Scheiden doet lijden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 1 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Meiden,

ik wilde even zeggen dat ik een beetje afstand ga nemen van dit forum.

niet omdat het hier niet geweldig is.

maar zoals de meesten van jullie weten, is mijn relatie vorige week verbroken. ik was nogal pissig toen het gebeurde en die kwaadheid gaf me kracht om door te gaan. ik heb ook heel veel steun gehad van jullie en ik ben er zeer dankbaar voor dat jullie me tijdens die spannende uren er hebben doorgesleept.

ik heb ook besloten om gewoon te blijven tempen enzo om mijn eigen cyclus beter te leren kennen. maar het is een zware dobber om nu niet meer in 'wij' termen te denken.

Ik leef met jullie mee echt waar, maar ik bemerk een beetje van jaloezie bij mezelf als ik jullie berichtjes lees..en dan vraag ik me af waarom het bij mij nooit goed kan gaan. (wat relaties betreft dan) een kinderwens zonder partner vind ik best een zwaar onderwerp waar ik over na wil gaan denken.
    het hoort bij het verwerkingsproces en als ik dat achter de rug heb, ga ik weer gewoon met jullie meeduimen..

ik hoop dat als ik weer terugkom, ik jullie allemaal op het zwangeren forum tref.

Aoife

2. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Sterkte Aoife! Ik hoop dat er snel weer positieve dingen op je pad mogen komen!

Liefs Esmeralda.

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

lieve aoife,
    ik kan me heel goed voorstellen, dat je nu even tijd nodig hebt om voor jezelf alles op een rijtje te zetten. Neem alle tijd die je nodig hebt. Wij zullen er hier voor je zijn, wanneer je beslist om weer terug te komen.

Heel veel sterkte bij het nadenken over je toekomst. Ik hoop dat je vindt wat je zoekt en zal hier sterk voor duimen.

Een hele dikke knuffel en kus
    Ingiemoppie

4. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Heel veel sterkte Aoife,

Ik hoop dat je snel weer gelukkig bent en alles weer loopt zoals jij het wenst! hopelijk tot ziens op dit forum!

5. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Heel veel sterkte Aoife, heb je verhaal gelezen. Wens je veel sterkte!

6. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Veel sterkte!

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Aiofe

Begrijp het helemaal.
    Je hebt genoeg te handelen nu en moet geen extra moeilijkheden opzoeken ...ook al vind je ons allemaal TOP meiden ;)
    Remember al voel je je nu misschien down en stel je jezelf vragen als Why me/waarom kan het bij mij 'nog' niet zo zijn...
    Klinkt alsof ik een oud wijf ben en verstandelijk weet je dat zelf ook wel, maar gevoelsmatig...tja ik herken het helemaal.
    Ben zelf natuurlijk bijna 34 en ken m'n partner ook net dik een jaar.
    Dit is een relatie ook met fikse ups and downs, maar ik hoop toch dat m'n grootste wens.. in life ..vervulling mag krijgen.
    Voor jou komt dat ook uiteindelijk.

Ik wens je veel liefdesgeluk toe voor in de toekomst en wie weet zien we je weer terug.

Liefs, Mirre

8. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Heel veel sterkte en veel geluk in de toekomst en
    hopelijk tot ziens op dit forum!

Dikke Knuf
    Friemel

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Heel veel sterkte meisie. Je bent een sterke persoonlijkheid en volgens mij ben je een erg toffe meid! Eerst moet je nu alles even laten bezinken. Er is echt geen reden om nu te denken dat je kinderwens nooit meer in vervulling gaat! JE verdient wel een man die beter is dan deze....

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    veel sterkte ieder geval

11. marjelleke

10 sep 2006
    81
    0
    0
    Noord Brabant
    Heel veel sterkte! Neem de tijd die je nodig hebt, ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt. Meid, ik denk aan je en hoop dat er een mooie toekomst op je wacht!

12. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    lieverd ik wil je heel veel kracht toewensen ...en ik hoop dat je een beetje rust kan vinden ..
    knuf asjuh

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    sterkte.
    hopelijk gaat het snel wat beter met je,een scheiding is altijd erg naar ook omdat je een kidnerwens hebt,2 dingen wat je in 1 ruk word weg genomen.

liefs sonja

14. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    heel veel sterkte .
    Een dikke knuffel van mij!

xxtanxx

15. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Sterkte meid!

Ik hoop dat al jouw dromen toch snel uit mogen komen.

Liefs, Floor

16. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wens je heel erg veel sterkte en hoop dat jou wens toch uit mag gaan komen!
    Liefs, mussie

17. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    jeetje meid dat is nogal wat allemaal zeg, maar van wat ik van je gelezen heb, zul je hier hoe bitter nu ook je er wel weer doorheen slaan, en voor iedereen zeggen ze loopt er ergens een ware soulmate los, dus die zal jou ongetwijfeld ook niet voorbij lopen...hoop voor je dat je je mate gauw zult vinden en dat je "dromen" iets later dan gehoopt toch uit zullen komen...

liefs smoekie

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    aoife, ik wil je veel sterkte toewensen met je scheiding en alle kracht om hier boven op te komen!

19. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Heel veel sterkte en ik hoop dat alles snel voor je op zijn pootjes komt....
    *knuffel*

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lieve meis....ik wil je onwijs veel sterkte toewensen!
    Ik vind je een hele sterke dame, die weet wat ze wil en daar ook voor gaat.
    Je komt op voor jezelf en je dromen, en dat is soms meer dan sommigen durven...

Dikke knuf van mij...

Deel Deze Pagina