- dubbelzoute drop - van die grote gesuikerde aardbeien - dropsleutels - rode colaflessen/kersen/maantjes - zure matten Nu jullie
Ik zal proberen m'n antwoord te beperken 1. Maoam! 2. Zoute drop 3. Noga 4. Zure matten 5. Al het andere
Colaatjes Grote aardbeien Gesuikerde perziken Die ronde groene dingen met gat erin Kikkers Drop sleutels
Schuimblokken Krijtjes Perziken Katja biggetjes Engels drop Suikerbanaantjes Spekken Hartjes met tekst Winegums
Van die kleine ronde dropjes die ik regelmatig aantref in de buurt van konijnenholen. Verder ook nog meeuwenflatsen, maar helaas wonen we niet dicht genoeg bij de kust, dus dat is echt een heel zeldzaam genot.
Nummer 1: Tyrkisk peber, of iets anders met salmiak (bv scheepstouw of van die Napoleon-ballen) Verder ben ik nu dol op muntdrop en pepermunt.
Salmiakmix van Venco met van die ballen, zwartwitjes en als topper school krijtjes. Engelse drop . En suikerspinnen ( ik heb een suikerspinmachientje thuis)
Leuk hou ook van snoep Lange groene staven van de action Piramide dropjes Tumtum doosjes Cola flesjes Zoete drop
-Salmiak knotsen -Dubbelzoute drop, en als ik driedubbelzoute drop aan kan krijgen, zal ik het zeker niet laten. -Gesuikerde aardbeien -Harde snoepjes met een vloeibare kern -van die zachte gesuikerde fruitsnoepjes -roombonbons van de bonbonnerie -slagroomtruffels Ik ben aan de lijn, en gestopt met roken. Hou op met me.
(dubbel)zoute drop en salmiak @Loufoque meeuwenflatsen!! Zo, dat is lang geleden dat ik die gehad heb, zal intussen wel niet meer gemaakt worden waren wel lekkere snoepjes altijd
Ik hou niet echt van snoep. Geef mij maar een koek of gebak. Maar er is er eentje die ik kan eten tot ik.misselijk ben, banaantjes! Zowel die gladde zachte als de suiker bananen. Heerlijk.
Haha ik dacht daar geven ik even antwoord op. Inmiddels 7 min verder en ik heb eigenlijk niet iets dat ik denk doe mij drie maar. Ik hou niet van plakkerig snoep, wine gume achtige dingen/colaflesjes dat soort spul op de een of andere manier stuk ik de moord altijd in die dingen. Die blijven altijd achter in mijn keel hangen.(ook fijngemalen) Dus ik zou zeggen voor nu tum tum.