Alles was goed!!!!! Een hele mooie echo gehad net. Ben 7 w en 5 d zwanger JIPPIE... Zooooo trots.. Geen hematoom, maar wat de bloeding dan is geweest? Maar goed, het ziet er tot nu toe echt goed uit!! Jeeeeeejjj
Gefeliciteerd! Ik ben echt blij voor je! Hoop dat je vanaf nu lekker van je zwangerschap kunt genieten zonder schrik of stress!
Gefeliciteerd met een gezonde zwangerschap! Ik zat je verhaal ook net met tranen in mijn ogen te lezen. Bij mij ging het vorig jaar niet goed en ben nu net weer op het punt dat het vruchtje vorige keer ophield met groeien. Ik wil ook zo graag een echo, maar mijn huisarts is nu net (weer) op vakantie. Goed om ook positieve verhalen te lezen.
Thabor meiden, kan nu echt blij zijn . @ yenolah Wat naar, en herkenbaar... In januari had ik ook een echo rond deze tijd en was mijn uk ook gestopt met groeien. Probeer je hoofd koel te houden, ik weet makkelijker gezegt dan gedaan . En zodra je dokter terug is, bellen en een echo eisen. Krijg je zo wie zo nu niet eerder een echo? Leef echt met je mee meid!
wat geweldig om dit te lezen na je eerste bericht!! geniet maar van dit mooie nieuws. Ik vind het fijn om positieve verhalen te lezen,ik hoop dit nl woensdag ook te horen