Hoi meiden, ik ben 30 weken zwanger en sinds een paar dagen een vreemd gevoel van onderen alsof ik heel nodig moet plassen en als ik ontspan heb ik ook het idee dat het zo wegloopt. Ik moet veel vaker plassen dan voorheen (vaak kleine beetjes). Ik breng morgen voor de zekerheid urine weg. Maar zouden dit de eerste tekenen kunnen zijn? Groetjes
Ik heb dit bij me vorige zwangerschap ook gehad en had idd een blaasontsteking!Vraag wel bij de dokter of ze het ook op kweek zetten, bij mij was de blaasontsteking alleen te zien op kweek er kwam niets uit met strippen... Het kan ook zijn dat het kindje met zijn handjes/hoofd drukt op je blaas en dan irriteert zelfs een heel klein beetje urine in de blaas!Als je een harde buik krijgt van een volle blaas of een zeurderige buikpijn onderin je buik, is het waarschijnlijk een blaasontsteking!
Bedoel je met de eerste tekenen de tekenen voor een bevalling? Dat denk ik toch niet hoor. Eerder inderdaad een blaasontsteking, of het indalen van de baby, al is dat ook nog aardig vroeg. Laat je de uitslag van je urineonderzoek nog even weten? Succes!
Mijn urine was schoon zei de assistente... Ik was helemaal verbaasd want ik dacht echt dat ik een blaasontsteking had. Maar het zal de kleine wel zijn die op mijn blaas zit te drukken denk ik.
Mijn meisje aait ook erggggg veel over mijn blaas hier, ik voel dat ook echt! En ga om de 15 minuten naar de wc voor 5 druppels... Het hoort erbij!