de schrik zit er nog in en wilde het even van me afschrijven

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lennylenn, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een verhaal zeg.
    Kan mij voorstellen dat je geschrokken ben.
    Gelukkig gaat het nu een stuk beter met je zoontje en kan je morgen naar de tandarts.
    Sterkte!

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    o meis ik zit weer met kippenvel brrrrrrrrrrrr
    neem het je aub niet schuldig je kunt er niks aan doen!!!

hier is onze jongste zoon gevallen van de bank op een bijzet tafeltje en 2 tanderen ERUIT (boven om en om) tandarts heeft er naar gekeken ivm los zittende tand (deze is inmiddels weer goed vast gegroeid) en dat ze er inhet gehhel eruit waren h mocht een aantal dagen geen vast voedsel hebben

maar ik weet hoe je je voelt krijg er echt de rillingen weer van bah

3. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ach lieverd toch, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt op zo'n moment. Onze dochter had een paar maanden geleden een gat in haar hoofd (gevallen tijdens het spelen met papa) en bloeden dat het deed.

Ik ben bang dat de schrik nog wel een tijdje blijft hangen, pffff.. heb er echt een trauma aan overgehouden, maar het wordt gelukkig wel minder. Je moet je niet schuldig voelen.. hoe vervelend het ook is, het kan gebeuren.

Liefs Huismus

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Wat fijn dat hij zich beter voelt. Hopelijk bekom jij ook van de schrik.

Ik ben toen ik klein was ook gevallen met een speen in mijn mond en heb nu nog aan de binnekant van mijn onderlip een snee zitten. Ik herinner mij niets van het voorval.

Voel je niet schuldig over het voorval, iets vergeten is menselijk en kindjes zijn zo vlug!

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Och jee toch wat een ellende :( En ik weet hoe je je voelt hoor! Mijn dochter is met anderhalf van de trap gevallen. Ze had gelukkig niks ernstigs, een blauw oog en een blauwe wang. Ik moest haar ook om de 2 uur wekken, maar dat ging gelukkig goed.

Maar wat heb ik me schuldig gevoeld zeg :( Net ff 1 seconde niet goed gekeken en ze stond al bij de trap.

Ik lees dat het inmiddels wat beter gaat? En met z'n tandje?

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

schrikken he als ze zo van de trap duiken!
    zeker als er ook nog een hoop bloed bij komt kijken...

maar denk dat hij een stuk sneller weer gaat eten als dat tandje inderdaad weg is.. succes bij de tandarts.
    en voor jezelf ook succes!
    En neem het jezelf niet te hard kwalijk... hij zal NOG wel een keer vallen zonder dat je er op tijd bij bent
    Dat soort dingen horen bij opgroeien!

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo dames!

we moeten straks om 14.00 naar de tandarts toe. dat zal echt een drama worden kan ik je nu al vertellen want ons zoontje is als de dood voor vreemde mensen. Ik mag niet in zijn mondje kijken en de tandarts straks al helemaal niet maar goed op goede hoop. het zal toch moeten gebeuren hij eet heel goed en voelt zich ook goed alleen die tand ziet er zo eng uit! hij heeft er geen last van gelukkig.

ik heb er idd een soort van trauma aan overgehouden want elke keer als hij dreigt te vallen, als struikelt hij over zn eigen voeten schrik me lam! schiet helemaal niet op natuurlijk want hij zal nog wel 10000000 keer vallen in zn leven.

ik laat jullie straks weten hoe het bij de tandarts ging.

8. Alita

Alita Niet meer actief

aaah sterkte hoor

9. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    sterkte meid!!!!!!!!!!!!!!
    ach jakkes ik tel de uren met je mee!! nog 25 minuten

en idd de schrik blijft nog wel even na een week liet ik onze man weer "normaal"spelen, ik was als de dood als hij viel (nog wel) het liefst hield ik hem overdag in de kinderstoel vast en dan gauw op bed maar ja dat kan natuurlijk niet!!

gisteren viel hij weer van de bank mijn hart bonkte zo erg o jakkes bah
    (maar vallen zal nog heeeeeeeeeeeeeeel vaak gebeuren, maar hopelijk niet van de trap/bank etc.)

nogmaals sterkte zo

10. fam

fam Actief lid

1 jul 2008
    219
    0
    0
    Gelderland
    Wat moet dat schrikken zijn geweest zeg. Je moet je niet schuldig voelen want een ongeluk is echt zo gebeurd. Hier viel mijn zoon van nu 3 ook een keer van de trap van boven naar beneden en ik liep er notabene achter. Ik weet dus wel wat je op dat moment gevoeld moet hebben. Hij heeft er behalve de schrik niks aan overgehouden. Succes zo bij de tandarts.

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hallo allemaal
    Vanmiddag dus naar de tandarts geweest en jeeeeetje wat heeft hij lopen gillen en vechten zeg terwijl de arts nog niks had gedaan. Ik heb hem even in een houtgreep moeten vasthouden zodat de arts kon kijken en hij vond het heel erg dat ha.post ons niet gelijk naar het ziekenhuis had verwezen. Hij zei dat als we gelijk gegaan waren dat zn tandje nog 'gered' kon worden want dan hadden ze het weer naar voren kunnen duwen en zo een soort beugelplaatje kunnen zetten ter ondersteuning totdat hij echt van tandjes zou wisselen. Hij kon niks meer doen helaas en verwees ons door naar de kaakchirurg. :( mn hart brak en ik barstte in tranen uit. Hij snapte het wel en vertelde wat er waarschijnlijk zou gebeuren| maddox zou onder narcose gebracht worden (omdat hij zo tekeer ging) en dan zouden ze zijn tandje eruit trekken. Wij dus naar het ziekenhuis. Ook een hele aardige chirurg. Hij heeft ernaar gekeken en zei: het mag blijven zitten als jullie dat willen totdat het er zelf uitvalt, hij zal dan wel tot zn 6de jaar ofzo zonder tandje lopen helaas of ik kan het eruit trekken. Wij hebben gekozen het te laten zitten want hij heeft er verder geen last van, eet en drinkt heel goed en heeft ook geen pijn. Hij zei dat dat de beste keuze was want als het eruit getrokken moest worden zou het nieuwe tandje hoogstwaarschijlijk scheef groeien. De kans op ontstekingen is ook erg klein gelukkig. Mocht hij ziek worden dan moeten we wel gelijk terug want dan moet het tandje er wel uit.
    Ik had thuis al een hele tas ingepakt met zn knuffelbeest pyama pampers van alles en nog wat want tjah je weet echt niet wat je kan verwachten ik beelde mijn jongetje al in zo een blauw operatie jurkje in op zo een groot bed hahahaahha. Ik hoop dat het goed blijft gaan en dat we niet terug hoeven. Wel erg jammer dat hij straks 1 tand mist nog wel zn voortand! Maar goed, niks meer aan te doen.

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een ervaring zeg, arm manneke :(

"Gelukkig" mag het tandje blijven zitten en valt hij er hopelijk zelf uit. Ik vind het wel een grove fout van de HAP dat ze jullie niet hebben laten komen. Ik neem aan dat je genoemd had dat zijn tandje scheef zat? Heel veel sterkte en beterschap!

13. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he meid wat een verhaal.
    onze jongste is toen direct naar de tandarts gegaan (binnen 2 uur) hij was er nog erg van overdonderd en zat bij mijn moeder opschoot de tandasrts kon alles met hem doen (hijstribbelde helemaal niet tegen echt een wonder) maar tja helaas wel echt 2 tanden kwijt
    gelkukkig zie je er bijna niks van (hij heeft een grote bovenlip) en als hij lacht lijkt het wel stoer (het is niet anders)

14. Alita

Alita Niet meer actief

pff jeetje meid....dan breekt je hart he!!

Gelukkig kan de tand blijven zitten!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

wat goed van je dochter Cathie!!

@Uhm aaaahhh balen!!!

16. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Poeh wat schrikken zeg en wat hebben jullie geluk gehad dat het 'alleen maar' een kapot tandje is.
    Hopelijk kan hij snel weer wat eten. Heel veel beterschap gewenst!

Deel Deze Pagina