Sharon grote winnaar X Factor

Discussie in 'De lounge' gestart door linnepin, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hallo,
    Gisteren heeft Sharon met grote meerderheid van de stemmen X Factor gewonnen. Ik ben helemaal blij, want ik vind het een echte ster.
    En wat Richie betreft, die hadden ze van mij de eerste ronde er al uit mogen schoppen. Ik begrijp ook niet dat ie het zover geschopt heeft, maar goed. De tienermeisjes hebben waarschijnlijk voor het grootste gedeelte voor zijn stemmen gezorgd.
    Wat vonden jullie van de single van Sharon? Ik denk dat het wel een hitje gaat worden....

x Linda

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ook ik was voor sharon en ben dan ook erg blij voor haar!

Gefeliciteerd Sharon :D

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Terecht! Wat een dijk van een stem heeft dat meisje, zeg! Ik vind alleen die single die ze uitbrengt dan weer niet zo leuk....

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ze is ECHT supergoed!

5. Female

Female Niet meer actief

welke is dat ook al weer, sharon? heb het maar een paar keer gezien... hoe ziet ze er uit?

6. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Jaaah! Sharon was al vanaf 't begin het beste..!
    Ik heb 't niet gezien, helaas....

7. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Terechte winnares!

Ik heb het ook niet altijd gezien, maar de keren dat ik gekeken heb sprong zij er altijd uit.

Female, op www.rtlnieuws.nl kun je haar zien ;)

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ze hadden de liveshows helemaal niet hoeven doen, voor mij was Sharon vanaf het begin de winnaar.

9. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    De terechte winnares!
    Ik denk dat haar single het goed gaat doen!

10. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik heb iedere week gekeken en heb al vanaf het begin geroepen dat zij moet winnen. Richie vond ik wel een zwoele stem hebben, maar lang niet zo goed als Sharon. Vond het singeltje die ze nu uit gaat brengen niet zo super, maar misschien komt dat nog als ik het wat vaker heb gehoord :(

11. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    ik vind haar niet leuk, ze heeft een attitude wat mij totaal niet aanstaat, :rolleyes:
    desalniettemin gun ik het haar op zich wel, ze kan prachtig zingen en ik
    denk dat het artiestenleven goed bij haar past,
    hopelijk dat Richie toch nog veel leuke dingen kan doen

12. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Helemaal geweldig ze zingt echt super en heeft terecht gewonnen

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh joepie!
    Ben blij dat Sharon gewonnen heeft (was niet thuis en kon het dus niet zien....)! Ze was echt mijn favoriet. Die Richie vond ik echt een lelijke bosaap!

Groetjes Miep

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heb het niet gezien ivm mijn verjaardag maar vond haar wel een "ster" inderdaad!
    Hele mooie stem en een leuk koppie!
    Goed gedaan dus!
    Elmo

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hele goeie zangeres, ik was in tranen toen ze Hurt van Christina Aguilera zong.
    Ik vind de singel alleen geen hitmateriaal. Jammer dat ze niet gewoon voor een lekker nummer hebben gekozen, ik vind dit een beetje een kweelballed. Maar Sharon is idd de terechte winnares!

16. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik was ook zeker voor sharon, wat een dijk van een stem. wat betreft richie had ik dat zeker niet, maar vond ook hem gisteravond zeker niet slecht. ik was blij dat sharon dat liedje van whitney zong, dat had ik de vorige keer niet mee gekregen (heb niet alle afleveringen gezien).

maar ben bang dat je van allebei op den duur weinig meer hoort, van weinig finalisten van idols en nu dus xfactor hoor je nog wat, of ze gaan een hele andere kant op. vorige week zag je boris in life and cooking, daar had je ong 2 jaar niets van gehoord, nou zong ie een liedje; nou ik vond er weinig aan..

maar nogmaals ik vind het geweldig dat ze gewonnen heeft, maar zon ster als kelly clarkson is geworden, ik betwijfel het. begrijp me niet verkeerd, ze kan het wel, alleen de ervaring leert dat je er weinig meer van hoort.

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

jij was zeker voor dorien? ;)

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    kelly clarkson kan je natuurlijk moeilijk vergelijken met onze artiesten, het is in nederland natuurlijk ook moeilijk doorbreken, we zijn natuurlijk een klein landje met veel concurentie vanuit amerika met zijn artiesten. en de nederlanders zijn natuurlijk ook wel erg kritisch.
    een popartiest in nederland zal natuurlijk nooit het artiestgehalte halen van een amerikaanste artiest (qua gekte en inkomsten)

19. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Sorry, geen enkele keer gezien dus geen idee waar jullie het over hebben :oops:

20. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant

Deel Deze Pagina