Nou ik heb vroeger wel 100x aladin gekeken.. en als je tegen mij persoonlijk zou zeggen dat je zoon ..(1e naam) Jafar zou heten zou ik echt niet denken aan Aladin!.. Gewoon doen dus ..
Zeker doen! Hele mooie naam en ik had de link echt niet gelegd (terwijl ik vroeger de videoband van Aladin grijs gedraaid heb).
Ik zou ook niet gelijk aan Disney denken dit klinkt wel stukke beter dan de namen die werden geroepen haha jahoor kan makkelijk vind ik
Ah oke. Tja, dan is her jullie keuze. Als ik Jafar hoor denk ik idd gelijk aan Alladin. Is aan jullie of je dat storend vindt. Ik zou het persoonlijk niet doen.
Ik denk wel gelijk aan Aladin, maar ik zou me er zeker niet aan storen.. De betekenis is voor jullie persoonlijk.. En de mensen waarvan hun mening uitmaakt kan je dat uitleggen.. En who cares als de rest vd wereld denkt dat jullie Disney fans zijn
Ik zou het gewoon doen, ik denk dat het merendeel van de mensen het echt niet in de gaten heeft dat de naam ook in een Disney film voorkomt. Er zijn echt wel meer namen die in films en series voorkomen, dat hou je toch niet tegen...
Gewoon doen. Ik ken Jafar van Aladin niet eens. En bovendien: stel je noemt je kind Tom (ofzo) en Disney verzint dan een film met een hele rare of slechte Tom erin. Tja, dat houd je toch!
Ooooh ik verwachtte al helemaal zo'n aparte naam, maar deze is mooi. Gewoon doen, moet bij het horen van de naam ook niet gelijk aan de slechterik denken!
Jafar is hartstikke leuk! Ik zat voor mezelf aan Azrael te denken, m'n zoontje heet Rafaël en wou iets wat erbij paste maar ja, denk dat ie wel gepest gaat worden als ik m naar een zeurende kater noem denk je niet?