg kwijt (26)
    Nicole : 84.7 kg , 1.78 , 4.4 kilo kwijt (27)
    Sabrina : 92.4 kg, 1.78, 0,0 kilo kwijt (29)
    wonders2: 131.6 kg, 1,83 4.4kg kwijt (..)
    miranda 84 : 94.9 , 1.65 , 12.2 kilo kwijt (ong 31)

--------------------------------------------------------

Hier 0,5kg aangekomen. Ik was ongi en ik had verschrikkelijke vreetbuien :). Twee zieke kindjes, waarvan de ene al aardig opknapt, maar de ander steeds zieker wordt :(! Ik ben niet echt gemotiveerd. Het gekke is wel dat mijn riem een gaatje strakker moest. Af en toe snap ik geen hol van die weegschaal...!

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    @Nicole, balen! Maar soms komt het resultaat een paar dagen later. Tenminste, dat is bij mij vaak het geval. Juist als ik denk 'barst, ik zit dit al die tijd voor niets te doen' is er opeens de volgende dag uiteindelijk wat af.
    @Brenjomi, oh ja, dan schommel ik ook altijd met mijn gewicht, scheelt gerust een halve tot een hele kilo extra.
    @Marleen, beterschap voor de kindjes!

Ik geef nu nog bv, dus ik mag niet te snel afvallen. Nou ja, het is wel makkelijk dat die kleine ook nog wat calorietsjes opslurpt.
    Is er hier een vaste forum-weegdag of heeft iedereen gewoon voor zichzelf een vaste dag in de week geprikt?

3. bereke

bereke Niet meer actief

De meeste wegen zich op vrijdagochtend als ik me niet vergis...

Nicole, volgende keer beter! Het zat je ook niet mee deze week hé!

4. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Bedankt voor jullie hart onder de riem , dames . Ben maar gewoon doorgegaan en ga ook niet meer wegen voor vrijdag , dan zie ik het vanzelf weer ... Dus weer een weekje tegemoet met crackers en appels , hahahaha ...

6. bereke

bereke Niet meer actief

Ja lap! Na een slecht weekend (verjaardagsfeestje met zéér lekkere hapjes) juist serieus uit de bocht gegaan: 3/4 van een grote zak chips en drie speculaasjes. Shame on me! Dus ik geef me zelf een grote schop onder m'n kont en hoop op het beste voor vrijdag...

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    *schopt gezellig mee*
    Ik heb net onder de film n appel en 2 koekjes op en daarna nog wat van die zoute stengels (stuk of 10) die mn man aan het weg knagen was.
    Pff...en niet gesport vandaag want opoe zat VRESELIJK in de weg :(
    En nou heb ik potdorie nog honger ook!
    Zo maar n bakkie roeryoghurt en hopen dat t weg gaat...

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D dames dames, dat kan niet he. van hier uit ook nog een schop hahaha;) (grapje)

hier ging het redelijk. vanmorgen niet ontbeten dan een stuk taart;) tussen de middag een paar boterhammen en vanmiddag nog geen handje chips. (nibb-its) en een glas cola. vanavond friet, maar vond ze niet lekker dus niet zo veel en een halve frikandel. en daarna nog water. dus dat viel mee voor een verjaardag:D en heb het er denk ik wel afgelopen;)
    morgen weer werken, moet nog een fles water klaarzetten, die was ik vorige week ook vergeten (en kraanwater vind ik niet zo lekker) dus niet veel gedronken. hopelijk valt het mee met drukte morgen ben nogal moe nu:)

ik weeg me bijna elke dag (slechte gewoonte eigenlijk) en woog vanmorgen 79.6 en mijn eerste doel was om op leah haar verjaardag (vandaag) onder de 80 te zitten dus dat is gehaald:D
    dus heb met vriend afgesproken dat ik met kerst rond de 75 wil zitten. vond dat een redelijk doel heb ik nog 9weken. voor ongeveer 4kilo (4,5) met nog een week vakantie erin en als mijn vriend thuiskomt eet ik volgens mij ook iets meer??
    zolang het er nog niet terug aankomt valt het nog mee;)
    succes dames:)

9. bereke

bereke Niet meer actief

Goed zo brenjomi! Dat volgende doel lukt je ook wel!

Ik ga maar eens slapen denk ik. Tot vlug dames!

10. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

DE LIJST:

Bereke: 76,9 kg , 1,65, al 1,6 kg kwijt (28,2)
    wonders2: 130.2 kg, 1,83 5.8kg kwijt (..)
    miranda 84 : 94.9 , 1.65 , 13 kilo kwijt (ong 31)

Meiden ben ik ook weer eens. Druk weekend gehad, even grote opruiming gehad. Alle kleertjes van de meiden uit gesorteerd en op marktplaats gezet. En gisteren even een crosstrainer wezen halen. Pfff even 5 minuten geprobeert toen viel ik al om. Dat is best vermoeiend maar wel lekker :D

Vanmorgen gewogen en deze week dan iets meer als een kilo af, dus ik ben heel tevreden ;)

Ga nu even lezen, en een kleine meid op bed brengen. Dan weer even reageren vandaag :D

11. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    @brenjomi. Vind het een mooi doel 75 met kerst. Zeker met al die feestdagen in het verschiet.
    Ik had mezelf ongeveer hetzelfde doel gesteld. Weeg ook ongeveer hetzelfde.

Het gaat hier eigenlijk best goed. kheb me stiekem gister ochtend nog even gewogen. ik weet wel dat ik dat eigenlijk niet moet doen, maar ja..... vlees is zwak zal ik maar zeggen.
    Maar nu het goede nieuws..... er stond 79,9!!!!!!!!~
    eindelijk een x geen vervelende 8 aan het begin..
    en dat motiveert natuurlijk wel.

dus we gaan met frisse tegenzin door en op naar vrijdag.

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mja ik heb me net even gewogen en er stond precies het zelfde als vrijdag. Nouja dat is iig niks erbij en misschien als opoe weer weg is iets meer er af?
    We zullen het Vrijdag wel zien. Verder durfde ik vandaag weer bijna niet op te staan uit bed dus hou ik dat sporten nog maar even voor gezien :(
    Straks de stad in voor wat schoenen voor de middelste en wat handschoenen voor al de kinders. Dat is ook beweging heh? :D

Succes weer iedereen!

13. augurkjes

hahah wilma en lekker je bewegeing gehad in de stad :D hihi, goed geslaagd?

Hier gisteren me crosstrainer uitgeprobeerd heb er 8 km op gecrosst. Wel een half uur over gedaan ;) Pff wat is dat vermoeiend zeg. En vandaag was het me eigen weegdag, ben nu 2 weken bezig en is 6.5 kg af :) Dus ik ga de goede kant op. En eindelijk weg van de 130 kg nu ;) was vanmorgen 129,5 :D Dus ben weer happy :)

14. bereke

bereke Niet meer actief

Wonders, zo'n trainer is echt wel goed hoor! Waar heb je hem uiteindelijk gevonden? Redelijke prijs?

Wilma, ja winkelen telt wel als beweging hoor. Kan elke vrouw beamen ;) !

Hier deze morgen terug op mijn gewicht van vorige vrijdag en de vrijdag ervoor. Dus vreetpartijtjes zijn er terug af :) . Nu verder naar onder geraken... . Wat is het soms toch moeilijk hé!

15. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Goed zo Bereke en wonders!
    Ik ga zo even op mn Wii staan. Even wegen en even sporten. Nog niet zo fanatiek als ik zou willen. Even rustig aan. Want ik moet zo ook nog een zolder kast leeg ruimen die tot aan de nok vol staat met dozen met voornamelijk onzin. Dus dat is ook n soort kracht training (gebukt een doos van 10+ kilo eruit tillen bvb) En opoe is nog steeds niet helemaal foetsie. Ben benieuwt of het verschilt met gister. Maar denk het niet.
    Sinds ik fanatiek bezig ben op de Wii en alleen water drink is mn man ook actief aan het helpen. Heb al tot 2x toe een zak worteltjes gekregen savonds om op te knagen. Normaal neem ik dan een appel maar die worteltjes gaan er ook absoluut wel in! :D
    En gister met spagetti eten netjes het grootste deel van de spagetti slierten laten liggen (die dan prompt opgegeten worden door mijn oudste zoon....en waar hij dat laat? Magere hijen...maar wel met six pack nu hij elke dag 10 km fietst naar school!)

Nou mn koffie is op dus HOP sportuh (ben wat later want Wendy was vanmorgen wel ERG vroeg en daarna niet meer geslapen tot papa er uit ging en haar mee nam)

Oh en ik was geslaagd voor de handschoenen hoor. Was nog n heel gedoe om passende wandjes te vinden voor Wendy. Schijnbaar hebben ze in haar maat alleen maar handschoentjes (ze is nogal groot voor dr leeftijd) maarja probeer n peuter maar eens in handschoentjes te friemelen. Dat lukt dus ECHT niet. Laatste stop prenatal (had het eigenlijk al opgegeven) en daar hadden ze ze dan EINDELIJK!

16. augurkjes

@ bereke netjes zeg toch weer op het oude gewicht :D en dan nu er weer lekker tegenaan gaan :) Zo eetdag hoort er gewoon wel eens bij te mogen ;) Anders is het ook niet vol te houden.
    En heb er 1 op marktplaats gekocht. Was even zoeken naar 1 die geschikt was tot max 150 kg maar heb hem gevonden. En vond het zelf niet duur 60 euro. Een buffalo ELS 3800 is het geworden :) en het werkt perfect het zweet liep van me voorhoofd af ;) hahaha

@wilma kijk gelukkig toch geslaagd :) voor de handschoentjes :) Ik kon ze vorig jaar ook niet vinden ook een grote meid ;) alebei de kids overigens zijn groot maar vooruit :D toen was het ook echt zoeken en zoeken en niet gevonden haha ;)

Maar lief zeg dat manlief met worteltjes aankomt :D goed idee heb ze ook nog liggen ga ik vanmiddag eens eten. En spagethi MmmMMmmm wel lief dat zoonlief ook mee helpt ;) om de slierten op te eten hahaha :D

17. augurkjes

Goedemorgen allemaal,
    Althans ik hoop een goede ;) morgen..

Hier vanmorgen weer even gewogen :) omdat het hier vrijdag weegdag is, maar ben aangekomen :S en dat terwijl ik gisteren een half uur op de crosstrainer gestaan heb. Als avond eten alleen een soepie op heb en tussen de middag 2 boterhammen en als ontbijt kommetje magere yoghurt en tussendoor fruit :S En oh ja nog 3 kwartier gelopen heb ;)

Het zullen wel spieropbouw zijn dan, laat ik daar maar vanuit gaan. En anders als het zo blijft gaan laat ik me bloed even prikken voor me schildklier. Schijnt erfelijk te zijn, heel me familie heb een te traag werkende schildklier en ik heb er ook vaak symptomen van gehad. Maar nooit zo zin om bloed te prikken erop :$

Hoe is het hier allemaal gegaan? Nog meiden blij omdat er lekker wat af is? Ik hoop het wel!!!

18. bereke

bereke Niet meer actief

DE LIJST:

Bereke: 76,7 kg , 1,65, al 1,8 kg kwijt (28,1)

200 gr er af. Niet bepaald geweldig maar toch ben ik blij :D. Deze wee maar weer extra flink zijn!

Wonders, gewicht schommelt ook door hormonen,... Dus hopelijk is het maar tijdelijk iets omhoog. En schildklier laten nakijken kan natuurlijk nooit geen kwaad als het in de familie zit!

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    DE LIJST:

Brenjomi, 79.2 kg, 1,60, al 5.8 kg kwijt (30.9)

woehoe, hier 600gram eraf, had het niet gedacht. af en toe van de week nogal gesnoept:)
    nu even vlug aankleden en fietsen, want moet zo naar de huisarts. nacontrole blleeehh geen zin in. de arme man weet nog niet eens dat ik een miskraam gehad heb:) heb nog een brief liggen van 31augustus:) belde net en kan over een half uur al terecht:) maar ben nog niet aangekleed hahaha:D

20. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    DE LIJST:

Wilma , 95,7 kg, 1,64 , al 5,2 kg kwijt (35,32)

Woehoe! 1 hele kilo kwijt deze week! Zoveel ben ik nog nooit afgevallen zonder zwanger te zijn :D (nouja deze keer dan)
    En ook 1 punt minder op de bmi. Hoera voor rommelige zolders en het Wii fit new u spel!

Wonders, ik weet niet wat je voor activiteiten deed voor je actief ging afvallen. En wat je eetpatroon was. Maar als je van "gewoon" naar het minimum wat kan gaat dan springt je lijf waarschijnlijk in de spaar stand. Dat betekent dat je lijf denkt dat er ineens een voedsel te kort is en dan gaat het elk calorietje wat je niet meteen gebruikt opslaan. En dat word dus vet DUS krijg je er gewicht bij.
    Als je daarbij nog spieren gaat kweken ook tja, dan word je dus zwaarder heh! Of het zo is kan ik vanaf hier natuurlijk niet zien en ik weet sowieso niet wat jij at voor je ging lijnen. Maar wat je hier opnoemt dat jij gegeten hebt en de beweging die je erbij gedaan hebt daar zou ik echt bij omvallen denk ik ;)
    Bij beweging heb je ook meer kilojoule nodig en eiwitten om je spieren weer op te bouwen (word n beetje technisch nu heh) Daar kan je rekening mee houden door de yoghurt en bvb een gekookt ei (ik doe die op brood dan).
    Nouja om het verhaaltje kort te houden. Als ik jou was zou ik eerst stoppen met snoepen, gezonde tussendoortjes nemen en gezondere keuzes maken maar de hoeveelheid gelijk houden. Dit n tijdje zo laten en dan daarna minderen met callorieen. Waarschijnlijk val je dan hoe weinig ook, toch steeds wat af.
    Maar nog maals ik weet niet hoeveel je voor heen at dus... Het is alleen maar n tip ;)

Bereke goedzo! Lekker door gaan weer! Geeft toch weer goede moed dan heh?

Deel Deze Pagina