Meiden, ik wilde even zeggen dat ik een beetje afstand ga nemen van dit forum. niet omdat het hier niet geweldig is. maar zoals de meesten van jullie weten, is mijn relatie vorige week verbroken. ik was nogal pissig toen het gebeurde en die kwaadheid gaf me kracht om door te gaan. ik heb ook heel veel steun gehad van jullie en ik ben er zeer dankbaar voor dat jullie me tijdens die spannende uren er hebben doorgesleept. ik heb ook besloten om gewoon te blijven tempen enzo om mijn eigen cyclus beter te leren kennen. maar het is een zware dobber om nu niet meer in 'wij' termen te denken. Ik leef met jullie mee echt waar, maar ik bemerk een beetje van jaloezie bij mezelf als ik jullie berichtjes lees..en dan vraag ik me af waarom het bij mij nooit goed kan gaan. (wat relaties betreft dan) een kinderwens zonder partner vind ik best een zwaar onderwerp waar ik over na wil gaan denken. het hoort bij het verwerkingsproces en als ik dat achter de rug heb, ga ik weer gewoon met jullie meeduimen.. ik hoop dat als ik weer terugkom, ik jullie allemaal op het zwangeren forum tref. Aoife
lieve aoife, ik kan me heel goed voorstellen, dat je nu even tijd nodig hebt om voor jezelf alles op een rijtje te zetten. Neem alle tijd die je nodig hebt. Wij zullen er hier voor je zijn, wanneer je beslist om weer terug te komen. Heel veel sterkte bij het nadenken over je toekomst. Ik hoop dat je vindt wat je zoekt en zal hier sterk voor duimen. Een hele dikke knuffel en kus Ingiemoppie
Heel veel sterkte Aoife, Ik hoop dat je snel weer gelukkig bent en alles weer loopt zoals jij het wenst! hopelijk tot ziens op dit forum!
Aiofe Begrijp het helemaal. Je hebt genoeg te handelen nu en moet geen extra moeilijkheden opzoeken ...ook al vind je ons allemaal TOP meiden Remember al voel je je nu misschien down en stel je jezelf vragen als Why me/waarom kan het bij mij 'nog' niet zo zijn... Klinkt alsof ik een oud wijf ben en verstandelijk weet je dat zelf ook wel, maar gevoelsmatig...tja ik herken het helemaal. Ben zelf natuurlijk bijna 34 en ken m'n partner ook net dik een jaar. Dit is een relatie ook met fikse ups and downs, maar ik hoop toch dat m'n grootste wens.. in life ..vervulling mag krijgen. Voor jou komt dat ook uiteindelijk. Ik wens je veel liefdesgeluk toe voor in de toekomst en wie weet zien we je weer terug. Liefs, Mirre
Heel veel sterkte en veel geluk in de toekomst en hopelijk tot ziens op dit forum! Dikke Knuf Friemel
Heel veel sterkte meisie. Je bent een sterke persoonlijkheid en volgens mij ben je een erg toffe meid! Eerst moet je nu alles even laten bezinken. Er is echt geen reden om nu te denken dat je kinderwens nooit meer in vervulling gaat! JE verdient wel een man die beter is dan deze....
Heel veel sterkte! Neem de tijd die je nodig hebt, ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt. Meid, ik denk aan je en hoop dat er een mooie toekomst op je wacht!
lieverd ik wil je heel veel kracht toewensen ...en ik hoop dat je een beetje rust kan vinden .. knuf asjuh
sterkte. hopelijk gaat het snel wat beter met je,een scheiding is altijd erg naar ook omdat je een kidnerwens hebt,2 dingen wat je in 1 ruk word weg genomen. liefs sonja
jeetje meid dat is nogal wat allemaal zeg, maar van wat ik van je gelezen heb, zul je hier hoe bitter nu ook je er wel weer doorheen slaan, en voor iedereen zeggen ze loopt er ergens een ware soulmate los, dus die zal jou ongetwijfeld ook niet voorbij lopen...hoop voor je dat je je mate gauw zult vinden en dat je "dromen" iets later dan gehoopt toch uit zullen komen... liefs smoekie
Lieve meis....ik wil je onwijs veel sterkte toewensen! Ik vind je een hele sterke dame, die weet wat ze wil en daar ook voor gaat. Je komt op voor jezelf en je dromen, en dat is soms meer dan sommigen durven... Dikke knuf van mij...