Pittige eerste week van het jaar voor mij! Ik heb namelijk per 5 januari een nieuwe baan (jeej!) Echter zat daar een introductieweek intern aanvast. Resultaat is dat ik van maandag tot en met vandaag (Yesss vrijdag!!) in een hotel ver weg van huis heb gezeten. Waarom pittig? Half jaar niet gewerkt, in mijn ik-ben-net-mama-bubbel gezeten, nieuwe baan, nieuwe mensen, concentreren, week fulltime weg en bovenal 4 nachten weg van mijn lieve baby! Pittig omdat ik toch echt niet zo bikkel was als dat ik dacht. Ik vond en vind het zwaar en heb echt een aantal keren met moeite mijn tranen in kunnen houden als ik aam hem dacht (en ok ook een paar keer niet) Nu wil ik niet klagen want he ik heb een baan ik en ik heb nu wel het zwaarste gehad want vanaf volgende week werk ik gewoon 4 dagen (man ook) en lekker thuis slapen em het is tenslotte al vrijdag (straks naar huis) en zoonlief heeft het top gedaan. Dus ik kijk uit naar vandaag en denk jaaaaaa kussen en knuffelen totdat...... Ik vandaag wakker wordt met een mega dikke supergrote koortslip. Nu kan ik dus niet knuffelen sniffen kussen en kroelen ik BAAL zo erg!! (Uiteraard er zijn ergere dingen maar ik moest het even kwijt: dat lucht op!!!)
Ach meid, dat is echt niet leuk. Hopelijk is de lip snel weg en kun je weer uitgebreid met je knulletje knuffelen.
He balen van die koortslip. En ik kan me voorstellen dat het pittig is. Meteen 4 dagen en nachten weg in een nieuwe situatie met vreemde mensen. Wel stoer dat je dat bent aangegaan. En inderdaad, het ergste is achter de rug. Heel veel succes met je nieuwe baan.
Oohhh bah dat is balen! Ik snap dat je het dan wel eventjes gehad hebt maar gelukkig kun je hem tenminste vanavond wel weer zien
Is absoluut zo! Dat is in elk geval al iets Nu hopen dat het weer vanmiddag mee zit en ik niet vanavond pas om 22 thuis ben door files...
Kan me je teleurstelling goed voorstellen! Balen zeg! Hopelijk ben je idd snel thuis en kun je lekker gaan genieten van je weekend met je gezin!
Dat is balen zeg, hier ook een koortslip dus ik snap je. En dan kan ik hem iig nog de hele week zien. Knuffel en hopelijk is dat ding snel weg.
Lastig he zo'n koortslip! De laatste keer dat ik hem had was hij 3 weken en gaf ik nog borstvoeding toen was het echt een week a 10 dagen met mondkapje voeden maar had ik hem net daarvoor nog veel kunnen knuffelen. Nu heb ik echt iets van 6 (!!) blazen en moet ik echt goed opletten met handen wassen en mijn gezicht uit zijn buurt houden want hij is nu natuurlijk veel beweeglijker met zijn handjes en grijpt soms zomaar naar je gezicht. Hoe doe jij dat altijd? Ook veel handen wassen en niet kussen knuffelen en beetje op afstand houden? Het goede nieuws; ik was lekker om 15.00 al thuis en heb wel heel leuk met hem gespeeld en (op afstand) vastgehouden. (moet me wel inhouden om hem niet te kussen maar dat doe ik uiteraard niet) in elk geval heeeeel fijn om hem weer te zien!! Ik ga lekker weekend vieren! Fijn weekend dames!