Jellybeans Skittles, en die met wild Berry zijn ook erg lekker! Maoam en dan vooral die balletjes! LoL dynamiet staafjes, dan liever de watermeloen smaak
Bijna alles, als het maar zoet en ongezond is Maar yoghurtgums, smurfen en aardbeien staan wel hoog bij de favorieten
Chocotoff met stip op 1 haha Redband pretmix Redband sleutels Napoleon Skittles Fudge chocola Gesuikerde ruitenspek Gesuikerde banaantjes Zoute rijen Sinas snippers Tony's karamel en zeezout Chocola met pindakaasvulling Je kan eigenlijk beter zeggen wat niet. Chips ben ik dan weer niet zo'n groot liefhebber van, alleen chipitos & de zwarte zak doritos.
- zure matten - zure beertjes en andere vormen - kokintjes - dropveters op zo'n rol - manneke pis drop - kikkertjes - perzikjes
Met stip op nummer 1: Daim. Verder lust ik veel dus dat is niet altijd even handig maar met het meeste lukt het me wel om maat te houden.
Ik vind toffifee (valt dat ook onder snoep?) trouwens ook echt heerlijk, kan zo een pak opeten. En kersenstokjes.
Die laatste ken ik niet, maar ik ben dól op alles met watermeloensmaak, dus: in welke winkel koop je dat? Edit: laat maar, inmiddels gezien hoe ze eruit zien én dat ze gewoon bij onze Appie Heijn te koop zijn Overigens wel vaker van die zakjes zien hangen, maar ik neem eigenlijk alleen maar mee wat ik oké vind voor de kinderen (om vervolgens zelf 90% op te vreten ) en waarvan ik ook weet dat ze t lusten. Met deze kleur zou ik eerder groene appel smaak verwachten en dat vind de jongste niet lekker, dus vandaar altijd laten liggen.
Dat nog niemand heeft gezegd: ik krijg zin in snoep (net als met je vorige topic over eten @Iertje81) Weet haast wel zeker dat vrijwel heel ZP de eerstvolgende keer dat er boodschappen moeten worden gedaan, ineens andere snoep meeneemt dan normaal