Ik wil graag een 2de kindje. Mijn vriend weet dat ook. Alleen mijn vriend weet het nog niet of hij nu al een 2de wil... Het vervelende is alleen dat als hij sex wil dan zegt kom we gaan kindje maken. (hij zegt en niet elke keer hoor) Ik neem dat wel serieus omdat ik graag een 2de wil en hij weet dat. Doet best zeer als hij dat zegt... vind dat echt leuk. Heb het hem al duidelijk gemaakt maar dat heb niet. Hoe maak ik het hem nou wel duidelijk!
Als hij sex wil hebben en zegt we gaan een kindje maken zeg je gewoon: okee maar dan gooi ik nu eerst de pil in de prullenbak!!! Als hij zegt dat je dat niet moet doen zeg je gewoon tegen hem dat als hij nog geen 2de kindje wil dat hij niet meer moet zeggen kom we gaan een kindje maken omdat het jou pijn doet als hij dat zegt. en als hij dat dan nog een keer zegt geef je hem op dat moment gewoon geen sex! Dan snapt hij het tenminste haha duidelijker kun je niet zijn op dat moment Ik hoop voor je dat je vriend snel een 2de kindje wilt!!! Liefs
Ik ben sinds de geboorte van mijn zoontje niet meer aan de pil gegaan. En dat weet hij ook. Wij doen het dan veilig op een andere manier . Ik zou het wel eens kunnen proberen wat je zegt. maar ja ik wil me zelf ook niet onthouden van seks
dan zeg je tegen hem dat de condooms of een ander middel wat jullie gebruiken eerst de prullenbak ingaat.....! Lieverd ik snap dat je zelf ook sex wilt haha maar een keertje overslaan moet wel lukken toch!? Kijk maar eens hoe hij reageerd als je zoiets zegt...! Zelfs ik ben benieuwd naar zijn reactie hahahaha sorry hoe oud is jullie zoontje? en weet je ook waarom hij nog wil wachten?
Haha zou zijn kop ook wel willen zien als ik dat zou zeggen haha. Mijn zoontje is nu 10,5 maand. Echt een reden heeft hij niet.. fijn is dat he. Het liefst wilt hij dat er 6 jaar tussen zit maar dat wil ik dus niet. Daar hebben we het wel samen over gehad. Ik vind 1,5 / 2 jaar wel mooi. Dan zit je evne nog in de luiers en dan niet meer. Ik denk dat hij erg onzeker is en dat het hem een beetje benauwd..
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden nachtbloempje! Ik wil ook graag een tweede, maar mijn man nog niet. Nu zegt hij steeds; kom, we gaan oefenen of we moeten nog oefenen vandaag. En als ik dan vraag; waarvoor gaan we oefenen geeft hij geen antwoord. Leuk he, zulke mannen terwijl ze weten dat wij het graag willen. Ik kan hem niet pushen om een tweede te nemen, hij moet er zelf ook volledig achter staan. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik een tweede wil, en verder is het aan hem om aan te geven wanneer dat is. Ik vind het wel moeilijk om te wachten, want het liefst gooi ik de pil deze maand de prullenbak nog in!
Miss een compromie sluiten met je vriend.... Zeggen dat je graag stopt als jullie zoon 1 wordt! Dat is nog maar ander halve maand! Dan kan jij er naar toe leven en hij er naar toe wennen!