De slaap niet kunnen vatten..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxYasmina, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ach gut Ganzje, werkte het maar op commando he. Ik werd vandaag onwel in de hema, dan vind ik dat toch een nog vervelendere kwaal. Maar deze staat met stip op twee.

Tsja, ooit ging dat in slaap vallen toch een stuk makkelijker (zoek op youtube baby avent, bekijk dan het filmpje van philips)

2. minimoon

minimoon Niet meer actief

He Sasjuh83 - ja, eigenlijk met name het moment wanneer het gaat beginnen blijft spannend. Voor de rest heb je er niet veel over te zeggen.....dan neemt je lijf t wel over. Helaas vannacht een slechte nacht gehad door dl die wakker werd en ikzelf die niet kon slapen (niet echt aan bevalling gedacht! maar toch) door harde buiken en rare steken onder in mijn buik (leek niet op weeen maar ging wel in soort golfjes). Dus nu op. Ga nog maar wat slapen...........

3. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Hier kon ik ook snachts niet slapen.. was ik overdag ook een zoutzak..
    Nu sinds ik een tijdje smiddags samen met mijn zoon een uurtje ga slapen heb ik overdag ook meer energie.. en slaap ik snachts heerlijk.. ook heb ik een voedingskussen gekocht waar ik helemaal lekker tegenaan kan hangen,.. heeeerlijk..

4. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren heb ik het half drie zien worden..werd om zeven uur weer wakker vanmorgen. Ben er maar uitgegaan en gebleven, hopelijk werkt een (geforceerd) ritme ook een beetje.. Anders zou ik tot negen ongeveer wakker liggen, dan nog tot half 11 doorslapen en dan pas rond deze tijd echt actief worden. Die 1,5 uur extra gaat me niet redden denk ik XD

Straks even uitwaaien, maar nu eerst maar weer verder tikken aan m'n scriptie.. (nog 2 weekjes)

Deel Deze Pagina