Zwangerschapsaankondiging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JayLove, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe hebben jullie de zwangerschap aangekondigd aan de opa's, oma's en alle familieleden? Ben op zoek naar leuke ideeën!

2. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had kadertjes gekocht met foto's van de kleinkinderen in en een kadertje met een echo (verwacht op 2 november)
    Dan mooi ingepakt en de echo onderaan gestoken.
    Als ze het dan open deden, kregen ze eerst de andere foto's.
    De reactie was Super!

Er zijn veel leuke manieren van aankondigen,
    Veel plezier ��

3. monkey1990

4 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    lees even mee:)

4. Lila

Lila Niet meer actief

5. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Origineel idee, thanks en erg leuk verzonnen! :)

7. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik wil mijn zoontje een boek geven, zo een van "hoera er komt een baby bij" oid. Dan wil ik een foto maken terwijl hij het boek zit te lezen en die aan de opa's en oma's geven. Dan kunnen zij die ook weer laten zien aan anderen

8. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier bij de 1e het boekje opa en oma pluis van nijntje gegeven.en de overgrootouders via een echofoto op het taart en dan kijken wie het het eerste door heeft.was erg leuk om te zien. :) (er was toevallig een verjaardag rond die tijd)
    Bij de 2e de oudste een t-shirt aangedaan met de tekst straks ben ik niet meer.... En dan een plaatje van een eendje op de achterkant.

9. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die ligt nu bij de kruidvat voor 3 euro 😊😉
    Heb hem net gekocht zodat we dat met ons zoontje kunnen lezen 😊

10. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    De verloskundige heeft er vandaag voor gezorgd dat ik het iedereen snel moest gaan vertellen voordat de hele tamtam los ging via Facebook.

Vriendin van mij was vandaag voor het eerst bij dezelfde praktijk en begon over haar achternaam. Hebben dezelfde achternaam die vaak voorkomt en zo is het hele balletje gaan rollen tot de meest leuke smsjes en berichtjes via Facebook. Maar niet heus...

11. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik ben zo 1 nov jarig......ben dan 10 weken.
    Ons dochtertje nemen we een dag daarvoor mee voor een echo en op mijn verjaardag zal zij het shirt ik wordt grote zus dragen.
    Alleen mijn zusje weet dat ik zwanger ben.

12. missl87

missl87 Actief lid

6 jul 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden een diashow van de vakantiefoto's gemaakt, met als laatste foto de zwangerschapstest (clearblue met zwanger 2-3 weken)

Ze wisten niet wat ze zagen :)!

13. Leuk

Leuk Actief lid

28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben 'gewoon' verteld dat ik zwanger ben bij de toekomstige opa en oma's.
    Bij zwager en schoonzussen en broer de echo gegeven zonder info en kijken hoe ze reageren.

14. Aapje007

Aapje007 Lid

23 aug 2015
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hebben het aan naaste familie verteld met een klein schoolborden met de uitgerekende datum daarop, met daarbij een plaatje met made whit love , en een organza zakje met roze en blauwe muisjes. Dat samen in een folie en cadeau gegeven . Was goed geslaagd volgens mij :) en verdere familie en vrienden bekend gemaakt met de echo !

Deel Deze Pagina