vanacht om 00.00 wakker geworden met enorme heftige weeen. Ik onder de douche want ik dacht zullen wel voorweeen zijn. Nou deze wee bleef wel 15 minuten aanhouden en ging dus niet meer weg. Zelfs onder de douche kon ik mijn rust niet vinden, dus ging er onder vandaan. Ik raakte er zelfs een beetje paniekerig van omdat de wee maar niet weg ging, uiteindelijk heel de wc er onder gespuugd. Gelukkig zwakte hij toen een beetje af. Nou ik dacht dus het zal wel begonnen zijn, want de weeen kwamen nu ook om de 5 minuten en bleven ook wel een paar min. aanhouden. Tot 2.00 dus hele flinke weeen gehad en net toen ik had bedacht ik bel de vk, zakte de weeen weer af. Ik naar bed, maar had er toch nog te veel last van om te slapen. Nou maar weer naar beneden en daar uiteindelijk op de bank in slaap gevallen. Nu is het dus `s ochtends en heb ik alleen nog een beetje zeurderig gevoel overgehouden. Achgrrrrrr laat het dan ook echt komen, maar nee hoor. wie herkent dit en bij wie begon het uiteindelijk later die dag alsnog!! groetjes joyce
spannend joyce! Helaas kan ik je niet helpen wat je verhaal betreft, maar het klinkt wel alsof het ieder moment toch door kan zetten. Zeker als het onder de douche ook niet wegging. Ik hoop voor je dat het vandaag alsnog doorzet, succes! liefs wies
Ik ehb ook heel lang last van voorweeen gehad, maar dit was ook erg vermoeiend. Elke keer dacht ik van het gaat beginnen, maar dan toch weer niet. Uiteindelijk wel bevallen met 38.3 weken
Ik ben over 2 dagen uitgerekent en ik herken dit ook.. al een week heb ik dagen ertussen zitten dat ik heel erg buikpijn of rugpijn krijg, en dan is die kleine ook nog eens heel erg druk.. en dan houd de pijn even aan dan denk ik nou dit zou het wel eens kunnen zijn.. en dan val ik ook in slaap. En het is elke keer savonds rond 1 uur dat het begint en dat val ik tegen 3en in slaap.. HEEL Frustrerend..
Zouden jullie mijn topic 'zijn dit voorweeen die ik heb gevoeld?' bij de sectie zwangerschap willen lezen en kijken of dat klopt? Ik herken namelijk best veel, alleen ben ik pas 35 weken zwanger.
hoi meiden, nou om jullie nog even op de hoogte te houden. Gisteren de hele dag een zeurderig gevoel in mijn buik gehad en een heerlijke nacht gehad waarin ik lekker kon bijtanken. En toen vanochtend om 5.00 ineens mijn vliezen braken. En nu zit ik dus te wachten op de weeen die maar niet komen!!!!! wel spannend hoor, wetende dat het nu echt niet lang meer gaat duren! groetjes joyce
joyce, wat spannend! hopelijk is de bevalling goed op gang gekomen en misschien heb je je baby al wel in je armen. die 'voorweeën' klinken goed heftig, dus ben blij voor je dat het nu voor het echie is!
hoi hoi, Nou gisteravond om 22.53 bevallen van een gezonde dochter!! rond 20.30 kwam de verloskundige nog even langs ter controle en toen had ik nog nergens last van. Om 22.00 heb ik ze zelf moeten bellen omdat ik echt een weeenstorm had en mega persdrang. En ja hoor, om half 11 begonnen met persen en daar was ons meisje. (Samia heet ze en je speekt het uit als semmia) Heerlijk om er eindelijk in onze armen te mogen hebben!! Groetjes joyce