De meisjesnaam was al vrij snel bekend en helemaal naar wens, maar de jongensnaam is lastig! Nu hebben we een leuke naam gevonden, maar twijfelen we of dat wel lekker 'bekt' bij de achternaam. Het zal dan F.inn ...ving worden. Kan dit wel? Of lijkt het einde van de namen teveel op elkaar bij uitspreken.. Twijfel twijfel!
Ik vind het inderdaad niet mooi klinken,gek zelfs Maar doen wat je gevoel zegt! Deze naam staat bij mij ook in de lijst!
Haha lastig dus! Er zit inderdaad geen i in de eerste 3 letters. Als we deze naam wel kiezen zullen er mensen zijn die het wel vinden kunnen en mensen zijn die het niet vinden kunnen.. Maar dat zal bij elke naam zo zijn.. Wij twijfelen nog even verder, in ieder geval bedankt voor de reacties! Finnley is trouwens geen optie, vind namen die op ley/ly eindigen niet zo mooi helaas.
hmm ik zou het zelf niet doen, maar het is niet dat het heel raar is ofzo.. t is meer dat ik het qua uitspraak niet heel mooi vind. Geen andere naam op de lijst?
Je hebt ook nog de naam Finbar als je Finn op zich niet wil. Finbar - Wikipedia, the free encyclopedia
Ik vond het voorbeeld van Finn Korving niet storend, prima kunnen. Als het echt richting het rijmen gaat zou ik het niet doen. Mijn jongensnaam was altijd Stijn maar Stijn Kapitein gaat niet naar onze mening
Ik vind het ook niet zo lekker bekken, sorry! Balen is dat lijkt me, als een naam die je eigenlijk heel leuk vind gewoon niet zo past bij de achternaam.