hallllo! Het is zo ver, na jaren gedacht te hebben zal ik wel zal ik niet heb ik mijn eerst eigen kleine autotje! nou nog niet, bijna, donderdag kan ik m ophalen! maaaar; nu moet ik dus een verzekering afsluiten welke verzekering hebben jullie (voor een fiat seicento)? en bevalt dat? Hebben jullie ook een inzittende verzekering erbij genomen? En wat raden jullie aan? WA of All risc? thnx X M
hoi hoi ik heb de autoverzekering van united consumers ikzelf vind de verzekering stukken goedkoper ik betaal voor mijn golfje maar 22 euro pm terwijl ik bij de vorige verzekering ruim 40 euro betaalde en het is zo dat je een soort spaarsysteem heb elk jaar gaat er 10 % op een speciaal soort spaarrekening die je op kan nemen waneer je wilt is toch een leuke bijkomst http://www.unitedconsumers.com kan je je autoverzekering online berekenen en eventueel afsluiten tevens kan je hier ook een benzine kaart aanvragen en bij elke tankbeurt bij een van de tankstations die eraan meedoen krijg je ook weer 10% van wat je getankt heb dat voor je word gespaard en zo heb je ook nog gas e.d veel succes en groetjes nathalie
http://www.verzekeringssite.nl/autoverz ... dcampaign= Hier kun je verzekeringen vergelijk. Of je WA of Allrisk neemt, hangt een beetje af van hoe oud je auto is....als hij ouder is dan 5 jaar zou ik geen allrisk nemen. Prijs van de verzekering hangt af van hoe lang je je rijbewijs hebt en of je schadevrije jaren hebt opgebouwd. Een inzittenden verzekering zou ik zowiezo nemen als ik jou was....kost bijna niks extra. Succes!
Vanaf 10 jaar zou ik alleen voor WA gaan. Als de auto jonger is dan 10 jaar kun je kiezen voor beperkt casco of volledig casco. Dat is helemaal afhankelijk van je eigen wensen. Inzittendenverzekering zou ik sowieso doen. Is namelijk niet alleen voor je passagiers wat veel mensen denken, maar ook voor jezelf. Verder zou ik voor no claim garantie gaan, want je hebt natuurlijk nog geen schadevrije jaren opgebouwd. Mocht je dan schade hebben, dan val je tenminste niet meteen terug. En waar moet je hem verzekeren? Niet alleen premies vergelijken, maar ook (vooral) voorwaarden. Een hele goedkope verzekering die niets dekt heb je nix aan. Veel maatschappijen hebben een kortingssysteem. Hoe meer verzekeringen hoe hoger de korting. Succes me je keuze
o ik vind het zooo moeilijk de auto is 3 jaar jong heeft 10.000 km op de teller verder doe ik dan wel die inzittende verzekering er ook bij nu ik t zo lees. ik ga maar eens op de vergelijk site zoeken! x
Wij zitten bij unive, en toen ik mijn eigen auto kreeg mocht ik de opgebouwde no claim van mijn man overnemen. scheelt een boel geld dus. Mijn auto is iets ouder. 2001 en heeft 40.000 gereden. Ben wa+ verzekerd.
Hoi meid, de premie wordt o.a. gebaseerd op het gewicht van je auto, ik zou niet via internet gaan zoeken maar gewoon een assurantietussenpersoon bellen. Zij hebben diverse maatschappijen in hun bestand en kunnen zo zien wat voor jou het meest voordelig is! Succes.
Ik zit bij ZLM verzekeringen. Verreweg de goedkoopste bij mijn weten... maar zij verzekeren alleen auto's in Zeeland, Limburg en Noord-Brabant. Dus we zijn bevoorrecht . Tegen mij hebben ze ooit gezegd dat het zin heeft om hem all-risk te verzekeren als je auto jonger is dan 5 jaar. In jouw geval zou ik dat denk dus ook doen. Groetjes, Josien
Klopt, de belasting ook maar ook je verzekeringspremie. Ik werk op een verzekeringskantoor. Je kan ook nog kiezen om de auto wa-extra te verzekeren. WA is alleen voor schade die je toebrengt aan derden. Als je je auto WA-Extra verzekerd (ook wa-plus genoemd) dan ben je daarnaast verzekerd voor ruitbreuk, aanrijding met overstekend wild, en diefstal, dan heb je toch net iets meer. Natuurlijk bepaal je zelf het soort dekking, alleen all-risk kan tot aan een bepaalde leeftijd van de auto.Verschilt per maatschappij. Je kunt ook zeggen, als ik mijn auto morgen tegen een boom rijd, heb ik dan geld op de plank voor een nieuwe; zo niet dan zou ik all-risk dekking kiezen, maar dat kan maar tot ongeveer 8 jaar...oh ja, en bij all-risk dekking verzeker je de auto tegen nieuwwaarde, en bij wa-extra tegen dagwaarde van je auto. Succes ermee!
Wat leuk ik heb ook een Fiatje Seisento gehad! en ik heb m altijd All Risk verzekerd gehad bij Unive! Nooit geen problemen mee gehad
Oh ok....ik dacht altijd dat het gebasseerd werd op de nieuwwaarde en het vermogen van de auto. En wegenbelasting op het gewicht....weer wat geleerd
Unive is duuuuur! ik heb zo`n test gedaan op internet en daarna nog een keer bij Unive gekeken maar het is vrij duur! Nu bij Ineas gekeken en die was vrijwel t goedkoopst en inzittende verzekering etc. ik heb t `geluk` geen pimp auto te hebben en geen auto duurder dan 50.000 en geen gekke dingen verder dus kan me volgens mij zo overal goed laten verzekeren. vandaag hak ik de knoop door en laat jullie weten welke t is geworden! Die ZLZ kan niet, woon niet in zeeland
Bij Generali op het e-tarief ben je ook vast voordelig uit. Vraag maar eens een tussenpersoon in de buurt of kijk op www.generali.nl op de eerste pagina staat zoek een adviseur in uw regio...succes!
nou meiden, het is geworden..... de auto verzekering van Ineas! Is iemand er bekend mee? kan alleen via internet etc. maar ja ik als pc verslaafde vindt dat niet zo erg! donderdag autotje ophalen en laatste dingetjes invullen maar hij is dan al verzekerd! ben er blij mee! heb toch alle risk genomen en betaal 30pm dus het valt wel mee..... bedankt allemaal voor t meedenken x