Het is een compleet nieuw spel! Ik kan niet wachten .. heb er speciaal een nieuwe pc voor gekocht... Erg he? Verschil tussen 2 & 3 zit hem voor mij in de laadschermen. Die zijn er bij 3 niet .. Bij sims 2 heb je meer mogelijkheden en leuke uitbreidingen zoals seizoenen .. dat mis ik bij 3 wel! Ik heb ze daarom ook allemaal op de pc staan .. kan ik afwisselen wanneer ik wil.. Mijn simsverslaving gaat erg ver .. haha .. ik heb 1,2,3 EN alle uitbreidingen en ook nog eens ALLE losstaande spellen zoals de verhalen reeksen! En nu middeleeuwen .. Its waar ik ook al eeuwen (lol, leuk bedacht jessy )naar uitkeek!
Ik heb ook alles van 1, bijna alles van 2 en 3 Ik heb Vrije Tijd ooit aan iemand uitgeleend en nooit teruggehad. Ik leen zoveel dat ik zelfs niet meer weet aan wie ik het uitgeleend heb Moet ook nog 1 assecoire pakket geloof ik ervan hebben. Van 3 heb ik alle uitbreidingen behalve die assecoires (buiten 1) tot nu toe PS ik wil niet opscheppenn xD Maar mijn 'grootste' familie in sims 2 telde 23 generaties (Alphabetacy moest iemand weten wat dat is) Toen is mn PC ermee uitgescheiden :'( Heb nog wel back ups maar ben er niet meer aan toe gekomen om ze weer terug te zetten. Zit momenteel een beetje krap, ben druk aan het sparen voor vanalles en nog wat lol
hier ook een sims-fan heb dus ook 3 en wat uitbreidingen erbij, weet nog wel dat het me wel wat tegenviel in het begin het spel, ik had er echt teveel van verwacht, ook jammer dat je niet bij gebouwen naar binnen kan! ik las iets over die middeleeuwen dat is ook een uitbreiding toch en hoe is die? lijkt me ook grappig!
Wij hebben onlangs ook een nieuwe pc gekocht voor de sims! De sims 2 werkt namelijk niet goed op laptops (sims 3 wel) en ik vind sims 2 eigenlijk leuker dan sims 3. Ik heb ook alle originele uitbreidingen maar helaas doen 3 accessoire pakketten het niet meer (feestaccessoires, familiepretaccessoires, glamouraccessoires) dus die moet ik maar ff opnieuw downloaden. Ik heb geen 23 generaties gehad (ben weer overnieuw begonnen) maar wel 25000 downloads
Dat kan ik nog wel even proberen, uitzuigen. En anders is het niet anders. Mijn man denkt ondertussen ook dat het niet aan het download spel ligt maar gewoon aan onze computer.
Middeleeuwen is géén uitbreiding.... Hier kan je de nieuwe gameplay zien YouTube - The Sims Townhall 2010: The Sims Medieval PART 1 YouTube - The Sims Townhall 2010: The Sims Medieval PART 2 YouTube - The Sims Townhall 2010: The Sims Medieval PART 3 Finleyenmilan, Dat is een grote familie! Sommigen van mijn families komen ook wel aardig in de buurt qua generaties .. maar ik wissel veel af .. Dan de ene fam en dan weer de andere ..
aaaah the sims.....geweldig hahaha al heeeel lang niet meer gespeeld gewoon geen tijd meer en ik heb het spel zelf nooit gekocht. Ik vindt het zo duur en dan denk ik weer ik koop liever wat voor mijn kids.... Maar ik zal m ooit krijgen hoor hahahahaah