Zoute drop of salmiak. Zure matten vind ik ook heerlijk of van die kersen snoepjes. Eigenlijk eet ik niet vaak snoep (heb al niet zo'n sterk gebit ) maar soms ben ik in de winkel en kan ik het niet laten om een zakje, voor mezelf, mee te nemen
Alleen drop en chocolade Zuurtjes, winegums, etc. vind ik niet boeiend genoeg om van te gaan eten. Mijn favoriete drop: Katjesdrop van Katja (dus die kleine en niet de Limburgse) ‘Lekker zout’ van Meenk Zouthoutdrop van Meenk Droptoffees van Van Melle Favoriete chocolade: Tony’s karamel-zeezout
Ik lust eigenlijk veel te veel snoep, helemaal nu ik zwanger ben en bijna continue een vieze smaak in m'n mond heb gaat het niet echt goed, normaal lukt het me aardig het binnen de perken te houden. Ik houd trouwens niet van echt zoete snoep, katja bijv. vind ik niet lekker. Eet graag drop, liefst (extra) zout of salmiak, maar ook krijtjes of kokkindjes. Liever geen harde zoete drop. Eet ook graag zure snoepjes, zure matten of napoleon ballen in allerlei smaken, nadeel dat je mond er zo snel van kapot gaat, dan stop je wel weer met eten. Oh en chocolade gaat er ook goed in, liefst pure chocolade met hele hazelnoten.
Laurier drop of zachte zoete drop Haribo maantjes of drop sleutels Haribo aardbeien ( niet gesuikerd) Haribo cola flessen Winegums Zure matten M&M Roze cadillacs Eigenlijk best wel veel..
Drop kan ik echt niet in huis hebben want ik eet het achter elkaar op Chocolade is Tony Chocolonely het ergst, die koop ik gewoon niet meer. Ik koop alleen nog 85% en hoger cacao percentage, dat is het enige waarvan ik niet een hele reep zo weg eet.
Ah meeuwenflatsen en mierenzeikers wat een tijd.. OT: Ze hebben bij de Dirk nu pandaberen, dat is een beetje het idee van apenkoppen, ze zijn veggie/vegan. Nu zijn wij dat niet, maar mijn vriend krijgt acne van varkensgelatine (en varkensvlees en dat eten we dus niet). Ze zijn super lekker.
Winegums, bijna alle drop behalve zoute drop, trekdrop kokindjes honingdrop fudge caramel twix enz enz
Het lekkerste zuurstokken of wijn ballen. Maar ik lust alle snoep en snoep in huis is echt niet veilig want ik stop niet met eten helaas
Alles! (Behalve chocolade ). Wat me nu even te binnen schiet: - katjesdrop - harlekijntjes - drop/fruitduo's - haribo kersen - lakrisal - winegums - zure matten - dynamietstaafjes - maoam - jelly beans - dragibus Etc. etc. ik kan echt nog uren doorgaan volgens mij.
Niks! Ik hou niet van snoep. Echt helemaal niks vind alles vies aanvoelen in mond en snap ook echt niet waarom mensen dit lekker vinden haha heb 2 lekkerbekken thuis die wel alles eten overigens. Dus koop het allemaal maar raak het zelf niet aan.
Ik ben geen snoep liefhebber maar die rijtjes poppetjes vind ik wel lekker. En nougat, valt dan onder snoep?!