De schrijfsters kleppen hier

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sinada, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Heb ook heel veel moeite moeten doen om 'm te typen, snap niet hoe die kids dat doen hoor. Is veel moeilijker dan gewoon normaal typen.:p

2. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Dames,
    voor degene wie mijn boek wil zien. GRAAG een pb. Mijn externe schijf is naar de kl*te, sorry ben echt kwaad. Hele backup weg :)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    tweemeisjes
    :$ Balen!!! snap dat je boos bent:(

ok, voorlopig de laatste.. geen zin meer om nog mn laptop door te spitten..

Trillend zit ik op de bank
    Ik kijk terug op die avond
    Waar was je mee bezig
    Waar zat je verstand

Hoe kun je hier mee leven
    Zonder blikken of blozen
    zonder enige moeite
    Ook niet voor heel even

Maar nu ik terug kijk op die tijd
    Is het misschien wel goed geweest
    Ik ben klaar met de vermoeiende strijd
    Het heeft me gemaakt tot wie ik ben

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dames, ik zoek ook mijn bedje op.. nog laatste fles geven en lekker slapen.. Tot morgen!

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Phoe Roeltje, jij hebt heftige dingen meegemaakt. :(
    Maar je kunt het supergoed verwoorden!

@Tweemeisjes; Oh nee! Da's echt kut! Zou 'm eruit gooien! (heb er een hekel aan als elektronica niet meewerkt)
    PB-tje is onderweg. ;)

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Trusten Roeltje!

7. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Trusten Roeltje en Lucia...

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Trusten iedereen, ik kruip ook in m'n bedje. :)

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    tja life sucks haha..

lag ik verdorie voor het eerst sinds dagen op tijd de slapen lopen er hier twee rotjochies door de straat blij te zijn dat ajax gewonnen heeft.. resultaat: Hondjes over de rooie en L. klaarwakker.. Grr..

Vanmiddag boek tot zover uitgeprint, ga hem maar doorlezen ben nu toch klaar wakker:(

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Roeltje; gadverdamme wat irritant! Hopelijk hebben jullie toch nog wat kunnen slapen!

@All: goedemorgen!

Hier ook niet gek veel geslapen, vandaag 6 uurtjes, gisteren 5 uurtjes, pfff...schiet niet op zo.;)
    (Vriend heeft nou terug nachtdienst na een paar weken ploegendienst...was er al weer aan gewend dat ie er 's avonds en 's nachts was.:D)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier vanaf maandag pas weer een vent naast me:D Maar om 4.00 uur besluit L. dat het mooi geweest was en de dag was begonnen.. Heb er uiteindelijk maar een fles ingestopt en is toen weer gaan slapen tot 8 uur:D vandaag huis even door.. schoonmoeder komt morgen op visite:D

12. sinada

sinada Niet meer actief

Mogguh allemaal

Oh een xterne schijf crash. Dat is balen. Hopelijk staat er niet te veel op.

Veel plezier Roeltje

13. sinada

sinada Niet meer actief

Hoeft ook niet hoor ;)

Roeltje mooi gedicht

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Jullie hebben een hoop gekletst meiden..!!!
    En heb weer hele leuke verhalen gelezen.
    Hebben jullie dat ook, dat werk van een ander je toch weer motivatie geeft? Ik schrijf momenteel veel kinderverhalen, maar heb ineens zoveel andere ideeen waar ik iets mee zou willen doen.

Hier is het weer echt vies, regent al de hele morgen.
    Ga vanmiddag lekker schrijven... tenzij mijn dochter dat anders ziet ;). Als die denkt aandacht te willen, doet ze er alles aan dat te krijgen hahaha.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier net begonnen met schrijven, blaft mn hond, kind wakker:(
    niet meer in slaap te krijgen haha..

stukje van vanmorgen

Na een nacht waarin ik minstens vier keer eruit ben geweest om te plassen, word ik om elf uur pas wakker. Heerlijk, het is weekend. Ik neem een douche en loop naar beneden. Jasper is nergens te bekennen. Ik loop naar de keuken om te ontbijten. Op de keukentafel ligt een papiertje. “Ik ben verf halen bij de bouwmarkt. Liefs.” Glimlachend leg ik het papiertje weer terug. Ik zet de waterkoker aan en wacht tot het water kookt. In de tussentijd start ik mijn laptop op. Google is momenteel mijn beste vriend. Ik besluit wat verhalen van moeders op te zoeken. Hoe zij de eerste maanden hebben ervaren. Nippend aan een kopje thee lees ik de sites door. Na tien minuten klap ik de laptop dicht. Waar zijn we in vredesnaam aan begonnen. Gebroken nachten, huilbaby’s, poep dat langs de luier loopt en spugende baby’s is voor ons de toekomst. Ik leg mijn hand op mijn buik en voel de baby reageren. Misschien kan Jasper intussen de baby ook al voelen. Tot nu toe was dat nog niet gelukt, aangezien de baby nog zo klein is dat alleen ik het kan voelen. Ik hoor sleutels in de voordeur en even later staat Jasper in de keuken met rollen sierbehang van Cars. “Jasper, kunnen we nog terug? De baby weggeven ofzo?” vraag ik met trillende stem. Jasper kijkt me vreemd aan en vraagt: “Waar komt dit ineens vandaan?” Ik neem hem mee naar de keuken en laat hem de site zien.

Ik zeg: “Moet je nu kijken. Dit is wat we straks krijgen. Spugen, poepen, huilen. Na de bevalling borsten van formaat watermeloen en gebruikt worden als een melkkoe.” Jasper begint te lachen. Hard te lachen. “Maar Juul toch. Er bestaat ook zoiets als flesvoeding. Je hoeft geen borstvoeding te geven als je dat niet wilt. En die poepluiers wil ik ook nog wel verschonen.” Lachen pakt hij de rollen behang op en loopt naar boven. Ik zucht nog eens diep en geef toe dat ik misschien wel onredelijk ben. Maar een prettig vooruitzicht is het niet.

16. sinada

sinada Niet meer actief

Leuk Roeltje

Ja ik herken het hoor zien schrijven doet schrijven

Butterfly is zie dat onze meiden maar 6 dagen schelen. Grappig

Zo even naar het CB voor een 11 mnd prik. Dinsdag zaten we in een verbouwing dus even uitgesteld.
    Helaas ook hier regent het

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Sinada van welke data zijn jullie kids? Mijn zoontje is van 29 mei, heeft vorige week de 11 mnd prik gehad. Zijn erg gemeen:(

18. sinada

sinada Niet meer actief

Mijn dochter is van 6 juni.
    Grappig zo dicht op elkaar. Was 26 mei uitgerekend

We gaan niet want ze heeft koorts 39.4

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Roeltje, vind 'm leuk! :D
    Herkenbaar gevoel! ;)

@Sinada; beterschap voor je kleintje!

Heb ik de pauze op m'n werk alweer 4 notitieblaadjes volgeklad. :D

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha, dat is wel een voordeel om een verhaal/boek te schrijven over je eigen leven of situaties.. het enige wat anders is, zijn de namen van de hoofdpersonen (en straks de naam van de baby uiteraard).. en wat kleine dingetjes zoals het breken van een pols (stukje missen van je vinger leest niet echt lekker weg:D)
    De situaties in het boek komen overeen met mijn zwangerschap..

Deel Deze Pagina