Nou, zoals de titel al zegt, wat een domper was dat. Het is klein, mijn kereltje is nog geen meter lang waardoor hij in veel attracties nog niet mag en je betaalt je scheel aan entree. Na een stuk of wat keren de draaimolen te hebben gehad, de grote glijbaan, de hupsende kikkertjes en K3-dansvloer, was de lol er eigenlijk al af. Hij mocht niet in de achtbaan, hij mocht niet in de zweefmolen (zelfs niet met duozitjes), hij mocht niet in de woeste zee (in drouwenerzand heet dat ding de rolling stones en is het toegankelijk vanaf 80 cm onder begeleiding). Goed, dat hij niet in de vuurtoren mocht en in het anubis ding, kan ik me voorstellen, maar de rest, beetje jammer. De Bumba-show was dan nog wel weer leuk, maar goed, dat sluit ook perfect aan bij peuters. Wij waren niet de enigen die het tegen vonden vallen. Er waren meer mensen die het allemaal wel erg beperkt vonden. Ik vind het dus echt geen aanrader...
Ik vind plopsa heel leuk voor de kleinen. Mijn zoon is dan wat langer, maar ook hij kan niet alles en veel moet onder begeleiding. De draaimolen, kikkers, megamindy fietsen, glijbaan, bumbaspeeltuin, de boom van kabouter plop (de grote ballenbak e.d.) vind hij geweldig. Ik vind het nadeel daar dat de prijzen heel hoog liggen! van het winkeltje en het eten. Eten nemen we dan ook zelf mee en drinken ook
onze oudste zoon van 4 wil ook graag gaan, maar wij lazen op de website dat de kinderen idd onder een meter bijna nergens in mogen. omdat onze boef erg klein is, dus nog onder een meter gaan we niet. zal alleen maar een teleurstelling voor hem zijn! wel erg balen voor jullie en jullie kindje, je stelt je toch van tevoren in op een geweldige dag en dan valt het tegen. erg balen!!
Wij zijn er van de zomer geweest en wij vonden het ook zo tegen vallen. Onze dochter mocht ook niet overal in, maar wilde dat natuurlijk wel. De draaimolen, glijbaan en kikkers vond ze helemaal geweldig. Maar inderdaad is dat na een tijd ook niet leuk meer. Ik had mij er meer van voorgesteld en wij zijn daar dan ook na 2 - 3 uur weer weg gegaan, omdat we het echt wel gezien hadden. Jammer!
Ook ons is het wel tegengevallen. Het is niet erg groot en ook hij is heeeeeeeelllllll vaak in de draaimolen geweest, verder mocht ook hij niet in veel dingen. Het is een klein mannetje, maar we hebben ons toch nog geprobeerd te vermaken. Groetjes lucky.
Willen jullie niet gewoon te veel??!! Je kind is nog klein en waarom zou het in een achtbaan moeten?? Onze dochter is 2,5 jaar en vind het geweldig om naar Plopsa te gaan. Ouders denken vaak dat hun kind in van alles en nog wat moet maar kinderen van deze leeftijd houden van herhaling en zitten er echt niet mee dat ze niet in de achtbaan mogen. Veiligheid staat toch voorop? En de hele sfeer van Plopsaland is alleen al leuk voor kinderen van deze leeftijd.
Hoi hoi, Ik zou ook niet zo snel naar een indoor gaan! Ik ben vorige week in plopsa de panne geweest...nu is mijn zoontje 96 cm en daar ligt de grens dus bij 96 cm voor de meeste attrakties. Maar dat was echt helemaal leuk hij mocht in de achtbanen en eigenlijk alles wat ons leuk leek voor hem mocht hij in. Maar voor kleiner als 96 cm zou ik er zeker het geld niet voor uitgeven. Mijn dochtertje is 78 cm dus weer vrij klein voor haar leefdtijd en die mocht nergens in(hoefde ook niet te betalen dus daar moet ik ook niet over zeuren maar daarom raad ik plopsa wel af als je niet minstens 1 kind hebt die boven de 96 cm is. Overigens geniet mijn dochtertje al van een show....dus die heeft het ook leuk gehad hoor maar onder de meter vind ik het ook zonde geld!
Misschien ging je met de verkeerde verwachtingen. Op de site staat dit nl heel duidelijk aangegeven. Onze dochter (iets meer dan een meter) Heeft er de tijd van d'r leven gehad. Ik zou er weer heen gaan. Misschien is voor jullie Oranjestad dan iets beter. Dat is echt gericht op hele kleine kindjes.
het is inderdaad een tegenvaller! en ik had er notebene een voedselvergiftiging opgelopen, dus heb sowieso geen goede herineren eraan!
Wij zijn pas geleden in Hasselt geweest en wij vonden het geweldig. Maar het belangrijkste was dat de kindjes het helemaal super vonden. Die vinden het alleen maar leuk dat ze tig keer in hetzelfde kunnen en dat ze niet superver moeten lopen naar de volgende attractie. En op de website staat goed dat kinderen moeten voldoen aan bepaalde voorwaarden voor de lengte, dus dat is je eigen "fout" dat je daar niet naar gekeken hebt. Jorja en Yosyp mochten in heel veel dingen ook niet in, maar daar wel ze wel in mochten vonden ze geweldig.
Dit had je toch op de site kunnen lezen? Daar staat toch de grens qua lengte? En bovendien...moet een klein kind nou persé zoveel? Mij lijkt t dat t vooral jou tegenviel; heeft je kind t niet leuk gehad dan?
Het is niet dat mijn zoontje zich niet vermaakt, maar zelfs hij had het na 3 uurtjes echt wel gehad (terwijl hij van ballorig geen genoeg kan krijgen). Maar velen uit onze omgeving raden het aan en ja, daarom had ik misschien wel niet helemaal de juiste verwachtingen.
Wat jammer! wij zijn naar koningin jullianatoren gegaan en daar mocht onze zoon van 2,5 overal in. Ook in de achtbaan! Ik vond helemaal niks, maar mijn zoon wilde dolgraag.... en mijn man ging mee. Ik wel gezegd goed vragen of het wel voor hem is. En ja hoor! Het was erg rustig, (regen) en hij is 6x geweest, hij bleef maar roepen, nog een keer! Maar ook in de autootjes enz was geweldig. Hij vond de raceauto;s minder en gaf aan dat hij er uit wilde en het werd gewoon stil gezet. Dus een aanrader. We hadden vrijkaartjes, dus was echt top. Maar vond de entreeprijs wel erg duur! maar misschien ben ik een zeikerd maar onze zoon van ruim 2,5 heeft de dag van zijn leven gehad, ondanks slecht weer!
Helemaal mee eens! Wat moet zo'n klein kind in een achtbaan? En die zwevende molen is echt niet bedoeld voor iemand van 2-3jaar, nergens niet. Mijn kinderen vinden plopsa geweldig, maar die gaan ook voor de thema. Ze hoeven eigenlijk helemaal nergens in, maar banjeren veel rond, klimmen in die schip, kijken 2x naar de bumba-show, gaan met bumba en plop knuffelen en op de foto, en hebben echt een geweldige dag gehad! Daarnaast is dat klimgebeuren naar de grote glijbaan helemaal geweldig voor kleuters.
je kindje is net geen 2 jaar oud, wat verwacht je nou?3uur in een pretpark is veel meer dan genoeg, mijn zoontje is bijna net zo oud kan echt geen 3 uur lang bij zo een park vol houden. hij is dan echt op. doe ik ook echt niet aan pretparken en zo. veel te jong voor zoiets.
tja ballorig is echt niet zo prikellend als een pretpark, is gewoon kussentjes en springen, ballenbak etc. tenminste ballorig die ik geweest ben in utrecht.
Hmm mijn dochter is met 93cm gewoon in de achtbaan geweest daar... (die ze doodeng vond overigens! en mama had accuut een zere rug omdat het nogal "hotst en botst". Ding is helemaal in het donker en gaat vooral heel hard omlaag maar per saldo ben je er in een halve minuut mee klaar (weinig aan gemist als je het mij vraagt.. ) Wij hebben ons prima vermaakt hoor.. zaten in centerparks ernaast en het was nogal rotweer en dochterlief vindt water eng zodra ze niet kan staan dus elke dag zwembad zag ik ook niet zitten... Uiteindelijk zijn we 3x geweest in een week tijd. Overigens is het onder de 85cm wel een beetje saai denk ik. Maar met 93cm was het goed te doen. Enige waar ze van baalde was dat ze niet in de k3 zweefmolen mocht omdat ze wel 2 hele cms te kort was... Ondanks lief kijken, mocht het ECHT niet! (vast ook iets met de verzekering.. ) En wat voor ons jammer was.. was dat ik de koffie en broodjes en dergelijke echt veel te duur vond. Wij zijn afwisselend mee gegaan naar atracties en de glijbaan terwijl de ander lekker een boekje kon lezen. Of zaten bij de sprookjesboom of bumbaspeeltuin waar ze alleen kon spelen terwijl wij lekker met 1 oog op onze spelende peuter konden letten en met 1 oog met elkaar konden kletsen of wederom een boekje lezen. Prima vakantie als je het mij vraagt 1 dag was het ineens superwarm nadat we aankwamen bij plopsa.. toen zijn we buiten gaan zitten terwijl Anne in de fonteintjes speelde. Overigens vind ik het wel veel te duur om na 2-3 uurtjes weer naar huis te gaan. Zeker als je ziet wat je per volwassene betaalt. Uiteindelijk doe je als volwassene weinig anders dan met je kind mee in een attractie en veel koffie drinken. Snap niet zo goed dat ze de kinderprijzen niet wat hoger doen en de volwassen prijzen lager.. dat is eerlijker en bovendien halen ze dan volgens mij (nog) veel meer geld binnen. Wat ons betreft dus ook hier dus geen onverdeeld positief oordeel maar Anne vond het echt helemaal geweldig en heeft enorm genoten.
Ik ben er geweest toen mijn zoon 3 werd. Hij heeft de dag van zijn leven gehad en vond het geweldig. Er waren maar een paar dingen waar hij niet mocht (hij is 96 cm) maar dat deerde hem echt niet. Vooral de speelboom betekende urenlang speelplezier dus hier was het een succes.
Wij zijn afgelopen augustus ook geweest en eerlijk gezegd was ik blij dat we kaarten voor de helft van het geld hadden. we waren met 4 volwassen en 4 kinderen, 2 van 5, 1 van 8 en 1 van 12. Ze hebben zich op zich prima vermaakt maar toch na 3 uurtjes hadden ze het eigenlijk allemaal wel bekeken. normaal gesproken waren we ruim 100 euro kwijt geweest en dan heb ik het nog niet over de prijzen van het eten en drinken wat ik persoonlijk schandalig hoog vond. Dan beter de prijzen wat lager, dan kopen mensen veel sneller iets. wij zullen er in ieder geval niet snel weer naar toe gaan.