De schrik van mijn leven!

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ieeuwww..

ik heb het ook 1 keer gehad toen was ik alleen thuis manlief was aan het werken.. en ik zie in ene een zo'n dikke grote zwarte spin lopen.. liep als een gek door het huis te gillen de buren zal wel gedacht hebben wat gebeurt daar.. maargoed hij moest dood want stel je voor dat hij naar boven gaat nou de rest kan je dan zelf wel invullen.. dus heb de grootste pan gepakt onze soeppan.. die heb ik snel over hem heen gegooit heb toen mijn moeder gebeld.. die woont 5km verder op en heb gevraagt of ze aub langs wou komen om die spin weg tehalen:) gelukkig moest ze nog onze kant op voor boodschappen.. dus ze heeft hem smidags weggehaald stond wel 3 uur lang een mega soeppan in me huiskamer.. nou kan je vetellen denk dat ik wel 3 keer heb gekeken of hij nog wel op zijn plaats stond:D ( hij is ook zo sterk)

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

lekker die vieze grote spinnen:$
    als het nood weer word dan gaan hun zich ook verschuilen
    misschien wilde hij tussen je borsten schuilen haha
    sorry flauwe grap:)

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Ben ik nu de enige die het zielig vind voor t spinnetje?:)

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Als je echt ergens angst voor hebt...ja dan kan ik me dat voorstellen.

Ik heb dat met vliegen. Ik doe het liever niet, als ik in het vliegtuig zit begin ik altijd te huilen...Stom he? Maarja..angst is angst.

5. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Nee, ik vind het ook zielig. Ik vang ze altijd met een glas en zet ze buiten weer uit.;)
    Maar kan het me ook wel weer voorstellen als je zo bang bent voor spinnen.

6. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    IEUWWWWW ...... Ik heb het dan ook niet meer.
    Heb het laatst ook gehad, zat op de bank en ineens dacht ik wat kriebelt daar bij mn nek??? Echt een mega grote zwarte spin, nou ik had het niet meer... Ik heb gedoucht , daarna schone kleren aangedaan, maar toch voelde ik steeds wat kriebelen..,. Ik werd er raar van

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oh nee!!!
    wat schrikken zeg! Ik zou ter plekke doodvallen denk ik :(
    Brrr wat een enge beesten... dan nog liever onweer, storm, ratten en slangen!!!

8. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Idd! Ik heb een gigantische slang in m'n nek gehad toen ik op vakantie was maar een spin, hoe klein ook, maakt me DOODSbang!!

Dat vind ik het àllergrootste voordeel van een kat als huisdier...zij vangt ze altijd voor ik ze opmerk... En dan vind ik zo van die pootjes of zie ik ineens een lijfje met nog een paar pootjes voorbijstrompelen en onze poes helemaal enthousiast...:)

9. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik vind het ook zielig voor de spin hoor. Als ie op de grond lag liep hij vanzelf weer weg en vast niet nog eens op je shirt. Maar ach.....ik ben er dan ook niet zo bang voor.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Uhm....ja. :D Ik haat die beesten en alle andere lieve leuke "diertjes" die meer dan 4 poten hebben. Bah bah bah, getverdamme. :$

Deel Deze Pagina