Geen idee of ik het mag vragen, en anders komt het slotje vast vanzelf maar ik heb voor de grap QUINTEN opgegeven voor een baby van de maand verkiezing... het gaat om onderstaande foto en de link is http://www.babycentrum.com/bvdm/index.php (je moet het dan wel nog even bevestigen met je email, en het mag 1 x per 24 uur) Stemmen jullie ook mee op Quinten? alvast bedankt de foto is
Jeetje, als twee druppels water zijn grote zus,maar dan de mannelijke uitvoering. Wat een leuke foto.
dank je wel hoor! ik zie het zelf trouwens vooral als ik naar de babyfoto's van mijn dochter kijk...dan lijken ze helemaal super op elkaar. Nou ik mag zelf geloof ik pas rond 22.00 uur weer stemmen haha.. hihi de mannelijke uitvoering...
ik zat mij af te vragen hoe het kwam dat bijv die van de eerste plaats nu al zoveel stemmen had, maar zag dat er een hele site zoals hier aan vast zat daar haha...met kletsende mama's die elkaars kindje kennen of steunen (snap ik wel hoor) En kom ik weer aan hoor met mijn "zwangerschapspagina" kindje daar (heb daar nooit een woord gekletst haha ...klets veel liever, geen tijd voor andere moederforums. Had ik dat geweten had ik bij zijn naam gezet: Quinten van zwangerschapspagina hihi...